Milisekundy

Czy jesteś za wprowadzeniem ulepszenia?

  • TAK

    Głosy: 7 53,8%
  • NIE

    Głosy: 6 46,2%

  • W sumie głosujących
    13
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam, myślę że bardzo przydatną rzeczą dla wielu graczy było by dodanie, dotarcia czasu wojsk w dokładności do tysięcznej sekundy w okienku ataku.

Mianowicie:
AtakPlemka.jpg
 

DeletedUser180001

Guest
No przydało by się xd Tylko nie napisane srebrnym kolorem tylko czerwonym by bylo lepiej widoczne z komórki i komputera xd
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Na ekranie wysyłania zamówienia? Gdzie odliczany czas się na bieżąco aktualizuje? Przecież nawet nie byłoby możliwości przeczytania tego (a ściślej: zanim przeczytasz, to już wartość byłaby nieaktualna). Do czego i komu byłoby to "przydatne"?
 

DeletedUser

Guest
Myślę, że bardzo by się przydała ;p Z całym szacunkiem kmic'u ale widać, że masz znikome doświadczenie wbijaniu klinów, czy klejeniu ataków, które zawsze trzeba robić "na czuja". To fakt, że bardzo szybko, by to zleciało (sekunda, szybko mija) aczkolwiek w plemionach sekunda, to sporo czasu. Niektórzy potrafią zdziałać w jednej sekundzie dużo rzeczy.
-
Otóż podam sytuacje praktyczną. Zostałem zaatakowany przez gracza X karetą szlachciców. Odstępy pomiędzy atakami wynosiły 300ms (takie jest ograniczenie na s86) pierwszy atak wpadał o godzinie 15:34:01.756 wiadome, że aby klin był skuteczny musiałem wrzucić wojsko po pierwszym ataku, a przed ostatnim. Dajmy na to, że wsparcie z innej mojej wioski szło równe 10 minut. Musiałem je wysłać o 15:24:01.756. Mam otwarty ekran wysyłania i teraz gdy godzina zaktualizowała się do 15:24:01 musiałem wyczuć kiedy minęło 3/4 sekundy, żeby wsparcie wpadło w odpowiedniej chwili.
-
W plemionach precyzja czasowa i jest jak najbardziej wskazana, w końcu ataki wchodzą nie o równych sekundach, tylko w ułamkach sekund. Myślę, więc że byłoby to dużym ułatwieniem.
Co jak co ale dziesiętne sekundy byłoby widać na pewno, więc gdybym kliknął, przy czasie 15:24:01.8 bym się nie musiał martwić, że coś schrzanię.
 

DeletedUser159480

Guest
A czas opóżnienia połączenia dom-serwer i serwer-gra nie wliczasz do tych obliczeń? Pomysł ma sens, ale nie widzę jego wprowadzenia w grze.. bo jak? Będą się kręciły kolejne numerki, tym razem z dużo większą prędkością (w 1 sekundzie musi obrócić się 999 liczb) - ciężko to widzę, aczkolwiek głos "za".
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
A czas opóżnienia połączenia dom-serwer i serwer-gra nie wliczasz do tych obliczeń?

No właśnie nie wlicza, bo nie ma jak wliczyć. :)
A to jest kwestia, która wypacza całkowicie sens tego pomysłu. Bo jeśli chcesz żeby Twój atak wyszedł w 800 milisekundzie, to tak naprawdę musiałbyś go wysłać np. w 790, albo 700, albo 450... czas wysłania ataku to bowiem czas zarejestrowania danej komendy przez serwer, czyli po uwzględnieniu tego jak szybko Twój "klik" doleci do serwera... a zajmuje to (poza sytuacjami wyjątkowymi) od kilku do kilkuset ms... Więc i tak NIE będziesz wiedział kiedy trzeba atak wysłać. Dodajmy do tego, że jeśli będziesz chciał kliknąć w 500 milisekundzie, to i tak NIE możesz tego zrobić wówczas gdy zobaczysz 500 na ekranie. Bo dodając Twój czas reakcji to już jest za późno. Więc musisz to zrobić wcześniej... kiedy? Tak jak obecnie "krótko po pojawieniu się danej sekundy", czyli w dalszym ciągu wyłącznie "na czuja".
I nie pomijajmy jednej rzeczy: ten czas dotarcia synchronizuje się z czasem serwera w momencie odświeżenia strony. W międzyczasie odliczany jest "lokalnie" i to Twój komputer odpowiada za jego wiarygodność. Jak się ma dłużej otwartą stronę, to można czasem zauważyć rozbieżności nawet na poziomie sekund, więc co tu mówić o milisekundach?
 

OttoIII

Topornik
Wynik reakcji
80
są skrypty, które wyświetlają dokładniejszy czas kiedy masz wysłać atak/wsparcie z uwzględnieniem opóźnienia (czas reakcji itd), więc jak pomysł zbędny - chociaż i te skrypty też takie są

kwestia praktyki, po dłuższym ćwiczeniu tego kliny w 25ms wpadały
 

DeletedUser184656

Guest
masz sktypty co prawda nielegalne które dają ci tają opcję dlatego uważam że ten pomysł nie jest dobry
 

DeletedUser137384

Guest
są skrypty, które wyświetlają dokładniejszy czas kiedy masz wysłać atak/wsparcie z uwzględnieniem opóźnienia (czas reakcji itd), więc jak pomysł zbędny - chociaż i te skrypty też takie są

kwestia praktyki, po dłuższym ćwiczeniu tego kliny w 25ms wpadały

W tym miejscu przypominam:

§7) Boty/Skrypty

7.1) Grać można tylko używając znanych i popularnie używanych przeglądarek. Boty, rozszerzenia przeglądarek, inne programy automatyzujące przebieg gry, blokujące reklamy lub modyfikujące w jakikolwiek sposób system operacyjny lub przeglądarkę w celu automatyzacji wysyłania komend są niedozwolone.
7.2) W pasku skrótów można umieścić zaakceptowane polecenia JavaScript. Polecenia te mogą obsługiwać formularze - np. wypełniać ilość wojsk do wysłania w ekranie komend albo liczbę wojsk do rekrutacji - i mogą wykonywać maksymalnie jedną akcję w grze na jedno kliknięcie.
7.3) Dodatkowe skrypty rozszerzające funkcjonalność przeglądarki (np. skrypty do rozszerzenia Greasemonkey) należy zawsze zgłaszać celem uzyskania decyzji o zgodzie na ich użycie (obowiązek zgłaszania nie dotyczy skryptów, które są już zatwierdzone przez obsługę gry w pytaniu do supportu, w odpowiednim dziale na forum lub w innym specjalnie do tego celu wyznaczonym miejscu).
7.4) Zabronione są skrypty, które dają zalety płatnych rozszerzeń gry.
7.5) Dział Skrypty na forum jest poświęcony prezentacji własnych skryptów oraz poszukiwaniu skryptów, jednak obsługa gry nie ma obowiązku sprawdzania każdego skryptu. Przed rozpoczęciem jego użytkowania należy zgłosić dany skrypt do weryfikacji przez support, chyba że skrypt jest zaakceptowany przez członka obsługi gry na forum lub w innym specjalnie do tego celu wyznaczonym miejscu.
7.6) Support zajmuje się tylko integralnymi częściami skryptu gry. Nie świadczy zatem pomocy do skryptów tworzonych przez społeczność graczy. Dopuszczonych przez obsługę gry skryptów można używać na własną odpowiedzialność.

Zgodnie z Zasadami Gry, aby używać legalnie skryptów, których nie ma skryptotece, należy najpierw zgłosić je do supportu celem uzyskania zgody na ich używanie.

Tym samym ucinam dyskusję nt. tegoż skryptu.
 
Status
Zamknięty.
Do góry