Mapa w statystykach wojennych.

Wprowadzić nową opcje?

  • Tak.

    Głosy: 232 91,7%
  • Nie.

    Głosy: 8 3,2%
  • Do poprawki.

    Głosy: 13 5,1%

  • W sumie głosujących
    253
Status
Zamknięty.

DeletedUser156267

Guest
Właśnie wpadłem na pomysł by przyspieszyć czas przeglądania statystyk wojennych. Mianowicie, chciałbym dodać do tabeli statystyk wojennych nową zakładkę o nazwie "Mapa". Nowa opcja, pozwalałaby na szybkie obejrzenie mapy przejęć z obojga stron konfliktów. Wiadomo, że niektórym nie chcę się ciągle siedzieć na twstats i ustawiać opcji przejęć, więc myślę, że byłoby to dobrym rozwiązaniem problemu.

Nie znam się zbytnio na możliwościach serwera hostującego naszą grę, ale przynajmniej mi, sprawi to mniej problemu i więcej zaoszczędzonego czasu. Z góry proszę o nieciśnięcie mnie i po prostu o obiektywne wypowiedzi :p

Na koniec screen, który symuluje działanie nowej opcji:

FOTO
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
pomysł dobry ale ogólnie rzecz biorąc niewykonalny a nawet jeśli to zalagował by server kompletnie
 

DeletedUser

Guest
teraz trzeba tylko adminów powiadomić żeby zajrzeli i więcej ludzi musi być na TAK bo jak na razie tylko 14 głosów
 

DeletedUser158229

Guest
daje do poprawki, bo jakby serwer jeszcze bardziej zaczął lagować, to by było nie za fobrze ;)

może jakis odnosnik do innej strony z mapa? albo opcja w tw stats?:)
 

DeletedUser156267

Guest
daje do poprawki, bo jakby serwer jeszcze bardziej zaczął lagować, to by było nie za fobrze ;)

może jakis odnosnik do innej strony z mapa? albo opcja w tw stats?:)

Jak pisałem, nie znam się na wydajności sprzętu na którym stoją plemiona. Po prostu chcę sobie ułatwić życie :p

A jeżeli chcecie, żeby było więcej opinii i głosów, to proszę żebyście wysłali link do tego tematu na forach waszych plemion :)
 

DeletedUser156267

Guest
Dobrze by było gdyby jakiś admin zainteresował się w ogóle tym tematem...
 

DeletedUser30788

Guest
Na tak :)