Sir of Dark
Chłop
- Wynik reakcji
- 1
Chyba większość graczy raczej zna i korzysta z dobrodziejstwa, jakim jest możliwość grup.
Tworzenie grup pod budowę czy rekrutację wojsk z gotowym szablonem sporo ułatwia i przyśpiesza grę.
Sam mam często ich wiele i często jest ich niedostatecznie dużo. Gdzie teraz planuje dodać kolejne grupy, których będę używał przez jakiś czas.
Zwłaszcza jak się kombinuje na świecie z kościołem by nie było widać po punktach, więc ma się osobne grupy pod inne szablony rozbudowy.
Tylko każda dodatkowa grupa trochę zaśmieca wygląd.
*wiem, że znajdą się lepsiejsi gracze i powiedzą, że mam złe grupy
Grając na arkadii przez limity atakowania czasem trzeba kombinować, więc mając tak jak u mnie grupę "max" (ustawiona pod pkt i ilość wojska)
przy burzeniu się by wejść w limit kogoś, grupa nie spełnia wymagań. A modyfikacja czy zrobienie nowej na "chwilę" jest trochę uciążliwa.
Zwłaszcza jak ma się ogarnięte MK z rekrutacją, budową czy dostawami między wioskami w zależności od przypisanej grupy.
Zburzenie ratusza czy jego rozbudowa między 20 a 30 poziomem to około 2k pkt na wioskę, a przy wielu wioskach można nieźle manewrować pkt by dostać się w limit kogoś.
=====================================================================
Chyba od bardzo dawna nie było nic modyfikowane odnośnie grup, więc mam kilka małych propozycji co do ich poprawy:
Tworzenie grup pod budowę czy rekrutację wojsk z gotowym szablonem sporo ułatwia i przyśpiesza grę.
Sam mam często ich wiele i często jest ich niedostatecznie dużo. Gdzie teraz planuje dodać kolejne grupy, których będę używał przez jakiś czas.
Zwłaszcza jak się kombinuje na świecie z kościołem by nie było widać po punktach, więc ma się osobne grupy pod inne szablony rozbudowy.
Tylko każda dodatkowa grupa trochę zaśmieca wygląd.
*wiem, że znajdą się lepsiejsi gracze i powiedzą, że mam złe grupy
Grając na arkadii przez limity atakowania czasem trzeba kombinować, więc mając tak jak u mnie grupę "max" (ustawiona pod pkt i ilość wojska)
przy burzeniu się by wejść w limit kogoś, grupa nie spełnia wymagań. A modyfikacja czy zrobienie nowej na "chwilę" jest trochę uciążliwa.
Zwłaszcza jak ma się ogarnięte MK z rekrutacją, budową czy dostawami między wioskami w zależności od przypisanej grupy.
Zburzenie ratusza czy jego rozbudowa między 20 a 30 poziomem to około 2k pkt na wioskę, a przy wielu wioskach można nieźle manewrować pkt by dostać się w limit kogoś.
=====================================================================
Chyba od bardzo dawna nie było nic modyfikowane odnośnie grup, więc mam kilka małych propozycji co do ich poprawy:
- opcja ukrywania/pokazywania grup, np zakładki od stopnia rozbudowania wioski nie są potrzebne przy rekrutacji, więc można było by przypisać widoczność danych grup do danego przeglądu wioski albo podstrony jak "rekrutacja masowa"
- opcja aktywacji/dezaktywacji grup, aby ułatwić zarządzanie grupami i w razie potrzeby włączyć albo wyłączyć daną grupę, ograniczyło by to konieczność tworzenia czy usuwania grup (grupa dezaktywowana była by automatycznie ukrywana wszędzie)
- opcja importu/eksportu grup do pliku czy "kopiowania" między światami, tworzenie tych samych grup na wielu światach jest męczące, zwłaszcza jak ma się dobrze działające grupy na innych światach, możliwość importu i eksportu pomogła by sporo