- Wynik reakcji
- 13.006
Drodzy Gracze,
jak zapewne większość z Was wie co roku odbywa się zlot społeczności Plemion (oraz innych gier InnoGames), czyli spotkanie, w którym uczestniczą zarówno członkowie poszczególnych teamów jak i gracze.
Nie inaczej będzie w tym roku, o czym powiadomimy Was w stosownym czasie.
Na tym spotkaniu członkowie każdego teamu tradycyjnie prezentują się w jednolitych koszulkach, dzięki czemu możecie łatwo rozpoznać kto jest z jakiej gry, a także odczytać jaki ma nick.
Chcielibyśmy Was zachęcić do udziału w konkursie, którego celem wyłonienie będzie logo, z którym dumnie na piersi paradować będą w tym roku członkowie teamu Plemion.
Wiemy doskonale, że są wśród Was miłośnicy grafiki, niekoniecznie profesjonalni artyści, ale przede wszystkim osoby z pasją, które lubią sobie czasami coś porysować i pochwalić się tym publicznie.
Krótki regulamin konkursu:
1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie logo kojarzącego się z grą Plemiona.
2. Uczestnik konkursu oświadcza, że praca jest jego własnością, i posiada do niej prawa majątkowe i autorskie.
3. Autor zwycięskiej pracy zgadza się na jej bezpłatne wykorzystanie jako grafiki umieszczonej na koszulkach przygotowanych dla Teamu Plemion w ramach zlotu społeczności InnoGames w roku 2015. Prawa autorskie pozostają przy Uczestniku, może on dowolnie używać swojej pracy do innych celów.
4. Praca musi spełniać techniczne wymagania konkursowe, opisane poniżej. W razie wątpliwości proszę PO wysłaniu pracy o kontakt z supportem gry (pisząc w tytule zgłoszenia "Konkurs na logo") celem upewnienia się, czy nadesłana praca jest poprawna technicznie.
5. Prace można przesyłać do godziny 24.00 dnia 7 lipca 2015 roku, na adres kmic@team.plemiona.pl. Każdy uczestnik może nadesłać dowolną liczbę prac.
6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż dnia 14 lipca 2015 roku. Wyniki zostaną ogłoszone w tym samym wątku forum, w którym konkurs został zapowiedziany.
7. Nagrodą dla zwycięzcy konkursu jest 1000 Punktów Premium dopisane na dowolne wskazane przez Niego konto w grze Plemiona.pl oraz koszulka z nagrodzonym logo - identyczna do tych, jakie otrzymają członkowie Teamu Plemion na tegorocznym zlocie (z jedyną różnicą w postaci napisu na plecach: Plemiona zamiast Plemiona Team).
8. W zależności od liczby nadesłanych prac oraz ich poziomu przyznana może zostać dowolna liczba nagród pocieszenia w postaci Punktów Premium.
9. Jury zastrzega sobie prawo niewybrania zwycięzcy, jeśli żadna z nadesłanych prac nie będzie oceniona dostatecznie wysoko pod względem artystycznym oraz technicznym.
* Techniczne wymagania konkursowe
Logo na koszulkę wycinane jest w folii za pomocą plotera tnącego. Nakłada to pewne wymagania na grafikę:
- Grafika musi być wykonana wektorowo, w formatach .cdr, .ai, .eps, .emf, możliwych do importu przez Corel Draw X5.
- Grafikę wykonujemy bez wypełnienia, włosową grubością narzędzia.
- Grafika musi być jednobarwna, najlepiej czarna.
- Do grafiki wektorowej należy dołączyć plik rastrowy przedstawiający emblemat z wypełnieniem - tak, jak ma wyglądać na koszulce.
- Ploter nie potrafi wycinać wypełnionych płaszczyzn po obrysie, więc każda płaszczyzna musi być krzywą wyznaczającą drogę noża po folii. Najłatwiej wyobrazić sobie to w ten sposób - bierzemy kozik i kawałek kory, i wycinamy z kory naszą grafikę Ruch kozika odpowiada ruchom noża plotera.
- Linie nie powinny się przecinać (lub przecięcia te powinny zostać ograniczone do minimum). Mimo tego że grafika z wypełnieniem będzie wyglądać dobrze, to przecięcie płaszczyzn będzie widoczne na koszulce, ponieważ folia nieco się kurczy w czasie wygrzewania.
Dla ułatwienia przedstawiamy parę dotychczasowych emblematów, które pojawiły się na koszulkach zlotowych (pierwsza z lewej nie spełnia wymogów konkursowych, była wykonywana inną techniką).
Życzymy powodzenia!
Wasz Plemiona Team
jak zapewne większość z Was wie co roku odbywa się zlot społeczności Plemion (oraz innych gier InnoGames), czyli spotkanie, w którym uczestniczą zarówno członkowie poszczególnych teamów jak i gracze.
Nie inaczej będzie w tym roku, o czym powiadomimy Was w stosownym czasie.
Na tym spotkaniu członkowie każdego teamu tradycyjnie prezentują się w jednolitych koszulkach, dzięki czemu możecie łatwo rozpoznać kto jest z jakiej gry, a także odczytać jaki ma nick.
Chcielibyśmy Was zachęcić do udziału w konkursie, którego celem wyłonienie będzie logo, z którym dumnie na piersi paradować będą w tym roku członkowie teamu Plemion.
Wiemy doskonale, że są wśród Was miłośnicy grafiki, niekoniecznie profesjonalni artyści, ale przede wszystkim osoby z pasją, które lubią sobie czasami coś porysować i pochwalić się tym publicznie.
Krótki regulamin konkursu:
1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie logo kojarzącego się z grą Plemiona.
2. Uczestnik konkursu oświadcza, że praca jest jego własnością, i posiada do niej prawa majątkowe i autorskie.
3. Autor zwycięskiej pracy zgadza się na jej bezpłatne wykorzystanie jako grafiki umieszczonej na koszulkach przygotowanych dla Teamu Plemion w ramach zlotu społeczności InnoGames w roku 2015. Prawa autorskie pozostają przy Uczestniku, może on dowolnie używać swojej pracy do innych celów.
4. Praca musi spełniać techniczne wymagania konkursowe, opisane poniżej. W razie wątpliwości proszę PO wysłaniu pracy o kontakt z supportem gry (pisząc w tytule zgłoszenia "Konkurs na logo") celem upewnienia się, czy nadesłana praca jest poprawna technicznie.
5. Prace można przesyłać do godziny 24.00 dnia 7 lipca 2015 roku, na adres kmic@team.plemiona.pl. Każdy uczestnik może nadesłać dowolną liczbę prac.
6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później niż dnia 14 lipca 2015 roku. Wyniki zostaną ogłoszone w tym samym wątku forum, w którym konkurs został zapowiedziany.
7. Nagrodą dla zwycięzcy konkursu jest 1000 Punktów Premium dopisane na dowolne wskazane przez Niego konto w grze Plemiona.pl oraz koszulka z nagrodzonym logo - identyczna do tych, jakie otrzymają członkowie Teamu Plemion na tegorocznym zlocie (z jedyną różnicą w postaci napisu na plecach: Plemiona zamiast Plemiona Team).
8. W zależności od liczby nadesłanych prac oraz ich poziomu przyznana może zostać dowolna liczba nagród pocieszenia w postaci Punktów Premium.
9. Jury zastrzega sobie prawo niewybrania zwycięzcy, jeśli żadna z nadesłanych prac nie będzie oceniona dostatecznie wysoko pod względem artystycznym oraz technicznym.
* Techniczne wymagania konkursowe
Logo na koszulkę wycinane jest w folii za pomocą plotera tnącego. Nakłada to pewne wymagania na grafikę:
- Grafika musi być wykonana wektorowo, w formatach .cdr, .ai, .eps, .emf, możliwych do importu przez Corel Draw X5.
- Grafikę wykonujemy bez wypełnienia, włosową grubością narzędzia.
- Grafika musi być jednobarwna, najlepiej czarna.
- Do grafiki wektorowej należy dołączyć plik rastrowy przedstawiający emblemat z wypełnieniem - tak, jak ma wyglądać na koszulce.
- Ploter nie potrafi wycinać wypełnionych płaszczyzn po obrysie, więc każda płaszczyzna musi być krzywą wyznaczającą drogę noża po folii. Najłatwiej wyobrazić sobie to w ten sposób - bierzemy kozik i kawałek kory, i wycinamy z kory naszą grafikę Ruch kozika odpowiada ruchom noża plotera.
- Linie nie powinny się przecinać (lub przecięcia te powinny zostać ograniczone do minimum). Mimo tego że grafika z wypełnieniem będzie wyglądać dobrze, to przecięcie płaszczyzn będzie widoczne na koszulce, ponieważ folia nieco się kurczy w czasie wygrzewania.
Dla ułatwienia przedstawiamy parę dotychczasowych emblematów, które pojawiły się na koszulkach zlotowych (pierwsza z lewej nie spełnia wymogów konkursowych, była wykonywana inną techniką).
Życzymy powodzenia!
Wasz Plemiona Team