Używasz przestarzałej przeglądarki. Może nie wyświetlać poprawnie tej lub innych stron internetowych. Powinieneś ją zaktualizować lub użyć alternatywnej przeglądarki .
Napotkałem pewien problem. Próbując ustawić w fejkomacie szablon wojsk tak, aby fejkomat uzupełniał rozkaz ilością inną, niż 5 zwiadowców (np. 10 zwiadowców), uzupełnianie nie działa tak jak należy (przy czym jak w szablonie ustawię 5 zwiadowców, to działa elegancko). Fejkomat totalnie pomija wpisany przeze mnie szablon, i dobiera jednostki w sposób dla mnie niezrozumiały. Wydaje mi się że to może mieć coś wspólnego z minimalnym limitem populacji w rozkazie, ale z drugiej strony te wartości, które fejkomat dobiera nie zawsze odpowiadają temu limitowi.
@CXCV TRILL
Kiedy skrypt był pisany mechanika gry pozwalała na wysłanie 5 zwiadowców przy aktywnym fake limitcie niezależnie od liczby punktów wioski. Liczba punktów wioski wpływa na wymaganą normalnie liczbę mieszkańców w ataku.
Szczerze mówiąc nigdy nie sprawdzałem jak działa mechanika gry w przypadku wysłania np. 6 zwiadowców. Czy gra po prostu ignoruje fake limit dla ataków składających się wyłącznie ze zwiadu, a 5 zwiadowców to jest minimalna liczba zwiadu możliwa do wysłania. Możliwe, że ten aspekt gry skrypt błędnie modeluje - skrypt zakłada, że 5 zwiadowców to jest jedyny przypadek na który nie wpływa fake limit (pewnie powinien sprawdzać, że jest co najmniej 5 zwiadowców).
Wydaje mi się (nie testowałem), że dla obecnej wersji obejściem będzie skorzystać z dwóch opcji:
- zdefiniowanie szablonu z 1 zwiadowcą
- zdefiniowanie 'dopychanie' do fake limitu, aby korzystało tylko z jednostek zwiad
Zaleta taka, że można wysyłać zwiad w większej ilości niż 5 i nie trzeba czekać, aż skrypt zostanie zaktualizowane; co po ostatnich zmianach kadrowych wydaje mi się, że nikt się już tym nie zajmuje. Wada taka, że wybór nie jest optymalny - skrypt dobierze zwiad do fake limitu (przy 10 000 punktach i fake limit 1% to jest 50 zwiadowców).