DeletedUser87406
Guest
Jak wiadomo obowiązuje morale typu silny gracz ma utrudnione zadanie atakując słabego:
Morale
Sensem morale wojska jest ochrona słabych graczy przed silnymi. Podczas ataku na słabszego gracza, jednostki atakujące mają mniejszą skuteczność, gdyż nie chcą podjąć się niehonorowego zadania.
Minimalne morale wynosi 25%. To morale jest osiągane przy wielkiej różnicy punktowej między atakującym a broniącym. Minimalne morale wzrasta z dniami, w czasie których gra obrońca, do 50%. To morale jest osiągalne po 125 dniach.
Trochę denerwujące ale w sumie to niehonorowe zadanie więc trzeba to zdzierżyć
Mam pewną propozycję odnośnie morale graczy atakujacych jednego gracza, czyli gdy jednego gracza atakuje np.100 graczy dlaczego oni mają morale 100%, przecież to na pewno nie honorowe zadanie
Proponowałbym spadek morale zaczynający się od równoczesnych ataków np. 10 graczy, lub lepiej np. jeżeli ataki przekraczają liczbę 10-20 na wioskę obrońcy wówczas zaczyna działać niższe morale
Morale
Sensem morale wojska jest ochrona słabych graczy przed silnymi. Podczas ataku na słabszego gracza, jednostki atakujące mają mniejszą skuteczność, gdyż nie chcą podjąć się niehonorowego zadania.
Minimalne morale wynosi 25%. To morale jest osiągane przy wielkiej różnicy punktowej między atakującym a broniącym. Minimalne morale wzrasta z dniami, w czasie których gra obrońca, do 50%. To morale jest osiągalne po 125 dniach.
Trochę denerwujące ale w sumie to niehonorowe zadanie więc trzeba to zdzierżyć
Mam pewną propozycję odnośnie morale graczy atakujacych jednego gracza, czyli gdy jednego gracza atakuje np.100 graczy dlaczego oni mają morale 100%, przecież to na pewno nie honorowe zadanie
Proponowałbym spadek morale zaczynający się od równoczesnych ataków np. 10 graczy, lub lepiej np. jeżeli ataki przekraczają liczbę 10-20 na wioskę obrońcy wówczas zaczyna działać niższe morale