Wydarzenie Handlarze

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
Wydarzenie: Handlarze!

Merchant_event_logo_200x200_2.png

Drodzy Gracze,

podróżni handlarze planują rozbić swoje obozy w Waszej okolicy, licząc na wymienienie swoich
Merchant_gems.png
klejnotów za Wasze drewno, glinę i żelazo.
Oferują także dodatkową rozrywkę, poprzez ufundowanie nagród do Koła Fortuny.

Merchant_location.PNG

Kalendarz wydarzenia

Start: 11.11.14

Pojawienie się ostatnich obozów: 30.11.14

Koniec wydarzenia: 02.12.14 - koniec dostępu do Koła Fortuny i aktywowania nagród, wszystkie aktywne bonusy znikają.

Wydarzenie będzie aktywne na wszystkich "normalnych" światach oraz Arkadii (czyli poza Szybkimi).

Po starcie wydarzenia otrzymacie powiadomienie. Pojawi się także zadanie, wyjaśniające wymagania oraz ideę działania wydarzenia.

Merchant_quest.PNG

Wymiana z handlarzami

Obozy handlarzy pojawią się na mapie wkrótce po starcie wydarzenia. Przybywają oni w pokojowych intencjach, chcą wymienić posiadane klejnoty na Twoje surowce!
Gdy znajdziecie pobliski obóz na mapie i klikniecie by przejść do ekranu informacji o wiosce, to zobaczycie następujący ekran:

Merchant_post.PNG

Macie tutaj opcję bezpośredniego wysłania surowców do obozu. Gdy wymiana zostanie zakończona, to kupcy powrócą do wioski z klejnotami!
Każdy obóz posiada swój limit surowców, jakie jest w stanie przyjąć i wymienić na klejnoty. Po jego osiągnięciu dany obóz się zamyka i usatysfakcjonowany wraca na swoje ziemie. W zamian przybędzie następny - w losowej lokalizacji.

Merchant_resources.PNG

Atakowanie handlarzy

Jeśli pokojowy handel nie jest w Waszym stylu, to możecie spróbować zaatakować obozy handlarzy, wysyłając na nie swoje wojska.

Ostrzeżenie! Handlarze są przygotowani na tę ewentualność i zatrudniają silne zastępy jednostek, by strzec swoich obozów! Ich pokonanie nie będzie łatwe, dobrym pomysłem wydaje się skoordynowanie ataków wraz ze swoimi znajomymi lub współplemieńcami.
Wygranie walki oznacza możliwość zrabowania surowców, które inni gracze wysłali do danego obozu.
Nie będzie możliwości zdobycia w ten sposób klejnotów - są one dobrze ukryte i uzyskać je można wyłącznie poprzez wymianę handlową.
Gdy obóz zostanie splądrowany macie dwie godziny na rabowanie surowców. Po tym czasie handlarze zwijają ten obóz, dochodząc do wniosku, że prowadzenie biznesu w tym miejscu jest zbyt ryzykowne.
UWAGA! Rabowanie obozów handlarzy możliwe będzie także na światach bez farmienia!

Koło Fortuny

Handlarze zajmują się nie tylko wymianą klejnotów. Proponują też rozrywkę w postaci Koła Fortuny, które pozwoli Wam na otrzymanie ciekawych nagród.

Zakręcić Kołem będzie można w zamian za klejnoty. Każde użycie gwarantuje wylosowanie jednej spośród wielu możliwych nagród.

Merchant_tombola.PNG

Nagrody dają rozmaite efekty: niektóre wspierają Waszą produkcję, inne jednostki. Można wylosować także bonusy oferujące jednorazową porcję surowców do wszystkich wiosek (ten bonus może być aktywowany tylko raz dziennie).

Od czasu do czasu możliwe jest także, że otrzymacie darmowe zakręcenia Kołem Fortuny!

W danej chwili można mieć aktywny tylko JEDEN bonus.

Na dole ekranu wydarzenia widoczne będą dwa odliczania: pierwsze odmierza czas, po którym nie pojawi się już żaden nowy obóz na mapie. Drugie odliczanie to czas pozostały do końca wydarzenia - po jego upływie nie będzie możliwe używanie Koła Fortuny ani aktywowania bonusów, zaś wszystkie aktywne zostaną zakończone. Znikną także niewykorzystane klejnoty.

Przygotujcie się zatem na handel klejnotami i korzyści osiągane dzięki handlarzom!

Zapraszamy także do dyskusji na temat tego wydarzenia - < KLIK >

Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry