1. Od dnia 1.02.2019 w życie wejdzie nowy regulamin forum.
    Zapraszamy do lektury! --> KLIK <---
    Dismiss Notice

[Pasek] Hermitowskie Surki

Dyskusja w 'Skrypty do paska skrótów' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 9. Sty 2019.

Poleć tę stronę

  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.804
    Docenione treści:
    4
    Zapraszam do dyskusji
     
  2. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    92
    Docenione treści:
    29
    Opis parametrów:
    Kod:
    var HermitowskieSurki = {
    nearTimeThreshold: 30,
    resourceThreshold: [100000, 100000, 100000],
    populationAvailableThreshold: 200,
    tradersSafeguard: 10,
    };
    * resourceThreshold - kolejne drewno, glina, żelazo, liczba, która mówi od jakiego progu wioska jest uznawana za dawcę lub biorcę. Jeżeli wioska ma więcej surowców niż podany próg, to jest dawcą (będzie z niej można wysłać konkretny typ surowca), w przeciwnym wypadku jest biorcą (potrzebuje ona tego typu surowców). 'Aktualna' wartość surowców w wiosce jest liczona za pomocą: aktualna wartość w spichlerze dodać przychodzące transporty, które dojdą za mniej niż *nearTimeThreshold* minut. Pozwoli to uniknąć sytuacji, że wioska dostaje nadmiar surowców. Przykładowo, jeżeli próg jest ustawiony na 100k, w wiosce jest 40k, do wioski przychodzą dwa transporty: 15k za 15 minut oraz 85k za 5h, do wioski zostanie wezwane 100k - 40k - 15k (45k) surowców. Biorca/dawca jest oddzielnie dla każdego typu surowców, czyli wioska może być biorcą drewna, dawcą gliny, dawcą żelaza.
    * nearTimeThreshold - czas w minutach, który pomaga przy liczeniu faktycznych surowców w wiosce
    * populationAvailableThreshold - jeżeli wioska ma mniej dostępnej ludności niż podana wartość to jest pomijana przy rozważaniu czy dla danego typu surowców wioska jest biorcą. Jeżeli przy progu 100k, wioska ma 85k drewna oraz dostępna ludność < populationAvailableThreshold to wioska nie będzie biorcą drewna. W zamyśle skrypt miał balansować surowce do rekrutacji, a wioski z brakiem ludności nie wymagają surowców do rekrutacji.
    * tradersSafeguard - ilość pozostawianych kupców w wiosce, powoduje to, że królestwo nie zostanie bez kupców. Jeżeli balansujecie na noc, to można do 0 ustawić. W dzień polecam zostawić po 10 kupców na wioskę, aby można było czasem wezwać surowce na monety/grube.

    Skrypt generalnie generuje listę transportów. Transporty są w miarę zoptymalizowane pod moje widzi misie. To jest: najpierw surowce są wysyłane do wiosek z mniejszą liczbą ogólnej populacji. Dodatkowo transporty są wykonywane w miarę lokalnie. Średni czas dostawy to zazwyczaj 30 minut, aczkolwiek dużo zależy od sytuacji gospodarczej. Jeżeli masz ogólnie braki, to skrypt nie wyczaruje ci surowców. Jeżeli jest średnio to transporty mogą iść długo (np z zaplecza większość, jeżeli na froncie masz biedę po klikaniu grubasów). Całkiem fajnie jak prawie wszędzie masz surowce (czyli przykładowo nie wybijasz monet do zera, nie rekrutujesz ciągle deffa).
    Tl;dr masz pomysł co by zrobić lepiej albo co według ciebie źle działa to napisz. Chętnie usłyszę twoją opinię.