Malejąca popularność plemion

  • Rozpoczynający wątek -Muli123-
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser

Guest
Moze powiniesmy jeszcze placic abonament? ta gra powinna sprawiac przyjemnosc, zdrowa rywalizacje, a teraz jest kto ma mamone ma przewage sory ale nie oto w tym chodzi, kiedys lczylo sie(szczegolnie na poczatku) przechytszenie rywala i pomyslowosc, a teraz liczy sie kp i szybki net.

powiedz mi jak wybronic konto przy 2k atakow?
zrob to a bedziesz mistrzemm, nie tracac zadnej wioseczki
 

DeletedUser

Guest
powiedz mi jak wybronic konto przy 2k atakow?
zrob to a bedziesz mistrzemm, nie tracac zadnej wioseczki

Powiedz mi jaki jest sens gra gdzie liczy sie ten kto ma kase na kp?Ja nie pisze kp jest afuj i go nie powinno byc, ale dostarczanie tak wielkich ulatwien jak skrypty ktore robia 80% pracy na koncie sa nie toche nie wporzadku.
Bo nie mylmy czegos co ulatwia ogarnianie konta z czyms co je ogarnia, bo co to za gra gdzie wystarczy 2 razy kliknac znaczek i uciekamy wojskiem w 0.5s?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Powiedz mi jaki jest sens gra gdzie liczy sie ten kto ma kase na kp?Ja nie pisze kp jest afuj i go nie powinno byc, ale dostarczanie tak wielkich ulatwien jak skrypty ktore robia 80% pracy na koncie sa nie toche nie wporzadku.
Bo nie mylmy czegos co ulatwia ogarnianie konta z czyms co je ogarnia, bo co to za gra gdzie wystarczy 2 razy kliknac znaczek i uciekamy wojskiem w 0.5s?

grajac na kontach gdzie rekrutacja trwa zalozmy dobre 2 godziny, aby klikac z wioski do wioski jest meczace i czesto zniecheca ludzi, a natomiast skrypt w tym pomaga, sadze ze spadla aktywnosc, z jednego glownego powodu - wakacje ;]
wielu studentow sobie odpuszcza gre i kasuje konta, wielu 'starszych' graczy kasuje konta, mlodsi odpadaja w selekcji naturalnej

pozdrawiak,
Krzysiek
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser140323

Guest
Ta małą popularnosc to zjawisko sezonowe, niby tak. Ale teraz jest ich mniej, niz rok temu w wakacje, czy 2 lata temu
 

DeletedUser

Guest
Wracając w temat, (tak, tak odkopałem) nawet gdy już dawno skończyły się wakacje populacja dalej maleje już jest 310k graczy a jak tak dalej będzie schodziło to do sylwka zostanie z 270k.
 

DeletedUser136373

Guest
Wracając w temat, (tak, tak odkopałem) nawet gdy już dawno skończyły się wakacje populacja dalej maleje już jest 310k graczy a jak tak dalej będzie schodziło to do sylwka zostanie z 270k.

Jak zostanie 270k to i tak będzie dobrze .

Maleje dlatego, że bardzo dużo gier powstaje tego typu i ludzie idą na inne gry bo mają większe szanse na topki :/
 

DeletedUser8581

Guest
ale dostarczanie tak wielkich ulatwien jak skrypty ktore robia 80% pracy na koncie sa nie toche nie wporzadku.

klikac z wioski do wioski jest meczace i czesto zniecheca ludzi, a natomiast skrypt w tym pomaga, sadze ze spadla aktywnosc, z jednego glownego powodu - wakacje ;]

Piękna ilustracja powiedzenia, że wszystkim nie dogodzi :rolleyes:

Co do spadku popularności to ja widzę 3 podstawowe czynniki, które wpływają na mniejszą ilość graczy:
-wakacje i paradoksalnie w wolnym czasie znaczny spadek aktywnych graczy
-gra jest już chwilę na rynku i siłą rzeczy niektórym się już znudziła
-rosnąca konkurencja, nie tylko InnoGames zwęszyło okazję do dorobienia się na tym rynku.
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
poxiuu kocha kopac :D dostane zlota lopate xd


dla ciekowosci, po 3latach mamy (wg. Tw stats, bo na glownej liczba zniknela:D) 199,967 aktywnych :D czyi spadlooooo :D

obstawiamy ile do 2014 zostanie :D?
 

DeletedUser175597

Guest
plemionastats.png

Polska wersja Tribalwars powstała w roku 2006 dokładnie w październiku został otwarty oficjalnie świat 1. Gra liczyła wówczas około 10.000 zarejestrowanych graczy. Pod koniec roku 2007 gra liczyła już ponad 500.000 zarejestrowanych graczy co stanowiło największy przeskok liczby graczy w historii plemion. W okresie luty/marzec 2008 kiedy to zanotowano największą aktywność graczy wg. google trends - zliczono nie co ponad 650.000 zarejestrowanych graczy. Jednak pod koniec roku 2009 ilość graczy gwałtownie zmalała, osigąnęła bowiem liczbę około 470.000 zarejestrowanych graczy co stanowiło ponad 50.000 mniej niż w roku ubiegłym o tej samej porze. W kolejnych lata było już tylko gorzej. W grudniu 2010 roku łączna liczba zarejestrowanych graczy liczyła około 410.000. Na dzień dzisiejszy tj. Listopad 2011 - tak więc prawie rok później - Plemiona.pl liczą około 260.000 zarejestrowanych graczy!

Stan ten się pogarsza, kwestia roku-dwóch kiedy stan ten zejdzie poniżej 100.000 co tym samym stanowić będzie spory przeskok pomiędzy swoimi czasy 650.000 (prawie 700.000) i będzie to największy negatywny przeskok. Nie chcę już wspominać o tym, że w najgorszym wypadku - niedoczekamy się większego negatywnego przeskoku gdyż Plemiona.pl umrą śmiercią naturalną.

http://kurierplemion.pl
 

DeletedUser

Guest
Aktualnie jest 200k graczy, nie są to czasy kiedy pół klasy grało w plemiona :(
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
poxiuu kocha kopac :D dostane zlota lopate xd


dla ciekowosci, po 3latach mamy (wg. Tw stats, bo na glownej liczba zniknela:D) 199,967 aktywnych :D czyi spadlooooo :D

obstawiamy ile do 2014 zostanie :D?

226,196 aktywnych graczy ;d

zanotowalismy wzrost o 30k! xD
 

pippin

Łucznik
Wynik reakcji
1.322
kiedyś się czuło niewyobrażalne emocje i drżenie pupy na pierwsze przejęcie wioski, a teraz to wszystko jakieś takie.. nie wiem....
co się dziwić że graczy coraz mniej jak większość kończy w psychiatryku albo skacze z okna albo robi sobie dwójkę dzieci i grzęźnie przez resztę życia w związku z przyzwyczajenia bez miłości. nie leczcie skutku (sprowadzając do gry nowych graczy, nieświadomych piekła które zaciera sobie na nich rogi.)
leczcie przyczynę - podnosząc stopę życiową przeciętnego gracza plemion. Plemiona - Mrożąca krew w żyłach symfonia rozpaczy i chaosu w której nasiona przemocy pod postacią "niewinnych" przepychanek pomiędzy dwoma lub więcej plemionami owocują depresją i smutkiem. Na tej niewybaczającej błędów arenie wiosek nadzieja jest kruchym, gasnącym żarem, tłumionym przez niespokojne wiatry dnia jutrzejszego. Jest to gra przeglądarkowa, w której szczęk mieczy i zawodzenie rozwalonych offów tworzą nawiedzające requiem, odbijające się złowrogą czkawką podczas niedzielnego obiadu przeciętnego gracza plemion, zjedzonego samotnie przed zionącą zdigitalizowanym piekłem ramą monitora. Nawet po wyłączeniu plemion i zajęciu się sprawami życia codziennego słyszy się czasami cichy lament tych, których dusze uwięzione zostały na froncie wiecznej wojny przez radę plemienia, która ludzkie życia traktuje jak kupę łajna - tego przerzucić, tamtego rozebrać, innemu dać się pożywić padliną po rozebranym graczu. Im więcej kto duszy zaofiaruje radnemu, tym większą moc otrzyma w grze. Ale jakim kosztem? I czy te koszta są odwracalne? Czy cokolwiek, kiedykolwiek było odwracalne?

kołowrót się zaciął :)
3hjdx6.jpg
 
Do góry