1. Drodzy Użytkownicy! Ważne zmiany na Forum: >KLIK<
    Dismiss Notice

[Pasek] Hermitowska Obstawa

Dyskusja w 'Skrypty do paska skrótów' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 5. Wrz 2016.

Poleć tę stronę

  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.818
    Docenione treści:
    6
    Zapraszam do dyskusji
     
  2. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
    Skrypt generuje listę rozkazów z paczkami deffa. Na podstawie różnych parametrów można bardziej lub mniej rozłożyć ilość wybranego na wioski, co w przypadku straty całego wysłanego deffa skutkuje czasem odbudowy. Z im większej ilości wiosek tym szybciej się odbuduje.

    [​IMG]

    Cel - Tutaj trzeba wpisać współrzędne wioski do której ma być wysłane wsparcie
    Grupa - Wybrane zostaną tylko wojska z wybranej grupy
    Ilość deffa - Wybierz taką ilość deffa, jaką podasz
    Ilość zwiadu - Dobierz do wsparcia jeszcze taką liczbę zwiadu
    Ilość wiosek - Wybierz wojska z maxymalnie tylu wiosek z grupy (wioski posortowane pod względem ilości deffa)
    Ilość minimalna - Pomijaj wioski, z których można wysłać mniej deffa niż podana wartość (ma to na celu uniknięcia wpisów z rozkazami po kilka jednostek)
    Oblicz - Po wciśnięciu tego guzika, zostanie wygenerowana lista rozkazów na podstawie podanych przed chwilą parametrów
    Zębatka - Tak to też można kliknąć

    Tutaj są głównie ustawienia:
    Przeliczniki: - wcześniej było mówione o ilościach deffa, a ile to właśnie jest taki deff. Odpowiedź jest prosta deff to liczba jednostek przemnożona przez wartość tej jednostki. Domyślnie te wartości to 1,1,1,6 odpowiednio dla pikiniera, miecznika, łucznika, ciężkiego kawalerzysty. Można to oczywiście zmienić. Co więcej wartość nie musi być liczbą całkowitą. Może być to liczba z przecinkiem, tylko, że zamiast przecinka musi być kropka :). Np 3.14

    Rezerwa: - podczas wybierania wojsk zignoruj podane ilości wojsk przy patrzeniu ile dana wioska może zapewnić deffa.
    Przykład: wioska ma 1000 pikinierów i mieczników, rezerwa jest ustawiona 100 pikinierów i mieczników, dla skryptu będzie to oznaczać, że dana wioska może zaoferować tylko 900 pikomiecza.
    Można na podstawie tej opcji zostawić jakieś wojska w wiosce do klina czy zwiadowcę albo pięciu w razie jakichś fejków
    Dodatkowo na obrazku widzimy, że zostało wybrane 5 mieczników co w sumie zwiększa czas podróży o 4 minuty na pole, a za dużo też nie wnosi :). To pole przyjdzie z pomocą jeżeli, np. nie chcemy wybierać mieczników.

    Domyślne wartości: - Jakie wartości mają mieć pola podczas uruchomienia skryptu

    Omówienie na podstawie obrazka co wcześniej podlinkowałem.
    Nad nazwami wiosek jest podana ilość wybranego deffu a po slashu jest podana całkowita liczba deffa w grupie. Wpisane zostało 200k deffa, a zostało wybrane tylko 148k, powodem tutaj jest ograniczenie z powodu limitu na ilość wiosek z których chcemy słać deffa.
    W kolumnach z jednostkami jest to samo wybrana ilość/całkowita ilość w grupie
    W kolumnie rozkazów, jest odnośnik do placu z wpisanymi jednostkami i celem wioski. Tutaj dużą rolę grają preferencje użytkownika (czyli przeglądarka). Za pewne kliknięcie w link spowoduje przejście do placu w tej samej karcie. Natomiast kliknięcie w link z przytrzymanym 'Ctrl' powinno otworzyć link w nowej karcie (albo i nowym oknie). To co tu się stanie to preferencja twojej przeglądarki.
     
    Last edited: 13. Kwi 2018
  3. arctic-warrior

    arctic-warrior Topornik

    Dołączył:
    25. Mar 2009
    Wiadomości:
    163
    Docenione treści:
    8
    Wygląda na bardziej dopracowany, niż ten który można było spotkać wcześniej.
    Jednak nie widzę kodu tego skryptu. Można go dodać i używać?
     
  4. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
    Kod:
    javascript: $.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/Guard.js"); void(0);
     
    arctic-warrior lubi to.
  5. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
    W najnowszej wersji (2.2) będzie można spotkać takie dodatki jak:

    * Możliwość ustawienie grupy, która będzie wybierana podczas startu skryptu, np "Deff na zapleczu" (domyślnie jest to *obecnie wybrana grupa*)
    * Możliwość ustawienia strategi wyboru wiosek, z których będą wybierane wojska deffensywne. Zanim jednak o strategiach, to trzeba przeczytać na jakiej zasadzie działa skrypt
    Skrypt w taki sposób wybiera pulę wiosek, z której potem wybiera nie większą liczbę wiosek
    1. Wybierz wioski z wybranej grupy (np. z grupy "Deff zaplecze")
    2. Dla każdej z wioski z grupy wybierz jednostki deffensywne, które są w wiosce (ewentualnie pomniejsz tą wartość o wartość z pola 'Rezerwa')
    3. Wybierz *Ilość wiosek* z tych wiosek.
    Ale jak wybrać, np 12 wiosek ze 100 wiosek? Domyślnie było to wybierane na zasadzie:
    4. Uporządkuj wioski względem ilości posiadanego deffa malejąco.
    5. Weź pierwsze *Ilość wiosek* z nich
    Ale teraz macie możliwość wyboru sposobu właśnie strategii, która jakoś porządkuje te wioski (czyli na punkt 4ty). Dostępne opcje to między innymi:
    Ilość wojsk rosnąco/malejąco
    Odległość rosnąco/malejąco
    * Możliwość nałożenia filtru czasowego. Wtedy skrypt ma do dyspozycji tylko jednostki, które dojdą przed podaną datą (Domyślnie ustawiana, na koniec bonusu nocnego, aczkolwiek i tak trzeba filtr włączyć, aby zaczął działać)
     
  6. Sir Patrick The Sharp

    Sir Patrick The Sharp Chłop

    Dołączył:
    13. Maj 2009
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    W chrome po kliknięciu pierwszego z listy "wyślij" zamyka skrypt i wysyła tylko z pierwszej wioski :( Coś robię nie tak ?
     
  7. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
    Skrypt działa na zasadzie generowanie linków do wysyłki wojska. Każde "Wyślij" jest linkiem. To chyba nic dziwnego, że po kliknięciu w link, przenosi cię do odnośnika, stąd ten efekt, że skrypt jest zamykany (otwiera się nowa strona).
    Spoiler: Wygenerowana lista zawiera więcej informacji na ten temat.
     
  8. saxery

    saxery Chłop

    Dołączył:
    3. Lip 2019
    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dwa kwestie:
    - "ilość defa" na tą chwilę stanowi łączną sumę jednostek do wysłania z "wszystkich wiosek". Może dobrym pomysłem było by dodać obok jakiegoś checkboxa, że wspomniana wartość "ilość defa" zmieni się dla dla każdej wioski osobno (innymi słowy, z każdej wsi wysyłamy np równo po 2k defa, a jak już zostają niedobitki we wsiach to odznaczamy checkboxa i wysyłamy paczkę 2k defa ale z kilku wsi już)
    -przeliczniki: próbowałem nieco "oszukać" skrypt. Chciałem wysłać do wskazanej wsi tylko CK (np 1k defa), więc ustawiłem w przeliczniku dla pika, miecza i łuka wartość 0, dla CK 1, niestety skrypt wtedy chyba nie wie co zrobić (można ustawić że jeżeli mamy w przeliczniku 0 - nie bierze tej jednostki pod uwagę). Następnie wpisałem przeliczniki piki, miecza, łuka 10k (docelowo było 1k defa do wysłania), CK wciąż 1. Niestety wówczas nie mógł znaleźć żadnej jednostki do wysłania defa (miałem 1k CK w każdej wsi z grupy). //edit. jednostki ograniczyłem wpisując dużą rezerwę dla pika, miecza i łuka, wtedy skrypt zaczął analizować tylko CK,
     
    Last edited: 4. Lip 2019
  9. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
    jak wpiszesz przelicznik 0 , to nie ma znaczenia czy weźmiesz jedną jednostkę czy milion jednostek, wybrany deff wciąż będzie 0 , tak jak napisałeś rozwiązaniem jest duża rezerwa

    co do wybierania deffa, to faktycznie jest wybierany deff jest sumaryczna wartością wojsk wybranej z każdej wioski, jak chcesz aby było po 2k z wioski, to przy x wioskach ustawienie deffa: 2k * x , liczba wiosek: x , minimalna liczba wojska: 2k powinno pozwolić uzyskać to co chcesz
     
  10. saxery

    saxery Chłop

    Dołączył:
    3. Lip 2019
    Wiadomości:
    2
    Docenione treści:
    0
    Ogólnie skrót robi do czego został stworzony :)
    Ale powiedzmy ze chce wysłać po równo 50 pika i 50 miecza z każdej wsi. Jeżeli w każdej wsi akurat jest np 1k pika i 1k miecza to nie ma problemu sprawa się komplikuje jeżeli w danej wsi proporcja pika:miecz jest różna od 1.

    Rozwiązaniem polowicznym jest wysyłanie osobno po 50 pika, potem zmienić rezerwy i 50 miecza. Może w takim wypadku check box- zablokuj stosunek jednostek zgodnie z wartościami z "przelicznik". Tylko może się zacząć to gryźć z "rezerwa". Bo przelicznik mówi 1pik:1miecz:1łuk:4ck, ja chce wysłać tylko 1pik:1miecz,więc rezerwy na łuk i ck ustawiam 20k. Skrypt chce zachować proporcje, ale nie może ich zachować ani dla łuka ani dla CK, Więc nie wysyła nic... Chyba że coś da proporcja ustawiona na 0 :)
     
  11. ZRTSIM

    ZRTSIM Pikinier

    Dołączył:
    4. Paź 2014
    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    0
    Nie wiem jak u innych, ale u mnie nie widać przycisku zapisu ustawień. W zbadaj element zmieniłem klasę przycisku od zapisu z "btn right" na "btn" (tak jak ma przycisk od przywracania domyślnych) i pojawił się oraz wygląda na to, że działa. Da radę poprawić? :)

    Przy okazji zapytam trochę offtopic - masz może githuba?

    PS
    Firefox (najnowszy)
     
  12. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
    Sprawdzałem na incognito i wszystko jest ok. Możliwe, że ci się grafiki nie doładowały.
    Sama klasa right odpowiada ze przerzucenie przycisku do prawej strony.

    Github, hmm, coś mi mówi ta końcówka, ale to trochę inny serwis...

    Tak, mam.
     
  13. ZRTSIM

    ZRTSIM Pikinier

    Dołączył:
    4. Paź 2014
    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    0
    Wyłączyłem nawet wszystkie dodatki mające wpływ na wygląd czy treść stron (uBlock etc.) i nie pomogło. Ale! Znalazłem ten przycisk po oddaleniu (pomniejszeniu) widoku strony.

    1. Po zmianie klasy przycisku.
    1.png
    2. Bez zmiany na normalnym powiększeniu.
    2.png
    3. Bez zmiany na widoku pomniejszonym/oddalonym.
    3.png

    Co do GitHuba to jeśli wrzucasz skrypty na publiczny i aktywnie korzystasz to bym prosił o linka jeśli można ^^
     
  14. Hermitowski

    Hermitowski Miecznik

    Dołączył:
    5. Mar 2016
    Wiadomości:
    142
    Docenione treści:
    44
  15. ZRTSIM

    ZRTSIM Pikinier

    Dołączył:
    4. Paź 2014
    Wiadomości:
    33
    Docenione treści:
    0
    Nie jest to ESR, wersja 68.0 (64 bity)
    To raczej nie powinno mieć żadnego znaczenia, ale w razie co to "Mozilla Firefox for Linux Mint". W sensie tak mam napisane w
    Pomoc > O programie Firefox
    ale Firefox jak każdy inny :)
    Mogę jeszcze w wolnej chwili zobaczyć na Windowsie jak to wygląda, ale nie sądzę, żeby coś się zmieniło.