LemoN9 Gallery

Status
Zamknięty.

DeletedUser117357

Guest
Jestem początkującym grafikiem;) Na innym forum jestem znany jako Simon1995 i stąd mogą brać się rozbieżności w podpisach;) Pozdro i oceniajcie;)

1.
lexus.jpg


2.
dragonsfireandice.jpg


3.
sigathena.jpg


4.
felonsig.jpg


5.
slick.jpg


6.
windyu.jpg


7.
mysig.jpg


8.
patrycja95.jpg


9.
angelo.jpg


10.
lamborghini.jpg


No i to byłoby na tyle;) Będę na bieżąco coś wklejał:)
 

DeletedUser113033

Guest
No bardzo ładne. Jakiego programu używasz do takich dzieł??
 

DeletedUser117278

Guest
A mi się nie podoba :p Brak spójności, że tak to nazwę :)
 

DeletedUser

Guest
Mi się 6 najbardziej podoba:)
Czego użyłeś do tła(te znaczki) ?:)

Baw się bardziej renderami...
 

DeletedUser93204

Guest
Bardzo fajne te grafiki.Jak na początkującego jest dobrze...
 

DeletedUser117357

Guest
Te znaczki to poprostu jakieś tam brushe;)
Va Voom - może konkretnie o co chodzi z brakiem spójności??
 

DeletedUser

Guest
W pierwszej sie nic nie gryzie...
W drugiej napis lekko
W trzeciej napis i wielkość rendera
itp

W trzeciej jakie filtry zastosowałeś na tło?:)
mogę prosić o xcf?I nazwę tego brusha z 4 i 6?:)
 

DeletedUser

Guest
Nie pisze ze jest ładna bo mi się ona akurat nie podoba ale styl czcionki pasuje raczej do niej...Tylko znaczek kijowy
 

DeletedUser117357

Guest
3 xcf nie mam raczej tak nie zapisuję;) W 2 to jest tło brushami z Deviantarta - Spazz Set podajże i nałożony na to deseń "ametyst" desaturowany i ustawiony na pokrywanie;) W 4 tą są Cracks brushes a w 6 Japanese brushes. Wszystko z Deviantarta;)
 

DeletedUser

Guest
Pierwszym zasadniczym błędem, który robisz i powielasz w swoich pracach przedstawionych powyżej jest to, że nie wtapiasz rendera/stocka. bez tego nigdy nie zrobisz ładnej sygnatury czy to innej grafiki.