Osoby które tworzą grę powinny do skutku czytać wywiad z Keymilem, DO SKUTKU.
Polecam również Naszym administratorom w wolnym czasie czytać ten wywiad, najlepiej kilka razy dziennie. A szczególnie fragment o jego ocenie światów z funkcjami premium, coś z czym zgadza się +90% osób grajacych w tę grę z mniejszymi bądź większymi sukcesami przez kilka lat.
Nie przeszkadza mi, że takie światy sobie odpalają. Są bogaci którzy sobie graja - ich sprawa, przy 300-400k punktów, bez funkcji premium, czołówka graczy by wchłaniała tych na PP, ale skoro z funkcjami premium startują turnieje międzynarodowe, specjale, zapewne świat 100 - to jest to chore i gra nastawiła się tylko i wyłącznie na PIENIĄŻKI. Brakuje jeszcze funkcji na Szybkich, czy na światach z limitem/bez farmienia - choć ostatnio "przypadkiem" pojawiła się opcja kupna +20% surowców na świecie bez farmienia. Jestem ciekaw na ile był to przypadek a na ile "inwencja twórcza" któregoś z członków Inno widzącego w tym szansę na zysk.
Jeśli chodzi o samą wiki...projekt dopiero startuje, sam pomysł mi się bardzo podoba i nie ukrywam że z chęcią wziąłbym w nim udział. Są tam całkowite postawy - a brakuje mi czegoś "dalej". Co z tego że gracz się dowie, że LK jest najlepsza do farmienia, jak jej skutecznie nie użyje? To rzecz jasna wymaga współpracy/dołączenia do projektu osób doświadczonych, ogranych i znających się na grze, no ale jak mówiłem, projekt startuje dopiero.