[info] jak przechwycić atak 4 szlachciców - nawet jeśli zburzą plac w pierwszym ataku

  • Rozpoczynający wątek zegarek84
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
[info] jak przechwycić atak 4 szlachciców - nawet jeśli zburzą plac w pierwszym ataku
jak wysyłać 5 ataków w ciągu sekundy to już wiele razy było pisane - więcej ataków nie da się wysłać z powodu ograniczeń serwerowych
579_u.gif
- były opisy jak zrobić to ręcznie bez żadnych botów - ba nawet trzeba było rok wcześniej udowadniać, że to możliwe
938_i.gif
...

ostatnimi czasy słyszę, że niemożliwe jest obronić się przed atakiem jeśli ktoś wyśle 4 szlachciców idących razem poniżej sekundy przed mocnym graczem, że niemożliwe jest wbić się w taki atak i zniszczyć pozostałych 3 szlachciców nie urzywając do tego programów - że osoba która to potrafi urzywa do tego jakiegoś oprogramowania
394_z.gif
...

do supportu za to chciał zgłosić jeden z moich znajomych gracza któremu udało się ubić 3 szlachciców (obrona przed takim atakiem gdy wie się jak bronić jest prosta - tym bardziej jeśli mamy do dyspozycji np. 15h czasu aż wróg dotrze) - akurat na jednym ze światów ten przypadek mi się trafił - nie doceniłem przeciwnika i nie wysłąłem straszaków - z braku czasu i aby ataki były w czsie bardziej ubite wysyłałem w każdym ataku szlachcica (następne ataki były prawie bez obstawy)...

oczywiście wiedząc, że jest możliwa obrona przed takim atakiem nie pozwoliłem informować supportu gdyż tam na górze mogli by pomyśleć tak jak myśli większość że to na pewno był urzyty program (z tamtym graczem rozprawię się kiedyindziej
530_j.gif
)....

mało tego - z powodu opuźnień w internecie bądź drobnych lagów na serweże nawet jeśli ktoś byłby w posiadaniu takiego programu do wysyłąnia ataków mała jest szansa w idealne wbicie się co do milisekundy - mało tego - w grze nie wyświetla się dokłądny czas serwera co do milisekund tylko zaokrąglone sekundy - jak zrobić by szans na obronę było multum:confused:

aby przekonać co poniektórych najpierw trzeba wyjaśnić jeszcze jedną kwestję - np. czas powrotu w grze nie jest pokazywany dokłądnie - jest wyświetlany co do sekundy a tak naprawdę w powrocie wojsk liczą się także milisekundy (więc to czego nie widać trzeba policzyć
170_l.gif
) - ale wielu na pewno też nie wieży że przy powrocie liczą się tysięczne sekundy skoro są wyświetlane tylko sekundy - a dlaczego w ataku liczą się tysięczne sekundy skoro czas przemarszu pokazywany jest tylko w sekundach??... inna sprawa liczy się to co na serwerze - nie to co na stronie (co mam na myśli???) - otwóżcie pojedyńczy atak co idzie dla przykłądu jakieś 2h (powinno wystarczyć) w nowym oknie - otwóżcie ten sam atak w innym oknie - jedno okno przed atakiem na kilka minut odświeżcie a drugie nie, popatrzcie na czas za ile zaatakuje ;p - to są tylko różnice w wyświetlaniu spowodowane także opuźnieniami w pewnych obliczeniach (nie wdajmy się głębiej gdyż to Wam nie potrzebne - najważ niejsze jest to co na serwerze - choć i zdażały się i opóźnienia jednostek na serwerze ale to pomińmy ;p)....

JAKIE INFORMACJE SĄ NAM POTRZEBNE DO PRZECHWYCENIA SZLACHCICA??
396_g.gif


aby przechwycić szlachcica wybieramy jedną z najdalej oddalonych wiosek opuszczonych takich, żeby wojsko zdążyło wrucić przed atakiem wroga.. i teraz...

LICZYMY DOKŁĄDNY CZAS PRZEMARSZU JEDNOSTEK Z MILISEKUNDAMI W JEDNĄ STRONĘ!!!! - mnożąc razy 2 mamy też po jakim czasie jednostki wrócą... mało tego - możemy sobie oliczyć w jakich granicach jednostki powinny napaść na opuszczoną by zdążyły wrócić w określonym przez nas zakresie czasu...

DO DZIEŁA - a teraz z powodu różnych lag no i może mniej pewnej ręki szykujemy się do ataku na taką opuszczoną - defa sobie podzielmy żeby mieć więcej prób (podzielmy na 5 ataków i zostawmy do zatwierdzenia samo "ok") i czekamy na daną sekundę na serwerze i ślemy/zatwierdzamy w ten sam sposób jak się wysyła 5 ataków na sekundę...

CO TERAZ?? - biegusiem na plac i odklikujemy w kartach ataki o której do tej opuszczonej dotrą - sprawdzamy czas z milisekundami - jest źle to przerywamy ataki!!!!
806_d.gif


I CO TERAZ?? NIEWYPALIŁO
121_h.gif

394_z.gif
??

DO ROBOTY POWTÓRZYĆ WYŻEJ OPISANY SCHEMAT NA SIWEJ WIOSCE BĘDĄCEJ BLIŻEJ LUB NA TEJ SAMEJ JEDNOSTKAMI SZYBSZYMI!!!
82_p.gif


w ten sposób mając trochę czasu będziecie w stanie przechwycić pozostałe ataki
396_g.gif
- a już bez problemu te idące po 12 i więcej godzin gdyż próbować tak możecie bardzo wiele razy!!!
553_x.gif



a teraz do tych co wysyąłją tak ataki - CZY TO KONIEC WYSYŁĄNIA FALOWYCH ATAKÓW??
723_f.gif


NIE!!!
zawsze do takich ataków można dołożyć staraszaki czy to z przodu czy po fali - niech myślą gdzie próbować się wbić a gdzie nadzieją się na prawdziwe wojsko
530_j.gif


COŚ JESZCZE??
tak - kiedy wytłucze murek się do zera a gość się broni np. ofem prubując przerwać falę to do ostatniego ataku szlachcicem można dorzucić np. 300-400 lk jako obstawę, lub toporów coś - dużej armi nie trzeba żeby przynajmniej takiemu gościowi wytłuc wojsko!!! - lub z innej wsi robimy synchro z samym czyściochem po wszystkich atakach!!! (jeśli przejmą nam szlachciców to straca przynajmniej wojsko!!! - WYŻEJ OPISANYM SPOSOBEM JEDNOSTKI WBIJĄ SIĘ W FALĘ NAWET JEŚLI PLAC BĘDZIE ZBURZONY!!! - jednak jeśli jest mały czyścioch po fali to jeśli zburzy się plac to już wojskiem kolejny raz nie ucieknie i straci je bez murku - po stracie szlachciców dobijamy gościa (drogo bo drogo ale żeby szlachcica kolejnego zrekrutować to po stracie nie trzeba monet wykupywać
793_k.gif
)

POZDRO I NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH
938_i.gif


PS jeszcze jeden dodatek:
nie ma szans do obronienia się już?? - jeśli masz kilka wiosek to atakujesz swoją tak, żeby wojo doszło na sekundę po stracie wioski i jeśli akurat wojo było ze szlachcicem to ubijesz mu ofa (można dorzucić szlachcica żeby odrazu odbić wioskę) - co jeśli na tą falę też się nie wbijesz?? - jeśli masz kilka wiosek i szlachcica a jeśli nie poprosić znajomego co ma szlachcica żeby zbił poparcie w wiosce, wyburzyć mur i wróg zonka bedzie miał jak przejmie w pierwszym ataku - następnymi atakami już sam siebie będzie przejmował ^^ - poprosić znajomego by jego atak jeszcze doszedł na sekundę po stracie wioski i gostek drogo za przejęcie płaci bo traci całego ofa ^^ - dobić go bez muru ^^

PS - czy do przyśpieszenia obliczeń czasów przemarszu oraz godziny dotarcia napisać dla Was kalkulator w excelu?? - czy może już tutaj każdy sam sobie poradzi??

// najgorzej jak zna się zbyt dokładnie mechanizm gry - jeśli trafi się na prawdziwego wroga to jest ciekawie, a jeśli już obali się wszystkich to już potem się nie chce grać
827_q.gif
- co z tej gry jeśli w pierwszej kolejnosi wojuje się z najlepszymi w okolicy którzy mogli cokolwiek wcześniej zrobić a potem ich nie ma
723_f.gif
- super jest trafić na kilku świetnych graczy którzy dadzą radę Cię pojechać
938_i.gif
- oczywiście jeśli akurat miało się czas na grę i zrobiło wszystko co było możliwe a nie że konto leżało odłogiem
516_n.gif
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser15404

Guest
[
aby przechwycić szlachcica wybieramy jedną z najdalej oddalonych wiosek opuszczonych takich, żeby wojsko zdążyło wrucić przed atakiem wroga.. i teraz...

LICZYMY DOKŁĄDNY CZAS PRZEMARSZU JEDNOSTEK Z MILISEKUNDAMI W JEDNĄ STRONĘ!!!! - mnożąc razy 2 mamy też po jakim czasie jednostki wrócą... mało tego - możemy sobie oliczyć w jakich granicach jednostki powinny napaść na opuszczoną by zdążyły wrócić w określonym przez nas zakresie czasu...

z tego co mi wiadomo ;]
wojsko po ataku na wioske opuszczona zawsze wraca w 000 tysiecznych ;]
tak wiec jesli ktos posle 4 szlachty, tak zeby ich dojscia zamknely sie w jednej sekundzie(np.pierwsza szlachta 12;33;33;105 i ostatnia 12;33;33;500);] ten sposob nie działa;]
 

DeletedUser

Guest
to wg. tego co napisałeś jeśli ktoś wyśle 4 ataki na tą samą sekundę to już niemoże się nikt przed tym bronić bo każdy powrót jest z pełną sekundą;p- to dlaczegomiało by być tak niesprawiedliwie i rozrużniona kolejność tylko ataków które na Ciebie wchodzą ;p - i dlaczego powrót jest ustawiony w kolejce - wg jakiej zasady?? - alfabetycznie?? ;p - a co jeśli farmisz opuszczone z tą samą nazwą ;p
 

DeletedUser15404

Guest
to wg. tego co napisałeś jeśli ktoś wyśle 4 ataki na tą samą sekundę to już niemoże się nikt przed tym bronić bo każdy powrót jest z pełną sekundą;p
nie napisałem, ze kazdy, tylko taki powrot jak ty tutaj zaproponowales, oczywiscie ze da sie obronic, tylko trzeba wiedziec jak.

- to dlaczego miało by być tak niesprawiedliwie i rozrużniona kolejność tylko ataków które na Ciebie wchodzą ;p - i dlaczego powrót jest ustawiony w kolejce - wg jakiej zasady?? - alfabetycznie?? ;p - a co jeśli farmisz opuszczone z tą samą nazwą ;p
tego juz nie zrozumiałem niestety, mimo najszczerszych checi;]

z reszta pusc sobie ataki na opuszczone i zobacz o ktorej ci sie wracaja :D zawsze zaogragla do 000 tys.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
nazwa tematu troche nie odpowiednia

co za roznica czy zburzony bedzie plac w 1 ataku jesli wszystkie 5 atakow jest w 1 sec?
czyli 1 niszczy plac a i tak w ciagu tej 1 sec nie wyprowadzimy i nie cofniemy wojska :p

po co nam wioska opuszczona?
a co jesli wejdziemy i jest 5 min do ataku?

nie opisales wszystkiego
 

DeletedUser

Guest
z reszta pusc sobie ataki na opuszczone i zobacz o ktorej ci sie wracaja :D zawsze zaogragla do 000 tys.
mam specyficzny sposób wypowiedzi ale ;p...

nie czytałeś wszystkiego... serwer akcj ę ma zapamiętaną co do tysięcznych sekundy ;p - wejdź sobie na plac i nie odklikuj ataku - przecież atak jest zaokrąglony do pełnej sekundy ;p - albo inaczej - wysyłasz atak i czas przemarszu pokazywany jest do pełnych sekund - więc skąd biorą się te tysięczne sekundy ;p ^^ - twórcy gry uznali po prostu że ta informacja jest nie potrzebna ;p - ale bez problemu można sobie do tysięcznych sekundy powrót jednostek policzyć

@Giw12
po co nam wioska opuszczona?
a co jesli wejdziemy i jest 5 min do ataku?

nie opisales wszystkiego
nei opisałem wszystkiego a Ty nie przeczytałeś wszystkiego ;p - opuszczona jest potrzebna tylko po to żeby wysłać wojska na "spacer" i żeby wróciło o określonej godzinie
530_j.gif
- i żeby sobie policzyć co do tysięcznych sekundy bo tak są akcje wykonywane w grze - inna sprawa że nie są wyświetlane te informacje - ale zara - przecież w grze na serwie wogóle nie ma tysięcznych sekund gdyż godzina ta co się wyświetla jest zaokrąglona do pełnych sekund
754_m.gif
- opisywałem wyżej te sytuacje ;p

@Giw12 - no ta nie pisałem wszystkiego bo żeby opisać wszystkie sytuacje to multum stron by było - opisałęm niby tą niemożliwą i napisałem dlaczego nawet jeśli ktoś jeśli uważacie że kożysta z bota to też ma marne szanse zrobić to w pierwszej próbie z powodu opuźnień neta, lag na serwerze i dokłądnego synchro z czasem serwera ;p

nie pisałęm też o bunkrach - ale czy w początkowej fazie gry są bunkry?? - gdy jest gracz aktywny i świat młody to w początkowej fazie gry:
"NIE MA ARMI NIE DO POKONANIA - SĄ ARMIE NIE DO ZATRZYMANIA"

to armia daje surowce - trzeba farmić, surki jest tak dużo że wyciąga się na maxa koszary i stajnie i jesli się w okolicy bunkrują to nic tylko się cieszyć że rozwalasz kilka defów w jednej wiosce ^^ - inna sytuacja jak świat stary i każdy posiada po ponad 10 wiosek ;p - wtedy może ktoś mieć pełne zagrody defa ale temat nie o tym był tylko o tym co wszyscy uważają za niemożliwe i i tym, że wszyscy by powiedzieli o takiej osobie - że urzywa programów jeśli się broni i potrafi tak wbić - ja tak nie mówię i umię tak się bronić przed agresywnym graczem - mało tego padłem ofiarą takiej obrony
396_g.gif
[jeszcze się z nim rozliczę - 17h drogi w jedną stronę na młodym świecie znowu mi się teraz nie chce ganiać] - ale sssk dla niego bo wiedział jak to zrobić - mało tego pisałem mu że obrona jest możliwa jak do mnie zaczął pisać ale że nie napiszę jak - po jakimś czasie dostałem scrina z powrotem jednostek - na co odpisałem - taa - ale mam nadzieję że ci się nie udało gdyż to dla mnie nie dowód bo nie pokazałeś mi tysięcznych sekundy [niestety mu się udało
830_v.gif
] - więc mu pogratulowałem po bitwie i zostawiam sobie go na deser
959_e.gif
 

DeletedUser

Guest
zegarek: przeczytalem calosc :p

opuszczona nie jest nam do niczego potrzebna
dodatkowo po Twojej odpowiedzi juz sie pogubilem do jakiego fragmentu gry jest to co napisales :p

dodatkowo po co wspominasz o botach? przecierz to nie ma roznicy jak zostaly wyslane ataki skoro temat jest o lapaniu szlachcica :p
 

DeletedUser

Guest
wspominam tylko dlatego, że większość myśli, że to niewykonywalne ręcznie i zakłada, iż ktoś kto tak zrobi urzywa bota co nie jest prawdą...

siwe są potrzebne do szczęściaprędzej złapiesz szlachcica opisanym wyżej sposobem niż wysyłając gdziekolwiek i przerywając atak - wysyłąjąc i przerywając atak masz tylko 1 próbę - co jeśli się nie wbijesz??

opisanym wyżej sposobem możesz próbować przechwycić szlachciców wiele razy
793_k.gif
 

DeletedUser

Guest
to wrocmy do jakiego fragmentu gry sie to tyczy?

co jesli nie ma wioski barb?
 

DeletedUser

Guest
gdy nie ma siwych wiosek w okolicy to na pewno każdy ma 4 szlachciców
938_i.gif
- teraz toś mnie rozbawił
516_n.gif


tyczy się w sumie każdego fragmentu gry jeśli zakładamy, że nie jesteśmy w stanie przed tym graczem obronić się defem i jeśli zakładamy, że kolejne 3 ataki ze szlachcicem są z małą obstawą wojska
793_k.gif
- a tak zazwyczaj jest jeśli wszystkie 4 ataki zostają wysłane z jednej i tej samej wioski
959_e.gif
- więc aby nie stracić wioski odrazu wystarczy ubić przynajmniej jednego szlachcica - żeby ubić tego szlachcica wróg musi stracić conajmniej połowę obstawy tłuściocha
170_l.gif
 

DeletedUser

Guest
to teraz pytanie

co jesli idzie 6 atakow tyle ze kazdy z roznej wioski i wszystkie wchodza w tej samej sec?

co jesli kolo nas sa jedynie szare wioski po naszym kompanie/wrogu i jeszcze sa wojska w tej wiosce?

Twoj sposob jest niedopracowany :p

poza tym przy 17h drogi to raczej zdarzymy zdobyc wsparcie

opisales dla mnie kiespki sposob (wole raczej wysylac i cofac wojska z ataku chyba tylko 2 razy mi nie wyszlo w czym za kazdym razem mialem szczescie i nie tracilem wioski <lol> i ataki nie byly w dokladnie 1 sec) i atak jeden z prostrzych do obrony (dosc spory dystans ataku jak na poczatkowe fazy gry [do 30 wiosek])
 

DeletedUser

Guest
co jesli idzie 6 atakow tyle ze kazdy z roznej wioski i wszystkie wchodza w tej samej sec?
proszę o przeczytanie całego mojego pierwszego postu - pisałem też o tym w drugą stronę - że jednak da się gościa co coś takiego umie przejąć
530_j.gif

co jesli kolo nas sa jedynie szare wioski po naszym kompanie/wrogu i jeszcze sa wojska w tej wiosce?
sam sobie odpowiedz - jeśli ktoś pilnuje swoich farm i farmi intensywnie to dlaczego dał Ci się rozwinąć?? - ano po to żeby przejąć upasioną owieczkę ^^ - gracz który pozwala na taką sytuację w swojej okolicy gdzie farmią inni a nie on ma raczej małą szansę prawa bytu
530_j.gif

Twoj sposob jest niedopracowany :p
nawzajem
793_k.gif
- podałem tylko alternatywę i nie pisałem że jest idealny - pozatym jeśli ktoś mnie atuje to wolę się obronić 6h przed atakiem i iść spać normalnie a nie czekać na możliwość cofnięcia ataku i sam atak - akurat też pracuję i różne wyjazdy się trafiają - synchro przez to w przypadku mojej pracy jest dosyć ryzykowne gdyż mogę nie mieć czasu na obserwację stale ataku
530_j.gif

poza tym przy 17h drogi to raczej zdarzymy zdobyc wsparcie


opisales dla mnie kiespki sposob (wole raczej wysylac i cofac wojska z ataku ......
dosc spory dystans ataku jak na poczatkowe fazy gry [do 30 wiosek])
powiedz to tym których przejmowałem
553_x.gif
- albo temu który znał wyżej opisany sposób i się przez to obronił a ja go zlekceważyłem i straciłem 34h farmienia
82_p.gif
- no defa to on nienazbierał - wioska ładna bo w następnych atakach był też zwiad więc się do niego dobiorę - następny co z nim w okolicy się nie dogadałem
396_g.gif

na młodym świecie?? - gdy się sporo farmi to z kolei 6h to za blisko ;p - ale gościa co był top kontynentu musiałem za to właśnie przejąć - rozwijał się dokłądnie tak jak ja - więc wróg bo mi kradł surowce (ekstra bo miał wysoko koszary i stajnię) - jednak grubymi był trochę wolniejszy odemnie ^^

gdy ma się wiele wiosek i wróg też to nie można być przewidywalnym - skąd będziesz dokładnie wiedział gdzie wróg udeży?? - wszystkich idealnie tak samo nie obstawisz wiosek
82_p.gif
- od czego są fayki
553_x.gif
- chyba że sam jesteś jak bot i widzisz wszystkie ataki od początku przemarszu
394_z.gif
 

DeletedUser

Guest
to teraz kilka sprostowan

farma- wioska do ktorej sie wysyla ataki po surowce
szara wioska- wioska po graczu/ farma

farmy sa na poczatku gry w pozniejszych etapach sa szare po graczach

a teraz do Twoich odpowiedzi

w 1 poscie napisales ze jak co to atakowac wlasna wioske aby odibc ja od razu po przejeciu wiec w tym przypadku tracimy wioske i odbijamy

nie chodzi mi o pilnowanie farm tylko o pozniejsze fragmenty gry gdzie nie ma szarych pustych do czasu az sie wyczysci jako ze wiekszosci szare wioski posiadaja wojska
wiec ryzykowanie w ten sposob ktory opisales moze sie kiepsko skonczyc

stworzyles temat do obrony przed 4 szlachcicami w krotkim odstepie czasowym ja pokazuje niedociagniecia wiec nie bardzo rozumiem czemu podajesz tylko alternatywe i jaki ma zwiazek ze pracujesz i masz czasami wyjazdy. w teorii grasz juz ponad 2 lata (ja zreszta tez) wiec zastanawiam sie czy taki sposob podajesz tylko dla graczy w poczatkowym stadium gry czy dla kazdego aby ulatwic sobie zdobywanie wiosek (ktos sobie rozwala wojsko o szara wioske i zdobywasz w nocy wioske)

napisze tak przejmowanie to nie farmienie
Twojego sposobu wczesniej nie znalem i nawet o czyms takim nie pomyslalem ale tez nie zamierzam go stosowac.

co do gry jak bot: tak. jak gralem to gralem jak bot albo i lepiej (w pozniejszym fragmencie gry). ataki zaskoczyly mnie tylko kilka razy.
 

DeletedUser15404

Guest
mam specyficzny sposób wypowiedzi ale ;p...

nie czytałeś wszystkiego... serwer akcj ę ma zapamiętaną co do tysięcznych sekundy ;p - wejdź sobie na plac i nie odklikuj ataku - przecież atak jest zaokrąglony do pełnej sekundy ;p - albo inaczej - wysyłasz atak i czas przemarszu pokazywany jest do pełnych sekund - więc skąd biorą się te tysięczne sekundy ;p ^^ - twórcy gry uznali po prostu że ta informacja jest nie potrzebna ;p - ale bez problemu można sobie do tysięcznych sekundy powrót jednostek policzyć

kurde nie chce mi sie czytac wszystkiego co piszesz z Giwem bo za duzo tego, tak wiec odnosze sie do tego co piszesz do mnie ;]

bo mylisz się.

masz tu powiedzmy 3 przyklady atakow :
25.05.09 18:07:39:986
25.05.09 18:15:40:231
25.05.09 18:20:30:632

w kazdym masz inne tysieczne ;]

a teraz przygladnij sie powrotom wojsk z opuszczonych wiosek lub normalnych graczy :

25.05.09 18:17:44:000
25.05.09 18:29:31:000
25.05.09 19:20:47:000

chyba wyraznie widac, ze czasy są zaokraglane...tak wiec ja sie pytam :D
z jakiej racji masz co do tego watpliwosci ? to ze nie ma w placu podanych tysiecznych, to chyba oczywiste;] nie zostało to zrobione, ze wzgledu estetycznego.
Moze nie wiesz o tym, ze jesli kliniesz w dany rozkaz to tam masz tysieczne podane, a chcesz je sobie w głowie liczyc xD no ale tego juz nie wiem :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
chyba wyraznie widac, ze czasy są zaokraglane...tak wiec ja sie pytam :D
z jakiej racji masz co do tego watpliwosci ? to ze nie ma w placu podanych tysiecznych, to chyba oczywiste;] nie zostało to zrobione, ze wzgledu estetycznego.
Moze nie wiesz o tym, ze jesli kliniesz w dany rozkaz to tam masz tysieczne podane, a chcesz je sobie w głowie liczyc xD no ale tego juz nie wiem :D
tak widać widać, i meritum tego jest takie, że Ci się nie chciało czytać ;p

ok.. rozwinę bardziej temat dla agresorów...

jak wiadomo, wojo wraca w pełnych sekundach (ale serwer ma zapamiętane tysięczne ataku na daną wioskę i od tego wszystkiego są zaokrąglenia
530_j.gif
) - tak więc jeśli się komuś nie chce siedzieć przed kompem 24h na dobę a chce się wbić w falę to sobie liczy czas powrotu jednostek wg. wzoru:

ZAOKRĄGL(ATAK)+ZAOKRĄGL(PRZEMARSZ_JEDNOSTEK)=godzina_powrotu_w_pełnych_sekundach

przy czym atak jest z dokłądnością przynajmniej do 2 miejsc po przecinku po sekundzie i atak podobnież
530_j.gif
- tak więc z tego wzoru dokładnie można wysłać jednostki - iść spać i patrzeć jak się obroniliśmy rano
793_k.gif


ALE JEST JEDNO DUŻE ALE NA DUŻY PLUS DLA AGRESORÓW
754_m.gif
- jaki :confused:

wiesz, że wróg nie zbieże defażeby się obronił - co zrobić żeby nie miał szansy na obronę :confused: - pisząc wysłanie 5 ataków w pierwszym poście w jednej sekundzie miałem na myśli odstęp między pierwszym a ostatnim atakiem nie większy niż sekunda - co nie znaczy że w tej samej sekundzie serwerowej
530_j.gif


i teraz żeby wróg nie miał szans się obronić to wystarczy wysłać 4 ataki tak, żeby szły w tej samej sekundzie serwerowej
530_j.gif
- już przez wycofanie się nie obroni (w ten sposób nie przechwyci szlachcica
553_x.gif
) bo zawsze pierwsza fala ubije defa z tej wioski bądź się minie z tym wojskiem

ALE JAK WYSŁĄĆ TE CZTERY ATAKI W TEJ SAMEJ SEKUNDZIE SERWEROWEJ??
827_q.gif

wysłanie 5 ataków w czasie mniejszym od jednej sekundy było niejednokrotnie opisywane więc teraz wystarczy wejść na plac i sprawdzić jak jednostki nam idą - nie w tej samej sekundzie serwerowej to przerywamy atak i próbujemy wysłać jeszcze raz
170_l.gif


CZY JUŻ NIE MA SZANS NA WBICIE SIĘ W TAKĄ FALĘ??
748_b.gif


jest ale już trochu marna gdyż prób jest mało - pozostała jeszcze jedna możliwość gdzie są dokłądnie uwzględniane milisekundy - wysłanie wsparcia w odpowiednim czasie - ale to już trudno się wcelować gdyż jest tylko jedna próba (no w sumie to z tej samej wioski jest maksymalnie 5 prób wysłąnia wsparcia - tarany spowalniają i bez rycka, potem miecze, topki/piki [piszemy o przechwyceniu to i of się przyda
530_j.gif
] no i wsparcie z ryckiem)

ALE OK - TEN PORADNIK JEST DO BANI I SIEDŹCIE CAŁE NOCE WYCZEKUJĄC ATAKÓW
394_z.gif
- jestem noobek i się tego nie wstydzę - w sumie temat może do kosza trafić bo po co tu ma zalegać
402_a.gif


i jak mnie tak często @Gwin12 podsumowywał to i ja tutaj sobie pozwolę na szybko go podsumować apropo poradnika czyjegoś (nawet tam jakoś nie zaglądałem ale - no czemuż lepszego nie napisze on jak tyle wie :eek:):
poradnik ma minusy (przema)
9. z iloscia pikow do farmienia sie nie zgadzam jako ze jesli 36 (zdaje mi sie ze mniej wystarczy aby nie miec strat) to grupy pwinny byc ok 36 a nie 50 (wiecej wiosek farmimy bez strat)

10. atak szlachcicami z 50 toporow obniza offa zwlaszcza na poczatku jak jest wazny kazdy topor :p (50x4=200) wiec lepiej uzyc do tego 50 pik [mamy z poczatku gry do jako ze farmilismy]
ja też z ilością pików do farmienia się nie zgadzam bo i przy maksymalnym pechu to przy 36 ten jeden pik padnie
530_j.gif
- a z kolei żeby wogóle zaczynało się opłaćić farmić pikami (bez ryceża - ale tyczy się także świata z rycerzem) to już od 9 można zaczynać nie mając ryceża gdyż trochę więcej przyniosą niż kosztuje ten jeden padnięty pik...

coś tam wspominałeś o intensywnym farmieniu - no to tak mocno się rozwijasz że nagle szkoda Ci 50 toporów?? - to na jakim poziomie są koszary?? - a to atakować pikami co wcześniej się farmiło?? - a to już więcej defa nie dorabiałeś?? - czyli z góry założyłeś że nie będzie nawet średnich ataków na wioskę - powodzenia
170_l.gif

8. poradnik przeznaczony tylko do nowego stylu
........
11. brak info o ataku na lepszego gracza (jak oraz na temat obrony)
5 rozdzialow moze nie przejsc jako ze na kazdym stylu inaczej sie gra i inne techniki sa ale jestem ciekawy efektu
a to aż tak bardzo w mechaniźmie gry różni się to na jakim się stylu gra :eek: - nie no sory bo nawet nie zauważyłem - no niestety jestem newbi/nowy w tym temacie
658_t.gif


ad.11) napisz jak skoro każdego można atakować w ten sam sposób i będą same sukcesy - nie no sory ale nie wiedziałem, że jest jakaś ścisła regułą jak kogoś atakować
827_q.gif

Przemo: ogolnie sporego wyzwania sie podejmujesz
dlaczego go nie wyręczysz
938_i.gif




jak światy były młode to często były też lagi opuźnień serwerowych - dlaczego?? bo wychodzi na to, że serwer wykonuje wszystkie operacje co sekundę na całej bazie danych - co równie dobrze mógłby wykonywać co jakieś zdarzenie lub żadziej ale z odpowiednimi obliczeniami - jednak twórcy gry założyli tak jak założyli i jest jak jest...

//// tego to już pewnie Wam się nie będzie chciało czytać, ale najlepiej wspominam grę 2 razy jak mnie pojechali (tak - włąśnie wtedy jak przegrałem
959_e.gif
) i mi się śmiać chce jak wielu uważających się za wielkich tzw. pr0 playerów jak im start nie wyjdzie to piszą że mieli pecha
938_i.gif
- a ja z kolei lubię jak takich jest dużo w okolicy gdyż nigdy długo nie gram a jest z kim się nieźle zabawić
938_i.gif
- no wiecie ja jestem noobek co sobie lubi trzaskać wojsko na murze silniejszych lub mających więcej punktów graczy
516_n.gif
- no w końcu nigdy długo nie grałem
530_j.gif
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
zegarek84: proponuje przeczytac tematy w ktorych sie wypowiadam i znajdziesz posta z informacja czemu sam nie napisze (z powodu ze byloby to narzucanie jako ze jestem stronniczy)

co do pik
ilosc pik byla wzieta z wypowiedzi jako ze ja tego nie liczylem i nie pamietam przy jakiej liczbie sie nie traci zadnych wojsk :p

zakladajac ze 1 wioska jest mieszana (def-off) i we wszystkich poradnikach jest info ze robimy defa do czasu zrobienia lekkiej i toporow (pozniej idziemy tylko w offa) :p a ze na poczatku gry kazdy topor jest wazny to wole wyslac szlachte z defem :p

nie wiem czemu ale to zwykle ja bylem ta osoba ktora atakowala a nie atakowana :p (jak bylem ta atakowana to przez 5 osob lacznie 6x wiekszych i trzymalem sie 2 tyg :p [bylem bez plemienia] )

jak widac jestes....
gra z kosciolem i bez
na nowym stylu czy sa przedmioty i jakie bonusy daja
inne proporcje wojsk miedzy nowym i starym
ilosc fejkow z wioski
itp

1. wyslanie po 20 atakow na kazda wioske wchodzacych w ciagu 10 sec (sktueczne ale czasochlonne przy wysylaniu, i skuteczniejsze przy starym stylu jak jest minimum 1 jednostka w fejku)
2. akcje silowe (jesli ma sie wiecej wiosek niz przeciwnik)

jak juz pisalem na poczatku moj poradnik by narzucal pewne rzeczy wiec to nie wyszedl by poradnik dodatkowo pisze przenosniami ktorych pewnie czesc osob by nie zrozumiala :p

/// to nie pech tylko mniej czasu spedzanego przy plemionach :p jako ze jak sie trafi na osobe ze stalym dostepem do neta a czlowiek nie ma mozliwosci zagladac nawet co godzine to raczej raczej straci wioske jak bedzie w pracy/ szkole/ u dziewczyny :p
 

DeletedUser15404

Guest
eh zegarek, zegarek krecisz swiatem jak nie wiem kto.....to w koncu rozumiesz xD

ze odbijajac sie deffem czy tam offem od wioski barbarzynskiej

wojsko zawsze wroci Ci do 000 tys ;] czy nie :D ?
 

DeletedUser

Guest
tak - ale tą sekundę spokojnie można policzyć już kilka godzin wcześniej, zrobić swoje i iść spać ;p - wzór podałem gdyż przybliżenie nie jest na całość ;p - trochu to głupio rozwiązane... - a jak we wzorze wspomniałem żeby było z czego przybliżać to jednak są potrzebne te milisekundy które serwer pamięta choćby jako godzinę ataku na wioskę i które liczy jako czas przemarszu jednostek - przeprowadź testy i to co napisałem się sprawdzi...

dla przykładu obierając wioskę gdzie atak bedzie szedł:
XX:XX:XX,616 to przybliżenie jest zawsze w górę czyli XXXXX+1s

no już z godziną ataku to zależy jak odklikniemy - ale znając tą zależność jeśli się spuźnimy to wiemy czy się nie rozminiemy... - ja jednak wolę spać spokojnie i uważam, że jeśli się nie widzi konta przez kilka godzin to nie tragedja i nie można grać jak robot
530_j.gif


ale kiedy akurat mój sposób ma prawo bytu a to co piszzecie że wysłać jednostki i cofnąć już nie??

czy wogóle wiecie, że każdy serwer ma co dzień drobny reset przez pewną chwilę - zawsze o stałej godzinie (o której to musicie na swoim świecie wyczaić
530_j.gif
) i jeśli ktoś Was zaatakuje w tych godzinach to powodzenia z przerywaniem wymarszu
170_l.gif
- te godziny są w zasadzie równoznaczne z tym jakbyście nie mieli placu w wiosce bo nic nie można zrobić
938_i.gif
- więc pozostaje wtedy już tylko wysłąnie pomocy z innej wioski na określoną godzine (gdzie nawet milisekundy dotarcia do wioski mają znaczenie ale dosłownie w milisekundach) lub wykonać manewr opisany przezemnie...
 

DeletedUser15404

Guest
eh rozpisujesz sie zamiast napisac prostą odpowiedz ;]

sposob ktory ty tutaj przedstawiłes sprawdza sie tylko i wylacznie wtedy kiedy 4 ataki szlachcicami, nie mieszcza sie w 1 s zegarowej ;] tylko te sekundy są 'łamane', co przy dobrym graczu zdarza sie raczej rzadko ;]
o czym powinienes wspomniec w pierwszym poscie, wtedy nie musiałbym tracic czasu na moje wypowiedzi :D


chociaz jeszcze niedawno twierdziłes cos takiego :

ale bez problemu można sobie do tysięcznych sekundy powrót jednostek policzyć
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry