Cannot find canvas, this is a bug, please report to
Uncaught TypeError: Cannot read property 'getContext' of undefined
at Object.TWMap.mapHandler.spawnSector (Modyfikacja_mapy-niestandardowe_granice.js?_=1612189175062:165)
at Object.onReceiveSectorInformation (map.js:8)
at Object.success (map.js:8)
at u (game.js:8)
at Object.fireWith [as resolveWith] (game.js:8)
at S (game.js:8)
at XMLHttpRequest.<anonymous> (game.js:8)
Owszem, kwestia niedogadania z supportem, już poprawione,Pomysł spoczo, tylko... ten obiekt globalny z ustawieniami to trzeba wyrzucić poza pobieraną część skryptu.
Dzięki! Wygląda na to, że muszą być włączone jedne z: zasięg kościoła, możliwy zasięg kościoła, mapa polityczna, zasięg wieży strażniczej.A tak w ogóle, to się wykrzacza [...]
Wyskakuje jak się mapę przesuwa. A same granice prawidłowo u mnie się tylko na mini mapie pojawiają, na głównej mapie tylko jakieś artefakty.
Tego nie udało mi się powtórzyć. Jakiej używasz przeglądarki i w jakiej wersji?Dodatkowo przewijanie minimapy nie przewija mapy głównej (w drugą stronę już tak) i mapa główna ma problemy z doczytywaniem się.
Czy z włączonym którymkolwiek z tych ustawień ten problem z przewijaniem też występuje?Wygląda na to, że muszą być włączone jedne z: zasięg kościoła, możliwy zasięg kościoła, mapa polityczna, zasięg wieży strażniczej.
javascript:var gbBordersConfig = {
overrideMode: 'single',
borders: [
/* Tutaj dodajesz wszystkie kreski, które skrypt ma narysować, pamiętaj o ',' na końcu każdej linii */
/* Kreska poniżej - zaczyna się w punkcie 500|500 i ciągnie się w prawo 10 kratek (+10 kratek w osi X) */
{start: [500, 500], dir: 'X', length: 10, color: 'red', cap: 'round', width: 5, minimapWidth: 3},
/* Kreska poniżej - zaczyna się w punkcie 500|500 i ciągnie się w górę 12 kratek (-12 kratek w osi Y) */
{start: [500, 500], dir: 'Y', length: -12, color: 'blue', cap: 'square', width: 10, minimapWidth: 3},
/* Kreska poniżej - zaczyna się w punkcie 500|500 i kończy w punkcie 503|502 - idzie po skosie */
{start: [500, 500], end: [503, 502], color: 'yellow', cap: 'butt', width: 10, minimapWidth: 3},
/* Wraz ze znakiem ']' kończy się lista kresek */
]
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Modyfikacja_mapy-niestandardowe_granice.js");
void(0);
Nie miałem tego w planach, ale nie powinno to być trudne. Tylko okręgi, czy wycinki okręgów też? Może elipsy? Jak to miałoby być zdefiniowane? (W sensie w jakie dane chcesz podać skryptowi, żeby narysował okrąg. Środek i promień? Trzy punkty?)
var gbBordersConfig = {
overrideMode: 'single',
borders: [
{center: [500, 500], radius: 19/2, radiusY: 19/4, rotation: 45, startAngle: 90, endAngle: 270, counterClockwise: true, color: 'yellow', cap: 'round', width: 5, minimapWidth: 4},
]
};
$.getScript("https://plemiona.enbyted.ovh/Modyfikacja_mapy-niestandardowe_granice.js");
To jest celowe zachowanie, wyszedłem z założenia, że większość osób będzie chciała rysować granice odgradzające - żeby właśnie znajdowały się między wioskami, a nie na wioskach. Zawsze można dodać 0.5 do koordów i kreska będzie na środku wioski. Co by nie było, teraz już za późno na taką zmianę - zepsułoby to mapy ludzi, którzy już tego używają.[...] zauważyłem, że rysunki na mapie są przesunięte o 0,5 w górę i o 0,5 w lewo. Tzn jak podam koordynaty jakiejś wioski za koniec linii, to linia kończy się w lewym górnym rogu tej wioski, a lepiej by było oczywiście w jej środku.