Multi-Plemiona - ogarniczenia

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser197073
  • Data rozpoczęcia

Jesteś za ograniczeniem skakania między plemionami + powrotem wojska podczas zmiany plemienia?

  • Tak

    Głosy: 10 55,6%
  • Nie

    Głosy: 8 44,4%

  • W sumie głosujących
    18

DeletedUser197073

Guest
Witam serdecznie,

W chwili obecnej tworzą się multi-plemiona np. "Sesame Street Squad" na świecie 125 (pierwszy lepszy przykład), 4 plemiona x 70 graczy robi się już dość spora liczba (280). Plemiona które grają samodzielnie będą miały problem z wygraniem z takim multi plemieniem.

Główny problem w takich multi-plemionach jest taki, że zazwyczaj na późniejszym etapie gry gracze przechodzą z jednego plemienia do drugiego na dosłownie parę godzin lub też 1-2 dni tylko po to, aby wysłać lub otrzymać wsparcie.


Moim zdaniem gracze powinni mieć możliwość zmiany plemiona raz na tydzień + dodatkowo podczas zmiany plemienia wszystkie wojska gracza powinny wracać z powrotem do wiosek jeśli pozostają w plemieniu które opuszcza. Tak samo wojska od innych graczy które są u niego we wioskach powinny wracać do właścicieli.

Jeśli świat jest ustawiony tak, że nie można wysyłać wojska do sojuszników to na moje jest to wykorzystywanie dziury w grze która jest nagminnie wykorzystywana.

Myślę, że system który mamy w chwili obecnej jest niesprawiedliwy wobec graczy którzy chcą grać w zwartej ekipie + dobrze dogadywać się z sojusznikami. Tutaj nie nazwałbym sytuacji sojuszem tylko multi plemieniem.

Stworzyłem podobny temat do świata 121 lecz nie załączyłem ankiety oraz nie opisałem tematu treściwie, myśle, że w chwili obecnej temamt jest jasny i klarowny oraz więcej osób widzi ten problem.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Wynik reakcji
1.151
Kolego, ale z czym masz teraz problem bo nie wiem. Jak nie multi-plemiona to koalicje więc jednego i drugiego nie da się uniknąć. W dużej mierze na świat 1 gracz zaprasza masę znajomych graczy z innych światów i kółko się zamyka, gdzie byś to upchnął w 1 plemię przy ograniczeniach w ilości członków.
Takie są ustawienia świata a na ilość członów i plemion w koalicji nie ma nikt wpływu.

Brak ograniczeń jak za dawnych czasów plemiona osiągały wyniki ponad 600+ graczy w 1 plemieniu.Zwane masówki, nie ma na to rozwiązania kolego, więc nie ma co szukać dziury w całym.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser197073

Guest
No to dlaczego wsparcie wysyłamy tylko do plemienia? Wsparcia sojuszników są zablokowane z jakiegoś powodu, a skakanie między plemionami to krótko mówiąc bug.

W piłkę nożną tez grajmy 22 na 11 bo przecież mamy kumpli ;)

Nie mylmy sojuszu z plemieniem bo to dwa różne tematy.

Jak pisałem w poprzednim poście: po co ta blokada w takim razie na wysyłki wsparcia tylko w plemieniu?

Jak ktoś nie potrafi wygrać 70 vs 70 z sojuszami to polecam zmienic grę gdzie będzie się grało 600 na 600, a nie 70 na 200 ;-)
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
dodatkowo podczas zmiany plemienia wszystkie wojska gracza powinny wracać z powrotem do wiosek jeśli pozostają w plemieniu które opuszcza
Są światy, gdzie tak właśnie jest to ustawione - informacja o takim ograniczeniu znajduje się w opisie konfiguracji świata na forum, również w pliku konfiguracyjnym świata (tutaj przykładowy link dla świata 117) można zauważyć w parametrze no_other_support wartość 2 (0 = brak ograniczeń, 1 = tylko zakaz wysyłki poza plemię, 2 = po opuszczeniu plemienia/wyrzuceniu gracza całe wsparcie automatycznie się cofa) ;)
 
Do góry