wtkc
Zwiadowca
- Wynik reakcji
- 9
cześć,
sorry jak coś pominąłem lub nie znalazłem
chciałbym zapytać o skrypt czy już jest / czy może istnieć js :
który umożliwi szybkie farmienie, ale uwzględni - poza obiektem kolekcją TWMap.villages także aktualne parametry wojsk (widok kombinowany)
tzn czy jest już coś, co pozwoli jednocześnie połączyć: widok kombinowany & TWMap.villages na takiej zasadzie, że w zależności od liczby punktów wiosek [TWMap.villages{i}points] oraz ich położenia [TWMap.villages{i}.xy] stworzy kolekcję linków , ale takich że czasy przejścia między wioskami startowymi [kordy z widoku kombinowanego] uzależnione dodatkowe od ustalonych schemat farmienia [dopasowywanych na podstawie widoku kombinowanego] będą "optymalne" (np poniżej progu hh:mm max) a kolekcja linków -ładowanych docelowo do finalnego skryptu - gdzie konwencja linków to :
pozwoli na takie przeskakiwanie między tymi linkami by w efekcie uzyskać skrypt paskowy jednoguzikowy ?
w zależności od liczby punktów [i wybranego schematu wojska] to powiedzmy wbijałoby...no nie wiem...20 LK jak wioska ma do 300 pkt, 30 LK jak między coś tam a coś tam; a np 100 pik lub 200 jakby trafiło na inny schemat.
w każdym razie czymś takim możemy jednym magazynkiem opróżnić wszystkie osady wg przyjętych wcześniej reguł.
oczywiście pobranie danych musi być dwustopniowe
schemat działania:
1) wchodzimy na mapę, ustawiamy na oczekiwaną wielkość
2) prostym skryptem pobieramy dane TWMap.villages, wszystko klasycznie wylistowane na window.open() [id, kordy, punkty], wyniki możemy już przekleić do skryptu finalnego
3) prostym skryptem pobieramy dane z widoku kombinowanego: id, kordy, armie, ekstrakt jak powyżej
4) gdzieś w notatniku mamy to nasze uzi gdzie tylko doklejamy powyższe wyniki, ładujemy do paska i bach bach bach:
[url plac 1 z wbitymi zmiennymi -> click -> potwierdzenie -> przekierowanie do url plac 2 z wbitymi zmiennymi itd]
jest to ? jak nie - będzie akceptowalne ?
a jak się już rozpędziłem...
czy można w grze korzystać z window.localStorage ???
Errata:
W zasadzie te linki będą się tworzyć dynamicznie (brak wbitych na sztywno)
Trochę namotałem wcześniej.
sorry jak coś pominąłem lub nie znalazłem
chciałbym zapytać o skrypt czy już jest / czy może istnieć js :
który umożliwi szybkie farmienie, ale uwzględni - poza obiektem kolekcją TWMap.villages także aktualne parametry wojsk (widok kombinowany)
tzn czy jest już coś, co pozwoli jednocześnie połączyć: widok kombinowany & TWMap.villages na takiej zasadzie, że w zależności od liczby punktów wiosek [TWMap.villages{i}points] oraz ich położenia [TWMap.villages{i}.xy] stworzy kolekcję linków , ale takich że czasy przejścia między wioskami startowymi [kordy z widoku kombinowanego] uzależnione dodatkowe od ustalonych schemat farmienia [dopasowywanych na podstawie widoku kombinowanego] będą "optymalne" (np poniżej progu hh:mm max) a kolekcja linków -ładowanych docelowo do finalnego skryptu - gdzie konwencja linków to :
pozwoli na takie przeskakiwanie między tymi linkami by w efekcie uzyskać skrypt paskowy jednoguzikowy ?
w zależności od liczby punktów [i wybranego schematu wojska] to powiedzmy wbijałoby...no nie wiem...20 LK jak wioska ma do 300 pkt, 30 LK jak między coś tam a coś tam; a np 100 pik lub 200 jakby trafiło na inny schemat.
w każdym razie czymś takim możemy jednym magazynkiem opróżnić wszystkie osady wg przyjętych wcześniej reguł.
oczywiście pobranie danych musi być dwustopniowe
schemat działania:
1) wchodzimy na mapę, ustawiamy na oczekiwaną wielkość
2) prostym skryptem pobieramy dane TWMap.villages, wszystko klasycznie wylistowane na window.open() [id, kordy, punkty], wyniki możemy już przekleić do skryptu finalnego
3) prostym skryptem pobieramy dane z widoku kombinowanego: id, kordy, armie, ekstrakt jak powyżej
4) gdzieś w notatniku mamy to nasze uzi gdzie tylko doklejamy powyższe wyniki, ładujemy do paska i bach bach bach:
[url plac 1 z wbitymi zmiennymi -> click -> potwierdzenie -> przekierowanie do url plac 2 z wbitymi zmiennymi itd]
jest to ? jak nie - będzie akceptowalne ?
a jak się już rozpędziłem...
czy można w grze korzystać z window.localStorage ???
Errata:
W zasadzie te linki będą się tworzyć dynamicznie (brak wbitych na sztywno)
Trochę namotałem wcześniej.
Ostatnia edycja: