Sh4Me
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 5.748
Znalazłem taki temat: https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/kolejka-budowy.64653/ i w sumie ciekawi mnie czy pomysł jest do zrealizowania. Z uwagi na fakt iż w 2010 część użytkowników jak widać w wyżej zamieszczonym temacie miała delikatne problemy z czytaniem ze zrozumieniem, pokrótce opiszę o co chodziło:
Przykładowo:
W sytuacji w której posiadamy ratusz na 20 poziomie, rynek na 10 poziomie i w kolejce budowy kuźnię (powiedzmy z KP), kolejno 19 i 20 poziom jesteśmy w stanie dodać do kolejki budowy pałac bez konieczności oczekiwania na wybudowanie kuźni. Oczywiście zmiana kolejności budowy pałacu w kolejce w takim wypadku była by niemożliwa.
Podobnie w przypadku np. Warsztatu, posiadając koszary na 10 poziomie i w kolejce budowy kuźnie, kolejno na 9 i 10 poziom, bylibyśmy w stanie dodać do kolejki budowę warsztatu.
W przypadku w którym któryś z budynków wymaganych do budowy np. pałacu, zostałby zburzony, budynek byłby po prostu cofany z kolejki, a surowce wracały by do spichlerza.
Nie miałoby to tak naprawdę większego wpływu na rozgrywkę, a sam zamysł usprawniłby jedynie kolejkowanie budynków bez konieczności kombinowania. Jak wielu graczy pewnie praktykuje, chowania surowców w innych budynkach tylko po to żeby później dodać pałac i surowce odzyskać.
Często mi się zdarza po 20 poziomie kuźni dodać 1 poziom jakiegoś np. schowka i kilka poziomów budynków wymagających większego wkładu surowców tylko po to żeby przesunąć pałac schowek, schowek cofnąć z rozbudowy, a surowce pozostałe budynki po rozbudowie pałacu zamienić na paczki czy monety.
Przykładowo:
W sytuacji w której posiadamy ratusz na 20 poziomie, rynek na 10 poziomie i w kolejce budowy kuźnię (powiedzmy z KP), kolejno 19 i 20 poziom jesteśmy w stanie dodać do kolejki budowy pałac bez konieczności oczekiwania na wybudowanie kuźni. Oczywiście zmiana kolejności budowy pałacu w kolejce w takim wypadku była by niemożliwa.
Podobnie w przypadku np. Warsztatu, posiadając koszary na 10 poziomie i w kolejce budowy kuźnie, kolejno na 9 i 10 poziom, bylibyśmy w stanie dodać do kolejki budowę warsztatu.
W przypadku w którym któryś z budynków wymaganych do budowy np. pałacu, zostałby zburzony, budynek byłby po prostu cofany z kolejki, a surowce wracały by do spichlerza.
Nie miałoby to tak naprawdę większego wpływu na rozgrywkę, a sam zamysł usprawniłby jedynie kolejkowanie budynków bez konieczności kombinowania. Jak wielu graczy pewnie praktykuje, chowania surowców w innych budynkach tylko po to żeby później dodać pałac i surowce odzyskać.
Często mi się zdarza po 20 poziomie kuźni dodać 1 poziom jakiegoś np. schowka i kilka poziomów budynków wymagających większego wkładu surowców tylko po to żeby przesunąć pałac schowek, schowek cofnąć z rozbudowy, a surowce pozostałe budynki po rozbudowie pałacu zamienić na paczki czy monety.
Ostatnia edycja: