Menedżer konta - poprawka

Czy wioska powinna być przydzielana do szablonu automatycznie?

  • Tak

    Głosy: 19 86,4%
  • Nie

    Głosy: 3 13,6%

  • W sumie głosujących
    22
Status
Zamknięty.

scott.ca

Szlachcic
Wynik reakcji
4.596
Chodzi o to, że aktualnie jeśli wieś zostanie rozwinięta do żądanego momentu, to przestaje być zarządzana i np po zburzeniu budynków w danej wiosce trzeba ręcznie przydzielać ją od nowa do szablonu, żeby budynki zostały odbudowane. Przy większej ilości wsi jest to męczące. Tak samo jeśli chodzi o rekrutację. Jeśli liczba wojska w zagrodzie osiągnie maksymalny poziom wioska przestaje być zarządzana, a po zginięciu chociażby 2 jednostek nie są one automatycznie dodawane do kolejki, tylko znowu trzeba ręcznie przydzielać daną wioskę do szablonu rekrutacji. Chyba wymaga to poprawek, a mianowicie, żeby to odbywało się z automatu, bo inaczej kupowanie menedżera konta mija się z celem. I tak po byle akcji trzeba wszystko ręcznie robić.
 

DeletedUser177479

Guest
Też jestem za :) Mając "trochę więcej" wiosek zaczyna to być męczące :) Gdyż praktycznie codziennie musisz przeglądać list wiosek w menadżerze sprawdzając czy są przez niego obsługiwane :)
 

Omnia mihi licet.

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
22
Ja również jestem jak najbardziej na "tak", z doświadczenia wiem, jak bardzo opisane wyżej problemy mogą być uciążliwe. Te poprawki na pewno pomogłyby graczom, szczególnie posiadającym większą liczbę wiosek.
 

DeletedUser180001

Guest
Jak najbardziej jestem za, na pewno poprawi to funkcjonowanie menadżera konta i ułatwi przeglądanie i budowanie właściwych budynków w wioskach szybciej xd
 

DeletedUser24817

Guest
Zwiekszy tez dochody z zakupu pp na ta funkcje bo wiecej osb zechce to kupic
 

DeletedUser24817

Guest
Dlaczego ludzie nie korzystają z MK?
1. Cena. Argument łatwy do rozbicia. Wystarczy wykazać korzyści.
2. Musza recznie obrabiać wioski i tak, wiec oszczedzenie tych kilkunastu minut dziennie(i tak musza wioski frontowe przegladac, wiec murek moga kliknac bez problemu) ich nie zbawi. A punkt poprzedni, owszem.

Reasumujac, taka zmiana zacheciłaby osoby które uważają że MK daje im za mało realnych korzyści do zakupu tej opcji. Taka zmiana ostatecznie rozbiła by obiekcje obie, te najpopularniejsze:D. W efekcie czego, innogames zwiekszy swoje dochody:D
 

DeletedUser

Guest
Gra w plemiona bez premki i pozniej MK to masakra.
A takie rzeczy jak opisał autor powinny byc juz dawno , zamiast tego Developerzy skupiają się na eventach zamiast na drobnych poprawkach , mam nadzieje ze szybko to poprawią. TAK.
 

DeletedUser40095

Guest
Jestem przeciwny. Później co? Niech MK sam wysyła wojska? No ludzie! Przecież swoim kontem należy zarządzać. Lenie :p
 

scott.ca

Szlachcic
Wynik reakcji
4.596
Nie używasz mk, to może chociaż nie utrudniaj życia tym co używają ;) Jeśli nie rozumiesz o czym napisałem, to raczej nie powinieneś uczestniczyć w tej ankiecie, bo płacąc 200pp miesięcznie na mk oczekuje, że będzie on działał poprawnie, a jeżeli są jakieś niedociągnięcia, to powinno się się usuwać. Masz czas i ochotę, to zarządzaj sam. Ja nie mam, niestety dużo pracuję i zaglądanie 5x dziennie, czy wojsko się robi nie bardzo mi się podoba. Po to to kupuję, żeby mi pomagało, a nie utrudniało...
 

DeletedUser40095

Guest
Tak się składa, że MK używam i to bardzo chętnie. Jednak uważam, że są pewne granice automatyzacji. Później przy 500 wioskach powiesz, że na akcję również nie chce Ci się wstawać i niech to zrobi MK? No bo w końcu pracujesz i musisz wyspać się do pracy? Fakt, praca ważna, ale w pewnym momencie należy się zastanowić - mam czas grać, czy nie?

Płacę 200PP za miesiąc MK, ale uważam, że to ma pomóc w zarządzaniu kontem, a nie wykonywać za nas robotę. Poza tym... spójrz na przewagę nad graczami nie mającymi MK. Ty posiadając to ułatwienie (nie uważam tego za błąd) masz praktycznie nieprzerwaną produkcję. Gracz bez MK może przegapić jedną wioskę i nie wrzucić tam rekrutacji - automatycznie jest w plecy.

Jak dla mnie... przemawia przez Ciebie lenistwo.

Ahh... zapomniałem. Jeśli oczekiwałeś samych głosów poparcia to chyba nie rozumiesz sensu tej zakładki. Mam prawo się wypowiadać. Jeśli MK bym nie używał, to tym bardziej miałbym takie prawo.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Juz przesadzasz na prawde , po co zmieniasz temat , sam mk to jest juz automatyzacja ostra , a to jest tylko mała poprawka , aby nie wchodzic co zmarnowany off do menadzera wojsk i spowrotem tego samego ustawiac co chwile..
Tak samo Rekrutacja Wojsk w menadzerze , czemu jest tylko na 3-4h do przodu mimo ze sa surowce na 10x tyle?
Wychodzisz gdzies wieczorem i po 2h juz nie ma rekrutacji wojsk..
To tylko poprawki do MK a nie nowa rzecz , wg. mnie lepiej ulepszyc to niz dawac jakies denne ewenty i swiaty premium.
 

DeletedUser40095

Guest
Trzeba mieć jakąś granicę. Rekrutacja odbywa się do wypełnienia szablonu. Tak więc nie wiem o co Ci w tym chodzi. Rozwalisz wojsko... powinieneś ustawić rekrutację... chociaż w MK. Poza tym... co ze zmianą charakteru wioski z ofensywnej na defensywną? To też ma Ci MK wymyślić?

Tu nie ma nic do ulepszania :p
 

Ilikebigbutts

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
847
Pewnie było by łatwiej, ale tak naprawdę ile zajmuje ustawienie wszystkiego od nowa w wioskach? z 5 min maksymalnie. Wystarczy ustawiać co 3 dni i po akcjach i zawsze wszystko jest tak jak powinno.
A do ulepszenia w MK jest balanser surki.
 

DeletedUser

Guest
Trzeba mieć jakąś granicę. Rekrutacja odbywa się do wypełnienia szablonu. Tak więc nie wiem o co Ci w tym chodzi. Rozwalisz wojsko... powinieneś ustawić rekrutację... chociaż w MK. Poza tym... co ze zmianą charakteru wioski z ofensywnej na defensywną? To też ma Ci MK wymyślić?

Tu nie ma nic do ulepszania :p

No wlasnie nie powinienem ustawiac tylko powinna dalej byc rekrutacja jesli zagroda sie zwalnia.
A jesli chodzi o zmiane wioski np. OFF > DEFF , zawsze jak off leci albo tuż przed rozbiciem mozna przeniesc do innej grupy.
No i wlasnie , idziesz spac , w mk rekrutacja 3h do przodu , wstajesz rano , 5h rekrutacji w plecy, x10 dni - 50h.
Nie wiem od czego to zależy ile do przodu jest rekrutacja , bo mimo surowcow max widziałem 4h.
 

DeletedUser166963

Guest
Chodzi o to, że aktualnie jeśli wieś zostanie rozwinięta do żądanego momentu, to przestaje być zarządzana i np po zburzeniu budynków w danej wiosce trzeba ręcznie przydzielać ją od nowa do szablonu, żeby budynki zostały odbudowane. Przy większej ilości wsi jest to męczące. Tak samo jeśli chodzi o rekrutację. Jeśli liczba wojska w zagrodzie osiągnie maksymalny poziom wioska przestaje być zarządzana, a po zginięciu chociażby 2 jednostek nie są one automatycznie dodawane do kolejki, tylko znowu trzeba ręcznie przydzielać daną wioskę do szablonu rekrutacji. Chyba wymaga to poprawek, a mianowicie, żeby to odbywało się z automatu, bo inaczej kupowanie menedżera konta mija się z celem. I tak po byle akcji trzeba wszystko ręcznie robić.

Ja brałem z danej grupy wszystkie wioski, (dla pewności), bez oglądania się, gdzie został zburzony murek, gdzie zwolniło się miejsce do rekrutacji... itd... akceptowałem wszystkie wioski i szło... Jedynie co mnie denerwowało, to to, że miałem kupę raportów, że Manager Budowy dobiegł końca (bo w większości wiosek budowa była zakonczona od razu). Można było dać by nie generował takiego raportu w ogóle.
Jedynie czego mi brakowało w MK (teraz jest) to automatyczny balans surowców. Rok temu, jak kończyłem grę z 1800 wioskami, to mi tego bardzo brakowało. A balans surowców nie zawsze mi działał, a i tak był męczący.
 
Status
Zamknięty.
Do góry