Kup jako prezent

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser195309
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser195309

Guest
Hejka,
siedzimy z dziewczyną przy tych plemionach i pomyślałem, że kupimy sobie premium na 14 dni dla mnie i dla niej. Kupiłem 200pp przez kartę kredytową, dostałem 200pp i gdy klikam premium 14dni i kup jako prezent wyskakuje komunikat, że mam zablokowane PP i niżej jest pokazane, że nie mam ich wcale.
Dlaczego nie mogę kupić jej premium jako prezentu? Sobie kupiłem na 14 dni i zostało mi 100pp.
Pomocy :D

PS.
Gdy wchodzę w przeniesienie to "Dostępne Punkty Premium: 0"
Jak wpiszę 100 i nick dziewczyny to wyskakuje komunikat "100 punktów mogą zostać przeniesione, gdy zostaną odblokowane", dlaczego zostały zablokowane?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Kupowałeś Punkty Premium kartą płatniczą :) Tego typu Punkty Premium są zablokowane (tzn. można ich używać, ale tylko na swoim koncie, nie można ich przesyłać na inne ani tworzyć przedmiotów, które można przesyłać) na 2 miesiące od daty transakcji.

Ograniczenie jest powszechnie znane, poniekąd jest spowodowane wymaganiami, jakie stawiają organizacje kartowe - 2 miesiące to czas, przez który można reklamować transakcję płatniczą dokonaną kartą (np. w przypadku wykorzystania kradzionej karty).
 

DeletedUser195309

Guest
Dzięki za odpowiedź. Zastanawia mnie jednak to, dlaczego nie jest to nigdzie napisane? Jest to moim zdaniem wprowadzenie w błąd, no chyba, że jest to opisane w regulaminie. Później obstawialiśmy, że ta metoda blokuje te punkty premium, bo innego rozwiązania nie było, ale szkoda, że nie jest to napisane przed kupnem. ;c
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Nasz poprzedni system płatniczy faktycznie wyświetlał takie ostrzeżenie, obecny system póki co jeszcze nie wyświetla, choć sprawa jest znana i zgłoszona, możliwe, że kiedyś coś podobnego zacznie funkcjonować ponownie - niemniej dla rozwiania wątpliwości przydałoby się napisać to wprost: blokada dwumiesięczna obejmuje Punkty Premium kupione kartą płatniczą i poprzez PayPal.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Nasz poprzedni system płatniczy faktycznie wyświetlał takie ostrzeżenie, obecny system póki co jeszcze nie wyświetla

Dla formalności: po aktualizacji w dniu 14 lutego udało się przywrócić komunikaty informujące o ograniczeniach w przesyłaniu Punktów Premium kupionych za pośrednictwem konkretnych kanałów sprzedaży (w Polsce są to PayPal i karta kredytowa).
 
Status
Zamknięty.
Do góry