Historia plemion

Status
Zamknięty.

snip0r

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
226
Założyłem temat aby każdy opisał swoje plemię, na przestrzeni kilku lat, ewentualnie ja jestem wstanie napisać historię poszczególnych plemion na podstawie historii na FO czy rozmowie z poszczególnymi graczami.

Na pierwszy rzut idzie HEG które grało w latach 2008-2014, najbardziej utytułowane plemię w historii tej gry, jeśli chodzi o ilość wygranych światów.


Wszystko zaczęło się 6 lipca 2008 roku o godzinie 21.18. Założone zostało plemię BliscyK24 w skrócie By24 przez PskCris. Celem założyciela była opanowanie terenów kontynentu K24. W ciągu następnych kilku dni do plemienia dołączył sienki, któremu plemię zawdzięcza cały swój rozwój w początkowej fazie gry. Mozolnie zaczęliśmy budować swoją pozycje na południu K24. Pod koniec lipca grę nagle skończył założyciel PskCris, miał dać zasta na tydzień ale już więcej na swoim koncie się nie pojawił. Po pewnym czasie Sienki wybrał nową radę w skład której weszli dawny obrońca granic, wojsen i tauek.
Budowa plemienia nabrała rozpędu i zaczęły się wojny. Pierwszym naszym rywalem zostało SH z którym toczyliśmy rywalizacje o panowanie nad południem K24. Po pewnym czasie gry pod koniec sierpnia postanowiliśmy zakończyć wojnę a najlepsi gracze przeciwnika przeszli do nas. Najpierw przed fuzją zrobiliśmy czystkę we własnych szeregach wyrzucając połowę graczy z plemienia i przejmując ich, znacznie wzmacniając się wewnętrznie i budując podwaliny pod przyszłą potęgę.
Drugą przełomową decyzją było zmienienie nazwy plemienia z BliscyK24 na Hegemonia-Legiony ze Stali. Nastąpił też awans do TOP10 plemion tego świata
W połowie sierpnia pod naszymi granicami staną arcytrudny wróg w postaci plemienia EK34, które w późniejszym okresie gry przeszło w szeregi Wandals. Rywalizacja była krwawa, Ek34 przeważało na wschodzie a my na zachodzie. Rozpoczęliśmy też nową wojnę o panowanie na północy K24 rozpoczynając wojnę z plemieniem TOP. Po miesiącu walk doszliśmy do wniosku że lepszym rozwiązaniem niż wojna będzie dojście graczy TOP do HEG. Dołączyli do nas wtedy gracze typu ostatni wielki, SHEEr-wOOD czy slobek który zastąpił w radzie tautka, który skończył grę.
Listopad przyniósł nam nową wojnę z plemieniem Bliscy i XIII. Pod koniec listopada zastosowaliśmy po raz pierwszy uderzenie całym plemieniem. Celem zmasowanego ataku stali się Bliscy, połączone było to z przejściem do nas najlepszych graczy Bliskich Prefiksa i Rafiko29. Z całym szacunkiem mogę powiedzieć że my zmusiliśmy Bliskich do przeprowadzania reform dzięki którym stali się w póżniejszym okresie jednym z najlepszych plemion tego świata. Trwała też zaciekła wojna z EK34.
W połowie grudnia doszli do nas sojusznicy z Vulpes np: alsgord czy mohikane. Przejście Vulpes do nas spowodowało wojnę z Paką, plemieniem dominującym na K25.
Początek stycznia przyniósł nam same złe wiadomości i wojny dokoła. Do tego doszedł wypadek sienkiego w pracy, który musiał kilka tygodni przebywać w szpitalu. Postanowiliśmy dokonać fuzji z Wandalsami, gdzie w ciągu kilku dni slobek wprowadził swoje rządy. Zakończenie wojny dało nam możliwość rozprawienia się z pozostałymi wrogami. Ponownie poszła akcja całego plemienia na Bliskich i przejście do nas ich najlepszego gracza arturoo80. Na front z Paką przeniesionych zostało kilku graczy i nastąpiło uderzenia na nich razem z sojusznikami z Zła. W ciągu 3 tygodni zjechanych zostało kilku graczy Paki, kilku innych skończyło grę a reszta przeszła do Harnasi.
Luty zaczął się od rozpadu Wandalsów z nie możliwości zreformowania plemienia i rozwiązania plemienia przez ich założyciela który skończył grę. Postanowiliśmy wrócić do HEG zabierając ze sobą najlepszych graczy np: truskawka x3, AllanD czy kulos50. Pod koniec lutego grę skończyło kilkunastu czołowych graczy np; obrońca granic- był wtedy TOP3 agresorów, Adriano, Prefiks, Rafiko czy WSMaster, co znacznie odbiło się na naszym zgraniu. Po Wandals odziedźiliśmy konflikt z TaS. Doszliśmy również do top3 w rankingu punktów, przy składzie na poziomie 40 graczy.
Marzec zaczął się o likwidowania słabych punktów w plemieniu i podpisaniu pona z XIII. Po raz pierwszy zdarzyło się nam zrobić akcje na ponad 1000 ataków której celem padli Bliscy
W połowie kwietnia XIII zerwało pona z nami dołaczając do wojny przeciwko nam ze strachu, widząc że każdego przeciwnika będziemy wykańczać pojedynczo. Nastąpiło też przełamanie frontu z Harnasiami, kosztem setek offów( 2 graczy trafiło do TOP3 obrońców, a także wyparcie VIMP z terenów K23. Pod koniec kwietnia doszli do nas gracze Drachen na terenie K13.
Maj upłynął na ciągłych walkach z sąsiadami, raz wygrywaliśmy, raz przegrywaliśmy ale najważniejsze że walka trwała cały czas. Doszli do nas w maju gracze EZZ i TNS.
Czerwiec to fuzja z U i resztami HTcrew. Nastąpiła z dwóch powodów- skasowania kont przez sojuszników HTCrew( przenieśli się na S34)- jedyna bezpieczna granica i skończenia gry przez 3 z 4 członków żelaznej rady- Sienkiego, Slobka i starego Obrońcy Granic który powrócił na konto WMastera. Zarządzanie plemienia spadło na barki moje, ostatni wielki i truskawka x3. Po kilku tygodniach nastąpił upadek TOP1 i powrót do HEG, do rady dołączyli Arturoo80, mohikane i Alsgord.
Przyczyną upadku TOP było odejście z plemienia Ostrego do wrogów a także walka na 12 frontów( w tym z plemionami od top2 do top10), bez żadnego poważniejszego sojuszu.
Sierpień przyniósł nam całkowitą dominacje w ranku obrońców i zmasowane ataki z kilkunastu stron. Kolejni gracze zaczynają kończyć grę. Połowa września to aktywna gra 8-9 graczy i zasty na 25 kontach. Postanowiliśmy skasować konta i zacząć grę na nowym świecie.

Na S37 wystartowaliśmy 29 września 2009. Logowaliśmy się o jednej godzinie i rozrzuciło nas na 3 kontynentach- K33, K34, K43. W skład rady weszli Sienki, Slobek, Obrońca Granic, Wojsen, Ostatni Wielki, Truskawka x3 i Kargulas. W pierwszym tygodniu gry udało się nam od razu uzyskać topkę agresorów. Pierwszym naszym przeciwnikiem stało się plemię Prot- w szybkim tempie polikwidowaliśmy połowę ich składu.
Doszło również do nas kilku graczy napływowych. Jednemu z nich- Dzbanek1 nie spodobała się polityka plemienia i postanowił przejać władze w plemieniu. Z miejsca został wyrzucony a wraz z nim odeszła grupa jego kompanów- Nithog, =SŁAWEK=, Undead Crussers, Fejolek II, ***lav***- dwaj ostatni w dalszym okresie gry na świecie uzyskali topkę punktów. Dzbanek1 doszedł do Banitów- najsilniejszego plemienia wtedy na świecie i z miejsca stał się tam dyplomatą i zaczął tworzyć koalicje antyhegowską.
Koniec pażdziernika to początek wojny koalicji Banita, Banana( wtedy plemiona top1, top2 na świecie) kontra Heg i KPR/Feniks. Po miesiącu czasu KPR/Feniks nie wytrzymują naporu przeciwnika i rozpadają się, grę kończy ich lider- West Side. Zaczynamy w pojedynkę walkę z dwoma najsilniejszymi plemionami na świecie. Cały czas udaje się nam utrzymać dodatni bilans wiosek w wojnie, mimo 3-4 krotnej przewagi w potencjale przeciwnika. Wykorzystujemy nieudolność przeciwnika.
Grudzień to powolne spadanie w rankingu, ataki ze wszystkich stron, calkowita dominacja w RO ale i skutecznie wyprowadzane kontry na przeciwnika wśród których prym wiedzie Ostatni Wielki. Zaczyna się tam również konflikt z Paczką( plemię z top5) a także kilka mniejszych konfliktów z SaT czy Tatarami( po jakimś czasie dochodzą do Banitów). Następuje również u nas zmiany w składzie rady- grę kończą Sienki, Slobek, Truskawka x3 a ich miejsce zajmują Lolumenju, Benditto, Hamstah czy Misiek1211. W międzyczasie dochodzą do nas pozostali gracze Prot czy W-M( po 10 osób).
Styczeń przynosi nam powolną likwidacje graczy Bananów i Banitów a także pomoc deffową BZPR. Udaje się nam po raz pierwszy pojechać Dzbanka. Mimo udanych akcji jesteśmy cały czas na wykończeniu, nie jesteśmy wstanie zrobić nawet ani jednego bunkra. Banici zaczynają przeprowadzać zmasowane ataki na Smola i Ostatniego Wielkiego. Również przeciwnicy zaczynają odczuwać trudy wojny i zaczyna się tam kończenie gry przez czołowych graczy. Dodatkowo coraz mocniej zaczyna nas dociskać Paczka.
Początek lutego to nie udane zmasowane ataki Bananów na Kargulasa a Banitów na OW. Część graczy przeciwnika zaczyna się łamać i kończyć grę. Również u nas kilku graczy nie wytrzymuje psychicznie ciągłych walk, całonocnych polowań. U nas w szczególności wyróżniają się grupy Lolumenju i Czarnej Kicii.
Gdy się zaczęła ta wojna to Banita, Banana i HEG to były 3 najsilniejsze plemiona na świecie. Skończyła się ona całkowitym rozbiciem Banitów i Bananów oraz spadkiem heg w ranku punktów z top3 na top11.
Na początku marca Banici przechodzą do Paczki która staje się topką. Resztki Banitów i Bananów będziemy kończyć do września. Paczka przez styczeń i luty likwiduje nam większość graczy przy granicy z nimi. Nie atakowaliśmy ich, ponieważ za główny cel postanowiliśmy mocne osłabienie reszty przeciwników. Na porządnie do wojny z Paczką przystępujemy pod koniec marca przy bilansie wtedy 96 do 7 dla Paczki i na K34 zostaliśmy z 2-3 aktywnymi graczami i kilkoma zastami. Dopiero teraz na poważnie dochodzi do starcia 2 najbardziej agresywnych plemion na świecie, dominujących zdecydowanie w RA i RO. Pierwszą akcją udaje rozbić się nam 2 graczy przeciwnika na froncie. Z obu stron zaczynają się bardzo silne wymiany ciosów i oba plemiona mają przynajmniej po 2 inne fronty.
Cały kwiecień prowadzimy krwawe walki. Maj zaczyna się zmasowane uderzenia Paczki na nasze szeregi- główne ataki wchodzą na Smola( tydzień przed skończył grę, gracz top2 na świecie), Lolumenkju i WSmastera( kolejne konto na zaście) i wszyscy lądują w top5 obrońców. Udało się nam nie stracić żadnej wioski dzięki poświęceniu kilku osób- nie którzy nie spali 3 dni. To nie powodzenie załamało większość graczy Paczki i zaczęło się tam masowe kończenie gry. Ratując sytuacje robią fuzje z ILI i dochodzą kolejne konflikty. Dwoma akcjami rozprawiamy się również z plemieniem SaT.
Na początku czerwca przeprowadzamy zmasowany atak na Paczkę/ILI i praktycznie cały front zostaje rozwalony. W międzyczasie przeprowadzamy 2 fuzyjki z BZPR- przechodzi 15 graczy i z Misją- przechodzi 10. Zaczyna się okres walki z kontami-widmo a także z graczami którzy przed nadejściem ataków kasują konta. Zaczyna brakować adrealiny, dobrego przeciwnika do walki który nakręcałby graczy do walki a przejmowanie barbarek każdego szybko nudzi. Te czynniki plus zbliżające się wakacje powodują utratę lub bardzo mało aktywność 60% starego składu co znacznie odbija się na jakości plemienia. W międzyczasie zdobywamy topkę punktów.
Wakacje mijają bez większych walk. Na początku września zaczynamy wojnę z BAR- ma być to sprawdzian dla nowych graczy. Dawni gracze BZPR na swoim odcinku frontu dominują, za to Misja- plemię Dziecka Nocy to tragedia- kończy się bronieniem na zastach większości graczy. Dopiero przerzucenia weteranów poprzednich wojen pozwala uspokoić sytuacje. W międzyczasie dochodzi do nas Player Boy- 20 graczy, z czego aktywnych było 5-6, a resztę to konta widma. Mocno na tym ucierpimy w przyszłych wojnach.
Po miesiącu walk z BAR plemię SM- inny przeciwnik BAR, podpisuje z nimi pona i zaczyna obstawiać dawnych wrogów. W miarę szybko reagujemy dyplomatycznie i nasz sojusznik CaC zaczyna wojnę z SM. BAR zdarzyło się przez ten czas odbudować i w ciągu 2 miesięcy zrobiliśmy na nich 3 naloty strategiczne, po których się rozsypali. Nasz gracz Dracula11- zdobywa upragniona topkę agro indywidualnie. BAR kasuje konta i przenosi się na S48, gdzie grają do dzisiaj z sukcesami. W połowie listopada LIIA wypowiada wojnę naszemu najbliższego sojusznikowi GTW i świat zaczyna się dzielić na obozy.
Styczeń zaczyna się atakiem AsAs na HEG, mocno ich zlekceważyliśmy. Okazało się że nagle zostaliśmy zmuszeni do siedzenia na zastach na 4 kontach frontowych, gdzie jest po kilka setek ataków.
W połowie stycznia wypowiedzieliśmy wojnę LIIA i pierwsza akcja kończy się zdobyciem ponad 150 wiosek. W tym czasie na północy resztki BAR wspomagane przez NW, Lupus i W-W podnoszą się z kolan i tworzą nam kolejny poważny front. W międzyczasie SM wypowiada nam wojnę w rejonach deffowych. Luty zaczyna się z kilkoma frontami i atakami ze wszystkich możliwych kierunków. Na 60 kont w plemieniu blisko 30 ma ciągłe ataki a czołówka plemienia ma przez cały czas od 300 do 400 ataków na 3 frontach, broniąc się praktycznie klinami i odbijaniem wiosek. Razem z GTW decydujemy o zatrzymaniu działań wojennych przeciwko LIIA i AsAs i skupieniu się tylko na północy. Rozwalenie przeciwników w tamtych rejonach zajmuje nam blisko 2 miesiące czasu. W tym czasie LIIA odbudowuje się a także AsAs wzmacnia się.
Na początku kwietnia wojna GTW-HEG kontra LIIA-AsAs zaczyna się praktycznie na nowo. Północ została zlikwidowana, ale na HEG sypię się plaga stałych banów- w marcu taki los spotkał 4 konta w tym dowódce plemienia a także 2 najbardziej frontowe konta na granicy z AsAs, przez co praktycznie pierwsza linia obrony przestała istnieć. Zaczyna się przerzucanie graczy na front i stabilizacja frontu, a także dołączają do Nas resztki W-W Plutona1, który stanie się mocnym punktem plemienia.
Cały maj i czerwiec to zmasowane uderzenia ze strony HEG i GTW na LIIA, a także ciągłe bronienie się na froncie z AsAs, w międzyczasie dochodzi na pierwszego wspólnego zjazdu plemiennego z GTW w Gliwicach. Zaczyna się też powolny rozpad LIIA- grę kończą ich dowódcy, cześć graczy zasila szeregi AsAs a cześć woli nadal grać pod własną banderą. Lipiec przynosi nam całkowite wchłonięcie LIIA przez AsAs a także ciągłe wymiany ciosów. W sierpniu cześć dawnego LIIA przechodzi do GTW a także CaC przystępuje do wojny z AsAs, co znacznie zmienia rozkład sił na świecie na naszą korzyść i AsAs coraz bardziej jest spychane do głębokiej ofensywy z 3 stron.
Jesień to ciągłe wymiany ciosów z AsAs, nasze akcje jak i ich kontry, jednak nasza przewaga zaczyna się powiększać. Mimo dużej przewagi z naszej strony przeciwnicy bardzo dobrze się bronią. W szczególności należy wyróżnić Czystą- najlepszego przeciwnika jakiegokolwiek spotkaliśmy na plemionach. Asasyni z każdym miesiącem zaczynają słabnąć i w lutym po zakończeniu gry przez Zathona postanowili skasować konta. AsAs to był zdecydowanie najsilniejszy przeciwnik z jakim przyszło się nam zmierzyć na plemionach. Razem z GTW i CaC łączymy się w jedno plemię.
Marzec 2012 to dobijanie resztek AsAs a także głosowanie na temat zakończenia świata które przegrywamy( przez głosy graczy z 1-2 wioskami, którzy logowali się na serwer po 2.5 roku). Zaczyna się wegetacja, likwidacja resztak AsAs jak i graczy jednowioskowych. Świat w końcu uda się nam zamknąć pół roku później w grudniu 2012.
 
Status
Zamknięty.
Do góry