Menedżer konta

Czy uważasz że menedżer wymaga przebudowy

  • Tak, myślę o tym codziennie

    Głosy: 23 56,1%
  • Nie - 200PP to i tak za mało za obecną funkcjonalność menedżera

    Głosy: 7 17,1%
  • Nie używam menedźera konta więc mój głos i tak się nie liczy

    Głosy: 11 26,8%

  • W sumie głosujących
    41
Status
Zamknięty.

DeletedUser164668

Guest
Moja propozycja odnośnie poprawek w menedżerze konta:

1. Niekończące się szablony wojska i budynków w danej wiosce. Obecnie po zapełnieniu zagrody szablon na wojsko się wyłącza. Tak samo jak szablon budowy wioski po całkowitym rozbudowaniu. Ba - jeśli surki nie ma we wiosce przez jakiś czas też się wyłączy. Jeśli ustawię jakiś szablon powinien być on aktywny do czasu odwołania przeze mnie - ustaw i zapomnij. Przykłady ktoś burzy mi mur - ustawiony szablon sam go odbudowuje, padnie off - szablon wojska sam go buduje od nowa. Będę chciał sobie zmienić typ wojska - to sobie zmienię.

2. Ustawienie szablonu wojska dla indywidualnej wioski - coś na kształt ustawienia szablonu wioski. Obecnie najłatwiej to zrobić przez zapuszczenie szablonu dla całej grupy - co wydaje mi się - znacznie obciąża serwer.

3. Powiązanie szablonów budowy wioski z szablonem wojska i badań. Przykład: przejmuję wioskę na froncie ustawiam jeden szablon, który buduje mi wojsko, buduje wioskę i przeprowadza odpowiednie badania jeśli potrzeba.

Uzasadnienie:

W obecnej formie posiadanie aktywnego menedżera konta wymaga sporej uwagi na ciągłe pilnowanie tego dodatku, a w moim mniemaniu powinno to być na zasadzie "włącz i zapomnij". Co to za menedżer, któremu co chwilę trzeba przypominać o istotnych sprawach.

Wiem że piszę to sam dla siebie i że przejdzie ten temat bez echa. Gdzieś muszę wyładować swoje emocje.
 

DeletedUser179563

Guest
W czasie zablokowani kolejki z powodu braku miejsca w zagrodzie, powinnien mieć zapamiętane ustawienie, "wymuś budowę <zagroda +1"

Tylko to mi w sumie przeszkadza, bo reszty nie używam póki co ;) Od rekrutacji mam "rekrutację masową" ;)
 

DeletedUser180001

Guest
MK nie buduje wojska tylko wioskę , gdyby nastawiał też wojsko to już by nie była praktycznie gra xd
Nikt by nie klikał nawet na budowę wojska.
Samo wyłączenie nie wchodzi w grę , w końcu ja bym sobie mógł włączyć mk na początku bo nie chce mi się budować w nocy (7-8h) jest włączony a resztę nie.

Co do 3 punktu to za dużo samobudowy ;/
To gra a w każdej grze się klika.

Elvaf pierwsza sugestia na plus , tą zagrodę mógł by budować ale wrzucać do kolejki na I miejsce jak mamy 4 ratusze pod rząd nastawione.
 

DeletedUser

Guest
Moja propozycja odnośnie poprawek w menedżerze konta:

1. Niekończące się szablony wojska i budynków w danej wiosce. Obecnie po zapełnieniu zagrody szablon na wojsko się wyłącza. Tak samo jak szablon budowy wioski po całkowitym rozbudowaniu. Ba - jeśli surki nie ma we wiosce przez jakiś czas też się wyłączy. Jeśli ustawię jakiś szablon powinien być on aktywny do czasu odwołania przeze mnie - ustaw i zapomnij. Przykłady ktoś burzy mi mur - ustawiony szablon sam go odbudowuje, padnie off - szablon wojska sam go buduje od nowa. Będę chciał sobie zmienić typ wojska - to sobie zmienię.

2. Ustawienie szablonu wojska dla indywidualnej wioski - coś na kształt ustawienia szablonu wioski. Obecnie najłatwiej to zrobić przez zapuszczenie szablonu dla całej grupy - co wydaje mi się - znacznie obciąża serwer.

3. Powiązanie szablonów budowy wioski z szablonem wojska i badań. Przykład: przejmuję wioskę na froncie ustawiam jeden szablon, który buduje mi wojsko, buduje wioskę i przeprowadza odpowiednie badania jeśli potrzeba.

Uzasadnienie:

W obecnej formie posiadanie aktywnego menedżera konta wymaga sporej uwagi na ciągłe pilnowanie tego dodatku, a w moim mniemaniu powinno to być na zasadzie "włącz i zapomnij". Co to za menedżer, któremu co chwilę trzeba przypominać o istotnych sprawach.

Wiem że piszę to sam dla siebie i że przejdzie ten temat bez echa. Gdzieś muszę wyładować swoje emocje.

Popieram w 100%. Do tego należałoby dołożyć "Menadżer dostaw", który obsługuje 50 tras, co przy dużej ilości wiosek jest zdecydowanie za niską liczbą.


W czasie zablokowani kolejki z powodu braku miejsca w zagrodzie, powinnien mieć zapamiętane ustawienie, "wymuś budowę <zagroda +1"

Dokładnie. Z tego co zauważyłem to podobnie jest ze spichlerzem.

Oprócz tego
Tartak, cegielnia i huta żelaza zatrzymują swoją produkcję gdy spichlerz jest pełen. Czy surowce powinny zostać przeniesione do innego spichlerza, nawet jeśli nie ma w nim niedoboru, aby nie dopuścić do takiej sytuacji?
nie zawsze działa. Spichlerz jest pełny, kupcy są wolni, a surowce i tak nie są przetransportowywane (z góry uprzedzam, że zaznaczyłem opcję "Tak").
 

DeletedUser40095

Guest
Propozycja przesadzona. O ile zgadzam się z tym, że po zapełnieniu zagrody poniżej 30 poziomu szablon wojska nie powinien się wyłączać o tyle uważam, że jak ktoś rozwali mi mur, to MK nie powinien od razu go stawiać. Trochę działania na koncie powinien wykonać gracz. MK i tak jest sporym udogodnieniem dla graczy korzystających z funkcji premium.

Zaproponowane tu zmiany dałyby zbyt dużą przewagę dla graczy płacących za dodatkowe funkcji, względem graczy z ograniczonym budżetem. No, a chyba nie o to chodzi?
 
Status
Zamknięty.
Do góry