var HermitowskieSurki = {
nearTimeThreshold: 30,
resourceThreshold: [100000, 100000, 100000],
populationAvailableThreshold: 200,
tradersSafeguard: 10,
};
javascript:var HermitowskieSurki = {
// needs
needs: [50, 50, 50].map(x => x * 1000),
delta: [0, 0, 0],
clipToMaxStorage: true,
storagePercentageLimit: [100,100,100],
storageLimit: [50, 50, 50].map(x => x * 1000),
idleTime: 15,
// summoning
resourcesSafeguard: [28, 30, 25].map(x => x * 1000),
tradersSafeguard: 0,
perfectTiming: false,
clipToTraderCapacity: true,
traderCapacityClippingValue: 500,
// misc
enableAllByDefault: true
};
$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieSurki.js'); void(0);
javascript:
var HermitowskieSurki = {
target_resources: {
'wood': 28000,
'stone': 30000,
'iron': 25000
},
storage_percentage_limit: {
'wood': 95,
'stone': 95,
'iron': 95
},
resources_safeguard: {
'wood': 28000,
'stone': 30000,
'iron': 25000
},
trim_to_storage_capacity: true,
traders_safeguard: 0,
idle_time: 5, /* minutes */
trader_capacity_threshold: 0
};
$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieSurki.js?_=' + ~~(Date.now() / 9e6), { cache: 1, dataType: 'script' }); void (0);
nie działaJavaScript:javascript: var HermitowskieSurki = { target_resources: { 'wood': 28000, 'stone': 30000, 'iron': 25000 }, storage_percentage_limit: { 'wood': 95, 'stone': 95, 'iron': 95 }, resources_safeguard: { 'wood': 28000, 'stone': 30000, 'iron': 25000 }, trim_to_storage_capacity: true, traders_safeguard: 0, idle_time: 5, /* minutes */ trader_capacity_threshold: 0 }; $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieSurki.js?_=' + ~~(Date.now() / 9e6), { cache: 1 }); void (0);
target_resources - docelowe zapotrzebowanie na surowce
trim_to_storage_capacity - czy brać pod uwagę pojemność spichlerza, aby nie przelać wezwanych surowców, brane jest minimum z storage_percentage_limit i idle_time
storage_percentage_limit - jeżeli trim_to_storage_capacity jest aktywne, to ustwienie oznacza limit w postaci procentowej pojemności spichlerza (na obecnym poziomie - skrypt nie uwzględnia zmian pojemności spichlerza, które mogą się zmienić w czasie transportu)
resources_safeguard - ilość surowców, która musi zostać w wioskach, z których wzywane są surowce, stosowane, aby uniknąć zabierania surowców do zera, co może stopować MK
traders_safeguard - ile kupców zostawić w wiosce, czyli określa ile kupców użyć do przeniesienia surowców, domyślna wartość - 0 - użyje wszystkich
idle_time - jeżeli trim_to_storage_capacity jest aktywne, to ustawienia oznacza czas w minutach, po których produkcja sama zapełni spichlerz w momencie dostarczenia ostatniego transportu przez skrypt
trader_capacity_threshold - minimalna ilość surowców jakie kupiec może przenieść, ustawienie na wartość 100 zapobiegnie przenoszenie przez kupca mniej niż 100 jednostek surowców, może być przydatne, jeżeli mamy więcej niż jedną wioskę (wiele razy uruchomimy skrypt) i musimy przenieść więcej surowców niż mamy pojemności w kupcach, wówczas czas pokazany przez skrypt jest przybliżonym czasem
Ogólnie skrypt minimalizuje czas potrzebny na zebranie się w wiosce określonej liczby surowców.
Jeżeli przykładowo w wiosce brakuje 40 minutowej produkcji drewna, a sam transport idzie 30 minut, to zostanie wezwana 10 minutowa produkcja drewna i tym samym czas po którym osiągniemy docelową ilość surowców wyniesie 30 minut (mniej się nie da).
Skrypt uwzględnia zmiany produkcji (kolejka budowy) i przychodzące surowce, np. grabieże, łupy, zbieractwo, transporty.
No przecież jest kilka postów wyżej...Witam
można prosić działający skrypt
Genialne! Można nawet zrobić z tego zalewak i działa dobrze, ale fajnie jakby dało się zrobić jakby dysponent, aby skrócić czasy podróży Transport z wiosek A→B→CJavaScript:javascript: var HermitowskieSurki = { target_resources: { 'wood': 28000, 'stone': 30000, 'iron': 25000 }, storage_percentage_limit: { 'wood': 95, 'stone': 95, 'iron': 95 }, resources_safeguard: { 'wood': 28000, 'stone': 30000, 'iron': 25000 }, trim_to_storage_capacity: true, traders_safeguard: 0, idle_time: 5, /* minutes */ trader_capacity_threshold: 0 }; $.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieSurki.js?_=' + ~~(Date.now() / 9e6), { cache: 1, dataType: 'script' }); void (0);
target_resources - docelowe zapotrzebowanie na surowce
trim_to_storage_capacity - czy brać pod uwagę pojemność spichlerza, aby nie przelać wezwanych surowców, brane jest minimum z storage_percentage_limit i idle_time
storage_percentage_limit - jeżeli trim_to_storage_capacity jest aktywne, to ustwienie oznacza limit w postaci procentowej pojemności spichlerza (na obecnym poziomie - skrypt nie uwzględnia zmian pojemności spichlerza, które mogą się zmienić w czasie transportu)
resources_safeguard - ilość surowców, która musi zostać w wioskach, z których wzywane są surowce, stosowane, aby uniknąć zabierania surowców do zera, co może stopować MK
traders_safeguard - ile kupców zostawić w wiosce, czyli określa ile kupców użyć do przeniesienia surowców, domyślna wartość - 0 - użyje wszystkich
idle_time - jeżeli trim_to_storage_capacity jest aktywne, to ustawienia oznacza czas w minutach, po których produkcja sama zapełni spichlerz w momencie dostarczenia ostatniego transportu przez skrypt
trader_capacity_threshold - minimalna ilość surowców jakie kupiec może przenieść, ustawienie na wartość 100 zapobiegnie przenoszenie przez kupca mniej niż 100 jednostek surowców, może być przydatne, jeżeli mamy więcej niż jedną wioskę (wiele razy uruchomimy skrypt) i musimy przenieść więcej surowców niż mamy pojemności w kupcach, wówczas czas pokazany przez skrypt jest przybliżonym czasem
Ogólnie skrypt minimalizuje czas potrzebny na zebranie się w wiosce określonej liczby surowców.
Jeżeli przykładowo w wiosce brakuje 40 minutowej produkcji drewna, a sam transport idzie 30 minut, to zostanie wezwana 10 minutowa produkcja drewna i tym samym czas po którym osiągniemy docelową ilość surowców wyniesie 30 minut (mniej się nie da).
Skrypt uwzględnia zmiany produkcji (kolejka budowy) i przychodzące surowce, np. grabieże, łupy, zbieractwo, transporty.