DeletedUser197073
Guest
Witam serdecznie,
W chwili obecnej tworzą się multi-plemiona np. "Sesame Street Squad" na świecie 125 (pierwszy lepszy przykład), 4 plemiona x 70 graczy robi się już dość spora liczba (280). Plemiona które grają samodzielnie będą miały problem z wygraniem z takim multi plemieniem.
Główny problem w takich multi-plemionach jest taki, że zazwyczaj na późniejszym etapie gry gracze przechodzą z jednego plemienia do drugiego na dosłownie parę godzin lub też 1-2 dni tylko po to, aby wysłać lub otrzymać wsparcie.
Moim zdaniem gracze powinni mieć możliwość zmiany plemiona raz na tydzień + dodatkowo podczas zmiany plemienia wszystkie wojska gracza powinny wracać z powrotem do wiosek jeśli pozostają w plemieniu które opuszcza. Tak samo wojska od innych graczy które są u niego we wioskach powinny wracać do właścicieli.
Jeśli świat jest ustawiony tak, że nie można wysyłać wojska do sojuszników to na moje jest to wykorzystywanie dziury w grze która jest nagminnie wykorzystywana.
Myślę, że system który mamy w chwili obecnej jest niesprawiedliwy wobec graczy którzy chcą grać w zwartej ekipie + dobrze dogadywać się z sojusznikami. Tutaj nie nazwałbym sytuacji sojuszem tylko multi plemieniem.
Stworzyłem podobny temat do świata 121 lecz nie załączyłem ankiety oraz nie opisałem tematu treściwie, myśle, że w chwili obecnej temamt jest jasny i klarowny oraz więcej osób widzi ten problem.
W chwili obecnej tworzą się multi-plemiona np. "Sesame Street Squad" na świecie 125 (pierwszy lepszy przykład), 4 plemiona x 70 graczy robi się już dość spora liczba (280). Plemiona które grają samodzielnie będą miały problem z wygraniem z takim multi plemieniem.
Główny problem w takich multi-plemionach jest taki, że zazwyczaj na późniejszym etapie gry gracze przechodzą z jednego plemienia do drugiego na dosłownie parę godzin lub też 1-2 dni tylko po to, aby wysłać lub otrzymać wsparcie.
Moim zdaniem gracze powinni mieć możliwość zmiany plemiona raz na tydzień + dodatkowo podczas zmiany plemienia wszystkie wojska gracza powinny wracać z powrotem do wiosek jeśli pozostają w plemieniu które opuszcza. Tak samo wojska od innych graczy które są u niego we wioskach powinny wracać do właścicieli.
Jeśli świat jest ustawiony tak, że nie można wysyłać wojska do sojuszników to na moje jest to wykorzystywanie dziury w grze która jest nagminnie wykorzystywana.
Myślę, że system który mamy w chwili obecnej jest niesprawiedliwy wobec graczy którzy chcą grać w zwartej ekipie + dobrze dogadywać się z sojusznikami. Tutaj nie nazwałbym sytuacji sojuszem tylko multi plemieniem.
Stworzyłem podobny temat do świata 121 lecz nie załączyłem ankiety oraz nie opisałem tematu treściwie, myśle, że w chwili obecnej temamt jest jasny i klarowny oraz więcej osób widzi ten problem.
Ostatnio edytowane przez moderatora: