Morale w późnych etapach serwera

Jesteś za zmianą zasady działania, usunięciem morali z gry?

  • Tak, jestem za zmianą zasad działania

    Głosy: 16 55,2%
  • Tak, jestem za usunięciem funkcji morali

    Głosy: 8 27,6%
  • Nie, niech zostanie tak jak jest.

    Głosy: 5 17,2%

  • W sumie głosujących
    29
Wynik reakcji
3
Przychodzę z taką kwestią Czemu morale działają przez cały czas? Jak ktoś po 4/5 miesiącach gry ma 1-5 wiosek to on nie zacznie nagle grać żeby coś osiągnąć, a jedynie wegetuje po to żeby potem narzekać, że na niskich moralach ubił komuś ofa.

Zaraz się na pewno odezwą "prosy" co oddają wioski tylko po to żeby na niskich moralach wbijać przeciwnikom diody...ale ten system też jest bez sensu, bo taka dioda jest obstawiana ogromną armią która nie jest własnością tego gracza, więc tutaj też morale nie powinny odgrywać roli.

Osobiście jestem za całkowitym zniesieniem morali albo przynajmniej zmianą zasad ich funkcjonowania.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Parametry startu świata są podane przed jego uruchomieniem. światy, na których morali nie ma; są też takie, na których są - jak to mówią, do wyboru, do koloru. Czemu więc odbierać graczom ten wybór spośród gamy światów o różnych konfiguracjach?
 
Wynik reakcji
6.956
Parametry startu świata są podane przed jego uruchomieniem. światy, na których morali nie ma; są też takie, na których są - jak to mówią, do wyboru, do koloru. Czemu więc odbierać graczom ten wybór spośród gamy światów o różnych konfiguracjach?
Sam zamysł morale rozumiem i jest prawidłowy na światach premium, gdzie ktoś, grając za pp miałby straszną przewagę nad tym bez pp, ale dlaczego po prostu nie dać jeden z opcji, która wprowadziłaby balans do rozgrywki w późniejszym etapie gry, a mowa tutaj o 'oparte na punktach+czasie gry'.

W ten sposób osoby na początku nie będą pokrzywdzone, a w późnym etapie gry 'gracze' nie będą gwałceni przez nadużywaną mechanikę gry, która zazwyczaj jest nadużywana, niby taktyka, ale każdy aktywny gracz, który gra w 2023 powie, że to przestarzała mechanika, która jedynie komplikuje rozgrywkę, a już na pewno komplikuje wbijanie dominacji w końcowej fazie, gdzie support może skrócić 'wymagane dni' do zamknięcia świata jednak dominacje wbić trzeba, a to jeden z wielu przykładów, które można przytoczyć z mechaniką 'morale'.

Nie wspomnę, że wiele plemion 'omija' mechanikę wbijając 'diody' z mulciaków czy zastów nisko moralowych i przekazując potem podbite wioski na graczy 'dużych' już z dogranym defem co również utrudnia grę, wbita wioska przez gracza który ma 30-50% morale jest nie do odbicia.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry