jarq
Killer
- Wynik reakcji
- 45
Tutaj znajdują się wszystkie skrypty do paska skrótów, które są dopuszczone do użytku w naszej grze.
Jeśli skrypt który chcesz użyć nie znajduję się na tej liście znaczy że nie jest dozwolony.
Jeśli chcesz dodać skrypt do tej listy należy napisać zgłoszenie do obsługi gry, w grze i tam podać: nazwę skryptu, opis, autora, opis działania skryptu i jego kod.
W SPOILERZE jest podany kod skryptu który wystarczy skopiować i wkleić do paska skrótów w grze. Jeśli natomiast jest tam link to znaczy, że w skrypcie należy coś poprawić/wypełnić, w takim przypadku klikamy na ten link, kopiujemy to co tam jest i wklejamy do paska, następnie poprawiamy/wypełniamy potrzebne dane.
Skrypty do paska skrótów.
Jeśli skrypt który chcesz użyć nie znajduję się na tej liście znaczy że nie jest dozwolony.
Jeśli chcesz dodać skrypt do tej listy należy napisać zgłoszenie do obsługi gry, w grze i tam podać: nazwę skryptu, opis, autora, opis działania skryptu i jego kod.
W SPOILERZE jest podany kod skryptu który wystarczy skopiować i wkleić do paska skrótów w grze. Jeśli natomiast jest tam link to znaczy, że w skrypcie należy coś poprawić/wypełnić, w takim przypadku klikamy na ten link, kopiujemy to co tam jest i wklejamy do paska, następnie poprawiamy/wypełniamy potrzebne dane.
Skrypty do paska skrótów.
- Farmienie - skrypt na farmienie znacząco skraca czas jaki musimy poświecić na czynność zwaną "farmieniem" czyli bardzo częstym wysyłaniem jednostek - przeważnie na wioski barbarzyńskie - w celu uzyskania surowców z nich. Wypełnia nam coordy i jednostki a nam pozostaje tylko zatwierdzanie ataków. Bardzo wydatnie redukuje czas poświęcany na farmienie.
Zobacz na forum
Autor: Nieznany
- Hermitowskie Fejki - Skrypt pozwala zaoszczędzić czas na wypełnianiu pól formularza na placu.
Kod:javascript: var HermitowskieFejki = { coords: '', }; $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieFejki.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1,dataType:'script'}); void (0);
Autor: Hermitowski
- Generowanie listy (mailingowej) z przeglądu graczy w plemieniu - skrypt pozwala wybrać graczy z plemienia (własnego lub 'innego') i wyeksportować listę mailingową bądź bbcode
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_mail.js"); void(0);
Autor: stivens Aktualizacja: grabie2
- Kalkulator wojsk idących na daną wioskę - skrypt oblicza na podstawie komend (do wyboru tylko własne, bądź wszystkie, w raz z tymi udostępnianymi przez znajomych) ilość wojska, które w tym momencie idzie do wioski. Dodatkowo oblicza również ilość wojska, które już znajduje się w tej wiosce.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/wojska_idace_na_wioske.js"); void(0);
Autor: howcio712 Poprawiony przez: Rinne &Gangsta Anime Girl
- Kolorowanie zapełnienia zagrody w zakładce produkcja - skrypt koloruje stan zagrody na podstawie jej % zapełnienia (kolory od zielonego do czerwonego)
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kolorowanie_zagrody.js"); void(0);
Autor: lol2x
- Licznik ataków (na wioski broniące) - wyświetla liczbę ataków idących na nasze poszczególne wioski.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow.js"); void(0);
Autor: Dale McKay; Aktualizacja: PabloCanaletto
- Licznik ataków (z wiosek atakujących) - wyświetla liczbę ataków wysłanych z poszczególnych wiosek agresora.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_atakow_pochodzenia.js"); void(0);
Autor: Dale McKay; Aktualizacja: PabloCanaletto
- Licznik wojska - pokazuje sumę wojska dostępnego w chwili obecnej, całego (wliczając wojska poza wioskami), wysłanego jako wsparcie, stacjonującego w wioskach, będącego w drodze oraz otrzymanego wsparcia.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/licznik_wojska.js"); void(0);
Autor: to6iasz, Naprawa: Rinne i Gangsta Anime Girl
- Lista najbliższych graczy - na podstawie podanych informacji wyszukuje graczy którzy posiadają wioski w wybranym zasięgu i tworzy listę graczy do wiadomości grupowej.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/lista_najblizszych_graczy.js"); void(0);
Autor: ToTamir
- Masowa zmiana nazw wiosek z opcją zapamiętywania poprzednich - masowa zmiana nazw wiosek. Pozwala również zapisać obecne nazwy w postaci słowniczka, który należy zapisać sobie gdzieś w swoim zakresie np. w notatniku a następnie w dowolnym terminie przywrócić. Funkcja ! CORD RUSH ! odpowiada, za nazwanie wszystkich naszych wiosek za pomocą losowych koordynatów z puli naszego konta.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zmiana_nazw_wiosek_z_zap.js"); void(0);
Autor: stivens
- Masowe usuwanie notatek z wiosek - skrypt pozwala wygodnie usuwać notatki z wiosek. Wystarczy zaznaczyć notatki których wiosek chcesz usunąć (własne wioski, plemienia, barbarki itd.) a następnie klikać przycisk "Usuń notatkę" aż wszystkie zostaną usunięte.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notes_script.js"); void(0);
Autor: Makak
- Notatkowanie wiosek z raportów - jeśli jesteśmy agresorem skrypt dodaje do wioski obrońcy notatkę z informacją kiedy był przeprowadzony atak oraz wkleja wyeksportowany raport, dodatkowo umieszcza w notatce informację jeśli w raporcie został wyszpiegowany kościół.
Jeśli jesteśmy obrońcą - skrypt dodaje do wioski agresora notatkę z informacją o dacie ataku oraz czym zostaliśmy zaatakowani i co z tego ataku zostało zabite (informacje o wojsku agresora).
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/notatkowanie_wiosek.js"); void(0);
Autor: howcio712
- Planer ataków/klinów - skrypt można odpalić gdzie nam wygodniej. Po wpisaniu celu i czasu wyświetli wszystkie dostępne wojska, które mogą być wysłane z danych wiosek, aby zdążyły na podany termin. Po kliknięciu na obrazek danej jednostki nie będzie ona brana pod uwagę przy planowaniu. Jeżeli np taran nie zdąży, to skrypt sam weźmie pod uwagę miecz (o ile jest w wiosce) itd. Wszystkie wojska jakie zdążą zostaną podkreślone na zielono. Wypisany czas wysyłki oraz odliczanie tyczą się najwolniejszej jednostki spośród podkreślonych. Po kliknięciu "wykonaj" otworzy plac, tam gdy jeszcze raz się kliknie skrypt to wpisze wojska jakie były dostępne.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/kalk_atk.js"); void(0);
Autor: to6iasz
- Pomocnik Asystenta Farmienia - skrypt działający w Asystencie Farmienia. Ogranicza czas przeznaczony na farmienie, ponieważ usuwa z widoku wioskę na którą został wysłany atak, przez co nie trzeba ruszać kursorem w czasie farmienia. Działa w Pasku Skrótów [wymagane KP].
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_asystenta_farmienia.js"); void(0);
Autor: denis.dowbor
- Pomocnik udostępniania raportów w formie graficznej - zaznaczamy wybrane raporty, klikamy opublikuj, następnie prześlij. Gdy mamy otwartą nową wiadomość w której mamy wpisane wybrane raporty klikamy skrypt i mamy gotowy kod do wklejenia na forum. Po wklejeniu na forum raporty są wyświetlane w formie graficznej.
Kod:javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/pomocnik_udostepniania_raportow_graficznie.js"); void(0);
Autor: Ercho
Ostatnia edycja: