1. Zapisy na Turniej Szybkich Plemion oficjalnie zakończone!
    Zapoznaj się z listą zgłoszonych składów tutaj ->klik<-
    Dismiss Notice

[Pasek] Masowa zmiana nazwy wiosek

Dyskusja w 'Skrypty do paska skrótów' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 5. Cze 2014.

Poleć tę stronę

  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.841
    Docenione treści:
    3
    Skrypt ten - jak sama nazwa wskazuje - pozwala masowo zmienić nazwy wiosek.


    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Kod skryptu:
    Kod:
    javascript:$.getScript('http://skrypty.plemiona.pl/download/nameVillages.js');void 0;
    Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.



    JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?

    1) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja)


    2) Wchodzimy w Przeglądy/Kombinowany i klikamy skrypt.
    [​IMG]

    3) Pokazuje się okienko do definiowania nazw wiosek.
    [​IMG]
    Na screenie zostały zaznaczone pola, które pozwalają definiować nazwy wsi:

    1) Example: - w tym polu pojawia się przykładowy tekst, który definiujemy poniżej (na screenie numery 2-10).

    2) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
    3) number villages - numer wioski (kolejne numery 1,2...), dodatkowo możemy zdefiniować: Start # - zacznij od oraz Digits - ilu cyfrowa ma to być liczba,
    4) the continent number - numer kontynentu, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
    5) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.
    6) distance from a village (type coordinates in the box to the left) - dystans wioski od podanego kordu w polu tekstowym,
    7) continent:sector:field - "kontynent:sector:eek:bszar" - czyli w nazwie wioski pojawią się cyfry oznaczające kontynent (jest ich 100), sektor (jest ich 400 - 20x20 w kontynencie) oraz obszar (jest ich 25, 5x5 w sektorze), np 55:33:12 (oznacza kontynent 55, sektor 33, obszar 12), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający numer.
    8) direction within the continent - kierunek na kontynencie (np NE, SE, SW), jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający kierunek.
    9) random name - przykładowa nazwa, jeśli wpiszemy również tekst w tym polu - będzie to stały tekst poprzedzający przykładową nazwę.
    10) insert text - przykładowy stały tekst, który pojawi się w nazwie każdej wsi.

    Pola 11- 13 pozwalają wybrać jedną z opcji:
    11) overwrite current names - całkowite zastąpienie aktualnych nazw,
    12) prepend to current names - dokleja do obecnych nazw (na początku nazw),
    13) append to current names - dołączyć do obecnych nazw (na końcu nazw),

    14) Set as default - zapisać ustawienia
    15) Start naming villages - rozpocznij zmienianie nazw wiosek.

    Po dostosowaniu ustawień i naciśnięciu przycisku "start naming villages" skrypt zmieni wszystkie nazwy wiosek znajdujących się aktualnie na stronie w przeglądzie wsi.




    Bardzo dziękuję Encepece za przygotowanie tej instrukcji
    yavala
     
    Last edited by a moderator: 21. Mar 2015
  2. aerodynamiczny dzwon

    aerodynamiczny dzwon Łucznik na koniu

    Dołączył:
    28. Maj 2013
    Wiadomości:
    830
    Docenione treści:
    83
    Czy tylko mi ten skrypt nie działa ?
     
  3. To6iasz

    To6iasz Chłop

    Dołączył:
    8. Gru 2010
    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    0
    W końcu jest na "niezabezpieczonej" skryptotece ;D

    Co innego ten sam skrypt z Angielskiej skryptoteki
    Kod:
    javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_UK/Scripts/nameVillages.js');void 0;
     
  4. Mr.Nro

    Mr.Nro Miecznik

    Dołączył:
    8. Sty 2015
    Wiadomości:
    64
    Docenione treści:
    7
    Ten skrypt nie może zostać uruchomiony

    Skrypt w Twoim pasku skrótów próbował załadować inny skrypt poprzez niezabezpieczone połączenie.

    Jako element systemu bezpieczeństwa skrypty mogą być ładowane tylko z adresów zaczynających się od https://

    URL który nie mógł zostać załadowany: http://skrypty.plemiona.pl/download/nameVillages.js

    Jak komuś takie coś wyskoczy to wystarczy ten sam skrypt dodać jeszcze raz ;)
     
    Last edited: 21. Sie 2015
  5. zostań moim fragiem

    zostań moim fragiem Łucznik

    Dołączył:
    22. Lut 2012
    Wiadomości:
    340
    Docenione treści:
    18
    Witam

    Grając kiedyś na sw58 spotkałem sie z skryptem, który masowo zmieniał nazwy wiosek dzieląc je jednocześnie na sektory w zależności od ich położenia na mapie

    Obecnie jest dostępny na skryptotece podobny skrypt ale sposób podziału na sektory pozostawia wiele do życzenia jak również co chwile wyskakuje komunikat o nieprawidłowych znakach w nazwie wioski (o ile w "ZMF" jest cos niewłaściwego)

    Czy jest dostepny skrypt który zmienia nazwy wiosek masowo z podziałem na sektory na zasadzie np: ZMF K54.24 gdzie K54 to kontynent a 24 to jednen z sektorów (kontynent podzielony tylko na 100 sektorów o powierzchni 10x10 pól)
     
  6. 4O aka MC

    4O aka MC Szlachcic

    Dołączył:
    4. Lis 2013
    Wiadomości:
    4.185
    Docenione treści:
    4
    I działa ten skrypt ?Bo bardzo fajną opcją było by go doprowadzić do stanu używalności, na pewno wielu osobom by się przydał.
     
  7. TomolAndJonny

    TomolAndJonny Chłop

    Dołączył:
    22. Gru 2015
    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    Wysyłam zbyt wiele prośb ? Ahahahah - 250 wiosek i serwery nie mogą zmienić nazw ;)
     
  8. mloncurek

    mloncurek Lekki Kawalerzysta

    Dołączył:
    26. Lis 2014
    Wiadomości:
    689
    Docenione treści:
    74
    ręcznie zmieniaj
     
  9. Hannibal..

    Hannibal.. Łucznik na koniu

    Dołączył:
    13. Gru 2015
    Wiadomości:
    834
    Docenione treści:
    75
    Po 7 wiosek na stronę i zmienia ;)