Masowe dodawanie wiosek do grupy

Przyda się masowe dodawanie (z listy kordów) wiosek do grup ręcznych?


  • W sumie głosujących
    21

Rinne

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.694
Dobry wieczór,

krótko - doczekaliśmy się w końcu dodawania masowo oznaczeń wiosek na mapie, podobnie jak na stronie plemionamapa.pl
Super... możemy w kooońcuuu na mapie pokolorować wioski, rzucając całą listę, a nie pojedynczo...

Marzy mi się, aby móc również wrzucić taką listę od razu do grupy ręcznej, żeby nie musieć tego robić wioska po wiosce...
Wybieram z mapy kordy wiosek z danego rejonu, mam listę wiosek i cyk - automatycznie cała lista należy do jakiejś grupy ręcznej.

Da radę tak zrobić?
Chcecie? Zostawiam ankietę i dajcie znać, co myślicie ;)

Pozdrawiam
Rinne
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Kiedyś pracowałem nad skryptem, który robiłby coś takiego, ale projekt zarzuciłem. Głównie z braku chęci. Popieram.
 

Rinne

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.694
Generalnie... da się to obejść, tworząc grupę dynamiczną na danym kontynencie z uwzględnieniem kordów, a później całą dynamiczną dodać do nowej grupy ręcznej.
Tylko po co robić to naokoło, jak można od razu mieć listę wiosek, wybranych skryptem z mapy i na bazie tej listy dwoma kliknięciami ogarnąć grupę ręczną :p

Z resztą... wielu graczy nadal mimo wszystko ma problem z grupami dynamicznymi, bo na każdym świecie trafiają się osoby, które trzeba poduczyć jak działają dynamiczne, jak najłatwiej je sobie tworzyć oraz jakie są najczęściej potrzebne.
Dodanie opcji, którą proponuję byłoby przede wszystkim ukłonem w stronę nowych graczy, ale nie tylko nowych ;)
 

wielki asasyn

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.119
Dobry pomysł. Na tą chwilę tak jak napisałeś ja zazwyczaj robię dynimiczną i dodaje do ręcznej przy większych ilościach wsi..

Osobiście mam ponad 50 grup dynamicznych i sporo się z tym bawię więc nie jest to dla mnie jakiś większy problem ale wiem że dla sporej ilości graczy to jest jak czarna magia :)

W grupach dynamicznych obok wybrania kontynentu możesz sobie też wybrać jakiś prostokąt na mapie i dodać wszystkie wioski w nim do grupy ręcznej.

W teorii jak masz grupę to można wyciągnąć szybko koordy wiosek z tej grupy skryptem, w drugą stronę jak masz listę koordow i chcesz zrobić grupę to rzeczywiście nie da się nic z tym zrobić.

Tylko pytanie @Rinne czy nie szybciej będzie ci stworzyć dynamiczną np 520 > X > 500 i 300 > Y > 250 zamiast spisywać koordy dziesiątek wiosek na mapie?
 

Rinne

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.694
To zależy. Jeśli wioski są w różnych obszarach - to tak.
Dynamiczna załatwi sprawę - przy czym nadal trzeba tworzyć tę dynamiczną, żeby móc zrobić ręczną.

A jeśli chcesz wybrać wioski z mapy, wymieszane w podobnym rejonie, no to już grupa dynamiczna wysiada w takiej sytuacji.
Nie mówiąc już o tym, że przy rozplanowywaniu konta więcej gra się z mapy niż z przeglądu i czasami po prostu lepiej to widać :)
 

obi1975

Topornik
Wynik reakcji
134
Jeżeli masz wioski wymieszane off deff albo coś,to możesz wybrać zakreś kordów X i Y i dodatkowo inne opcji jak wojska w wiosce budynki jednostki itp

a potem dodać to jednym klikniecie do ręcznej ,
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Zawsze znajdzie się kryterium, którego filtry grup dynamicznych nie realizują. Np wioski przejęte w ciągu ostatnich 24h albo wioski nie rozpisane na akcję. Grupa ręczna z listy koordów by się po prostu przydała.
 

obi1975

Topornik
Wynik reakcji
134
to już zależy jak ktoś "dba" o swoje konto ,jak wie co się dzieje i co mniej więcej gdzie jest to da radę zrobić wszystko dynamicznie szybko.
 

Rinne

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.694
No, ale to chyba nie jest powód, żeby nie udoskonalać gry i nie wprowadzać czegoś, co ułatwi i pozwoli coś zrobić sprawniej :p
W przypadku nowych wiosek zawsze można walnąć grupę dynamiczną "Brak przypisania do grupy ręcznej" i od razu namierzy się nowe wioski.

Ale są sytuacje, w których grupa dynamiczna już sobie nie poradzi - sytuacje czysto taktyczne, w których np. jesteśmy z kimś wymieszani wioskami i chcemy się powymieniać lub oddać komuś wioski w danym miejscu dla skuteczniejszego działania.
Jeśli wioski są w prostej linii (w jakimś kwadracie, który ogarniemy linią koordów) to spoko, ale jak nie będzie to w kwadracie, a po skosie w przypadku np. przesuwania frontu od strony obrzeży i budowania konta po łuku, to już dynamiczna wysiada, bo nie ogarniemy tego grupą dynamiczną.

No i w takiej sytuacji już trzeba zaznaczyć skryptem wioski na mapie, żeby zrobić listę... a później albo ręcznie z listy każdą wioskę będziemy wpisywać do grupy ręcznej pt, "Do oddania"... albo po prostu wprowadzą nam taką możliwość, żeby można było jednym ruchem dodać do grupy ręcznej całą listę wiosek.
Ot... prosty, ale konkretny przykład, jeśli ktoś naprawdę nie widzi potrzeby wprowadzania udogodnień. A zastosowań może być znacznie więcej ^^
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
W kewstii łuku, to mogliby dać filtr do dynamicznych na odległość od zadanych koordynatów. To by pozwalało wybierać wioski także wewnątrz/poza okręgiem, a nie tylko prostokąta.
 
Do góry