Menedżer konta - dostawy - usprawnienie

  • Rozpoczynający wątek Hermitowski
  • Data rozpoczęcia

Czy jesteś za wprowadzeniem zmian?

  • tak

    Głosy: 19 90,5%
  • nie

    Głosy: 0 0,0%
  • nie, wolę usunąć wioskę z dostaw (rada supportu)

    Głosy: 0 0,0%
  • nie, wolę używać procentowych wartości (rada supportu)

    Głosy: 2 9,5%

  • W sumie głosujących
    21

DeletedUser

Guest
Z tego co udało mi się dowiedzieć, obecne zachowanie systemu jest całkowicie prawidłowym zachowaniem systemu, nie jest błędem, więc zgłoszenie tego jako błąd zostało brutalnie potraktowane zamknięciem ticketem, więc piszę tutaj.

Zdefiniowanie niedoboru pozwala MK wysyłać surowce tym wioskom, które mają mniej surowców niż podana przez gracza wartość.

Jednak obecnie jeżeli niedobór ustawimy na poziomie 50 000 surowców i mamy wioskę, która ma mniejszy spichlerz niż 50 000 (załóżmy, że mamy nowo przejętą wioskę barbarzyńską z pojemnością spichlerz 1000 surowców. System obecnie wyśle do tej wioski surowce tak aby sprostać zapotrzebowaniu, czyli więcej niż 49 000 surowców. Te surowce rozpłyną się w powietrze.

To co ja proponuję to tyle, aby system przy ustalaniu zapotrzebowania brał wartość minimum z podanej przez gracza wartości, a pojemności spichlerza w momencie wysyłania surowców. Dla sytuacji opisanej powyżej oznacza to tyle, że system nie marnowałby surowców w takiej sytuacji, kiedy zapotrzebowanie > pojemność spichlerza.

Dla tych co są zainteresowani rozwiązaniem bez zmiany systemu to od supportu otrzymałem takie porady jak korzystać z dostaw, więc się z wami podzielę nimi:
* usunięcie takiej problematycznej wioski z dostaw poprzez użycie systemu grup
* zamiana wartości bezwzględnych na procenty

A co wy o tym sądzicie :) ?
 

VoDAyToN

Chłop
Wynik reakcji
1
Oczywiście ja także jestem za tym
a odpowiedz suportu jest olewkowa ;/
- usuniecie wioski ....
to jak mamy ręcznie ją zaopatrywać w surowce to po co MK w tej grze
- Zmiana wartości na %%%
owszem działało by to gdyby można było przydzielać dane grupy do wybranych przez siebie wartości bo aktualnie ten %% jest bez sensu
dla przykładu:
Ustawianie
Niedobór: 20%
Nadmiar: 21%
MK nie jest w stanie zaopatrzyć odpowiednią ilością surowca daną wioskę
Główna wioska ma 30 lvl spichlerz co daje 400.000 każdego surowca a 21% to 84.000 surki
Wioska Barbarzyńska posiada 8 lvl spichlerza co daje pojemność 4.247 każdego surowca a 20% to 849 surowca
i w tym wypadku wioski nie są w stanie być dobrze zaopatrywane zwłaszcza że 850 surowca to żadne zaopatrzenie gdzie MK automatycznie buduje wojsko w minimalnej ilości 50 szt. nie mówiąc o tym że potrzeba jest rozbudowywać wioskę Eko itd. a w pewnym momencie jest to nie możliwe bo wymaga ilość surowca do wrzucenia w kolejkę to ponad 1500 surowca nawet po zaopatrzeniu w 850 surowca przez MK i tak wioska będzie stać kolejne 3-4h aby zebrać surowce nie mówiąc o tym że może w miedzy czasie dodać wojsko do kolejki..

moja propozycja jest taka Aby podczas ustawiania Niedoboru można było przydzielać grupy a jeżeli to skomplikowane to jest też druga opcja dodatnie ustawień rozszerzonych i by posiadały opcje Niedoboru i Nadwyżki na każdy lvl spichlerza (zamieszczam screen poniżej dla jako takiego podglądu)

1664943970264.png
 
Do góry