DeletedUser
Guest
[info] jak przechwycić atak 4 szlachciców - nawet jeśli zburzą plac w pierwszym ataku
jak wysyłać 5 ataków w ciągu sekundy to już wiele razy było pisane - więcej ataków nie da się wysłać z powodu ograniczeń serwerowych
- były opisy jak zrobić to ręcznie bez żadnych botów - ba nawet trzeba było rok wcześniej udowadniać, że to możliwe
...
ostatnimi czasy słyszę, że niemożliwe jest obronić się przed atakiem jeśli ktoś wyśle 4 szlachciców idących razem poniżej sekundy przed mocnym graczem, że niemożliwe jest wbić się w taki atak i zniszczyć pozostałych 3 szlachciców nie urzywając do tego programów - że osoba która to potrafi urzywa do tego jakiegoś oprogramowania
...
do supportu za to chciał zgłosić jeden z moich znajomych gracza któremu udało się ubić 3 szlachciców (obrona przed takim atakiem gdy wie się jak bronić jest prosta - tym bardziej jeśli mamy do dyspozycji np. 15h czasu aż wróg dotrze) - akurat na jednym ze światów ten przypadek mi się trafił - nie doceniłem przeciwnika i nie wysłąłem straszaków - z braku czasu i aby ataki były w czsie bardziej ubite wysyłałem w każdym ataku szlachcica (następne ataki były prawie bez obstawy)...
oczywiście wiedząc, że jest możliwa obrona przed takim atakiem nie pozwoliłem informować supportu gdyż tam na górze mogli by pomyśleć tak jak myśli większość że to na pewno był urzyty program (z tamtym graczem rozprawię się kiedyindziej
)....
mało tego - z powodu opuźnień w internecie bądź drobnych lagów na serweże nawet jeśli ktoś byłby w posiadaniu takiego programu do wysyłąnia ataków mała jest szansa w idealne wbicie się co do milisekundy - mało tego - w grze nie wyświetla się dokłądny czas serwera co do milisekund tylko zaokrąglone sekundy - jak zrobić by szans na obronę było multum
aby przekonać co poniektórych najpierw trzeba wyjaśnić jeszcze jedną kwestję - np. czas powrotu w grze nie jest pokazywany dokłądnie - jest wyświetlany co do sekundy a tak naprawdę w powrocie wojsk liczą się także milisekundy (więc to czego nie widać trzeba policzyć
) - ale wielu na pewno też nie wieży że przy powrocie liczą się tysięczne sekundy skoro są wyświetlane tylko sekundy - a dlaczego w ataku liczą się tysięczne sekundy skoro czas przemarszu pokazywany jest tylko w sekundach??... inna sprawa liczy się to co na serwerze - nie to co na stronie (co mam na myśli???) - otwóżcie pojedyńczy atak co idzie dla przykłądu jakieś 2h (powinno wystarczyć) w nowym oknie - otwóżcie ten sam atak w innym oknie - jedno okno przed atakiem na kilka minut odświeżcie a drugie nie, popatrzcie na czas za ile zaatakuje ;p - to są tylko różnice w wyświetlaniu spowodowane także opuźnieniami w pewnych obliczeniach (nie wdajmy się głębiej gdyż to Wam nie potrzebne - najważ niejsze jest to co na serwerze - choć i zdażały się i opóźnienia jednostek na serwerze ale to pomińmy ;p)....
JAKIE INFORMACJE SĄ NAM POTRZEBNE DO PRZECHWYCENIA SZLACHCICA??
aby przechwycić szlachcica wybieramy jedną z najdalej oddalonych wiosek opuszczonych takich, żeby wojsko zdążyło wrucić przed atakiem wroga.. i teraz...
LICZYMY DOKŁĄDNY CZAS PRZEMARSZU JEDNOSTEK Z MILISEKUNDAMI W JEDNĄ STRONĘ!!!! - mnożąc razy 2 mamy też po jakim czasie jednostki wrócą... mało tego - możemy sobie oliczyć w jakich granicach jednostki powinny napaść na opuszczoną by zdążyły wrócić w określonym przez nas zakresie czasu...
DO DZIEŁA - a teraz z powodu różnych lag no i może mniej pewnej ręki szykujemy się do ataku na taką opuszczoną - defa sobie podzielmy żeby mieć więcej prób (podzielmy na 5 ataków i zostawmy do zatwierdzenia samo "ok") i czekamy na daną sekundę na serwerze i ślemy/zatwierdzamy w ten sam sposób jak się wysyła 5 ataków na sekundę...
CO TERAZ?? - biegusiem na plac i odklikujemy w kartach ataki o której do tej opuszczonej dotrą - sprawdzamy czas z milisekundami - jest źle to przerywamy ataki!!!!
I CO TERAZ?? NIEWYPALIŁO
??
DO ROBOTY POWTÓRZYĆ WYŻEJ OPISANY SCHEMAT NA SIWEJ WIOSCE BĘDĄCEJ BLIŻEJ LUB NA TEJ SAMEJ JEDNOSTKAMI SZYBSZYMI!!!
w ten sposób mając trochę czasu będziecie w stanie przechwycić pozostałe ataki
- a już bez problemu te idące po 12 i więcej godzin gdyż próbować tak możecie bardzo wiele razy!!!
a teraz do tych co wysyąłją tak ataki - CZY TO KONIEC WYSYŁĄNIA FALOWYCH ATAKÓW??
NIE!!!
zawsze do takich ataków można dołożyć staraszaki czy to z przodu czy po fali - niech myślą gdzie próbować się wbić a gdzie nadzieją się na prawdziwe wojsko
COŚ JESZCZE??
tak - kiedy wytłucze murek się do zera a gość się broni np. ofem prubując przerwać falę to do ostatniego ataku szlachcicem można dorzucić np. 300-400 lk jako obstawę, lub toporów coś - dużej armi nie trzeba żeby przynajmniej takiemu gościowi wytłuc wojsko!!! - lub z innej wsi robimy synchro z samym czyściochem po wszystkich atakach!!! (jeśli przejmą nam szlachciców to straca przynajmniej wojsko!!! - WYŻEJ OPISANYM SPOSOBEM JEDNOSTKI WBIJĄ SIĘ W FALĘ NAWET JEŚLI PLAC BĘDZIE ZBURZONY!!! - jednak jeśli jest mały czyścioch po fali to jeśli zburzy się plac to już wojskiem kolejny raz nie ucieknie i straci je bez murku - po stracie szlachciców dobijamy gościa (drogo bo drogo ale żeby szlachcica kolejnego zrekrutować to po stracie nie trzeba monet wykupywać
)
POZDRO I NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH
PS jeszcze jeden dodatek:
nie ma szans do obronienia się już?? - jeśli masz kilka wiosek to atakujesz swoją tak, żeby wojo doszło na sekundę po stracie wioski i jeśli akurat wojo było ze szlachcicem to ubijesz mu ofa (można dorzucić szlachcica żeby odrazu odbić wioskę) - co jeśli na tą falę też się nie wbijesz?? - jeśli masz kilka wiosek i szlachcica a jeśli nie poprosić znajomego co ma szlachcica żeby zbił poparcie w wiosce, wyburzyć mur i wróg zonka bedzie miał jak przejmie w pierwszym ataku - następnymi atakami już sam siebie będzie przejmował ^^ - poprosić znajomego by jego atak jeszcze doszedł na sekundę po stracie wioski i gostek drogo za przejęcie płaci bo traci całego ofa ^^ - dobić go bez muru ^^
PS - czy do przyśpieszenia obliczeń czasów przemarszu oraz godziny dotarcia napisać dla Was kalkulator w excelu?? - czy może już tutaj każdy sam sobie poradzi??
// najgorzej jak zna się zbyt dokładnie mechanizm gry - jeśli trafi się na prawdziwego wroga to jest ciekawie, a jeśli już obali się wszystkich to już potem się nie chce grać
- co z tej gry jeśli w pierwszej kolejnosi wojuje się z najlepszymi w okolicy którzy mogli cokolwiek wcześniej zrobić a potem ich nie ma
- super jest trafić na kilku świetnych graczy którzy dadzą radę Cię pojechać
- oczywiście jeśli akurat miało się czas na grę i zrobiło wszystko co było możliwe a nie że konto leżało odłogiem
jak wysyłać 5 ataków w ciągu sekundy to już wiele razy było pisane - więcej ataków nie da się wysłać z powodu ograniczeń serwerowych
ostatnimi czasy słyszę, że niemożliwe jest obronić się przed atakiem jeśli ktoś wyśle 4 szlachciców idących razem poniżej sekundy przed mocnym graczem, że niemożliwe jest wbić się w taki atak i zniszczyć pozostałych 3 szlachciców nie urzywając do tego programów - że osoba która to potrafi urzywa do tego jakiegoś oprogramowania
do supportu za to chciał zgłosić jeden z moich znajomych gracza któremu udało się ubić 3 szlachciców (obrona przed takim atakiem gdy wie się jak bronić jest prosta - tym bardziej jeśli mamy do dyspozycji np. 15h czasu aż wróg dotrze) - akurat na jednym ze światów ten przypadek mi się trafił - nie doceniłem przeciwnika i nie wysłąłem straszaków - z braku czasu i aby ataki były w czsie bardziej ubite wysyłałem w każdym ataku szlachcica (następne ataki były prawie bez obstawy)...
oczywiście wiedząc, że jest możliwa obrona przed takim atakiem nie pozwoliłem informować supportu gdyż tam na górze mogli by pomyśleć tak jak myśli większość że to na pewno był urzyty program (z tamtym graczem rozprawię się kiedyindziej
mało tego - z powodu opuźnień w internecie bądź drobnych lagów na serweże nawet jeśli ktoś byłby w posiadaniu takiego programu do wysyłąnia ataków mała jest szansa w idealne wbicie się co do milisekundy - mało tego - w grze nie wyświetla się dokłądny czas serwera co do milisekund tylko zaokrąglone sekundy - jak zrobić by szans na obronę było multum
aby przekonać co poniektórych najpierw trzeba wyjaśnić jeszcze jedną kwestję - np. czas powrotu w grze nie jest pokazywany dokłądnie - jest wyświetlany co do sekundy a tak naprawdę w powrocie wojsk liczą się także milisekundy (więc to czego nie widać trzeba policzyć
JAKIE INFORMACJE SĄ NAM POTRZEBNE DO PRZECHWYCENIA SZLACHCICA??
aby przechwycić szlachcica wybieramy jedną z najdalej oddalonych wiosek opuszczonych takich, żeby wojsko zdążyło wrucić przed atakiem wroga.. i teraz...
LICZYMY DOKŁĄDNY CZAS PRZEMARSZU JEDNOSTEK Z MILISEKUNDAMI W JEDNĄ STRONĘ!!!! - mnożąc razy 2 mamy też po jakim czasie jednostki wrócą... mało tego - możemy sobie oliczyć w jakich granicach jednostki powinny napaść na opuszczoną by zdążyły wrócić w określonym przez nas zakresie czasu...
DO DZIEŁA - a teraz z powodu różnych lag no i może mniej pewnej ręki szykujemy się do ataku na taką opuszczoną - defa sobie podzielmy żeby mieć więcej prób (podzielmy na 5 ataków i zostawmy do zatwierdzenia samo "ok") i czekamy na daną sekundę na serwerze i ślemy/zatwierdzamy w ten sam sposób jak się wysyła 5 ataków na sekundę...
CO TERAZ?? - biegusiem na plac i odklikujemy w kartach ataki o której do tej opuszczonej dotrą - sprawdzamy czas z milisekundami - jest źle to przerywamy ataki!!!!
I CO TERAZ?? NIEWYPALIŁO
DO ROBOTY POWTÓRZYĆ WYŻEJ OPISANY SCHEMAT NA SIWEJ WIOSCE BĘDĄCEJ BLIŻEJ LUB NA TEJ SAMEJ JEDNOSTKAMI SZYBSZYMI!!!
w ten sposób mając trochę czasu będziecie w stanie przechwycić pozostałe ataki
a teraz do tych co wysyąłją tak ataki - CZY TO KONIEC WYSYŁĄNIA FALOWYCH ATAKÓW??
NIE!!!
zawsze do takich ataków można dołożyć staraszaki czy to z przodu czy po fali - niech myślą gdzie próbować się wbić a gdzie nadzieją się na prawdziwe wojsko
COŚ JESZCZE??
tak - kiedy wytłucze murek się do zera a gość się broni np. ofem prubując przerwać falę to do ostatniego ataku szlachcicem można dorzucić np. 300-400 lk jako obstawę, lub toporów coś - dużej armi nie trzeba żeby przynajmniej takiemu gościowi wytłuc wojsko!!! - lub z innej wsi robimy synchro z samym czyściochem po wszystkich atakach!!! (jeśli przejmą nam szlachciców to straca przynajmniej wojsko!!! - WYŻEJ OPISANYM SPOSOBEM JEDNOSTKI WBIJĄ SIĘ W FALĘ NAWET JEŚLI PLAC BĘDZIE ZBURZONY!!! - jednak jeśli jest mały czyścioch po fali to jeśli zburzy się plac to już wojskiem kolejny raz nie ucieknie i straci je bez murku - po stracie szlachciców dobijamy gościa (drogo bo drogo ale żeby szlachcica kolejnego zrekrutować to po stracie nie trzeba monet wykupywać
POZDRO I NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH
PS jeszcze jeden dodatek:
nie ma szans do obronienia się już?? - jeśli masz kilka wiosek to atakujesz swoją tak, żeby wojo doszło na sekundę po stracie wioski i jeśli akurat wojo było ze szlachcicem to ubijesz mu ofa (można dorzucić szlachcica żeby odrazu odbić wioskę) - co jeśli na tą falę też się nie wbijesz?? - jeśli masz kilka wiosek i szlachcica a jeśli nie poprosić znajomego co ma szlachcica żeby zbił poparcie w wiosce, wyburzyć mur i wróg zonka bedzie miał jak przejmie w pierwszym ataku - następnymi atakami już sam siebie będzie przejmował ^^ - poprosić znajomego by jego atak jeszcze doszedł na sekundę po stracie wioski i gostek drogo za przejęcie płaci bo traci całego ofa ^^ - dobić go bez muru ^^
PS - czy do przyśpieszenia obliczeń czasów przemarszu oraz godziny dotarcia napisać dla Was kalkulator w excelu?? - czy może już tutaj każdy sam sobie poradzi??
// najgorzej jak zna się zbyt dokładnie mechanizm gry - jeśli trafi się na prawdziwego wroga to jest ciekawie, a jeśli już obali się wszystkich to już potem się nie chce grać
Ostatnio edytowane przez moderatora: