GDZIE JEST TOP1 OF CARTOGRAPHY USA?

ChingisChan

Chłop
Wynik reakcji
16
I pytanie: czy zostały uwzględnione wszystkie czlony dominacji na tej mapie? Bo najliczylem ich 6 +darmy a wydaje mi się że wszystkich nie ma :)
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
3.171
158 7.png

gif 5.gif
I pytanie: czy zostały uwzględnione wszystkie czlony dominacji na tej mapie? Bo najliczylem ich 6 +darmy a wydaje mi się że wszystkich nie ma :)
legend1.JPGlegend2.JPGlegend3.JPGlegend4.JPG
A po co, skoro to jedno plemię na chyba 5 członów? Dostał cielak skanem to już w Michałkach xD
NIP od ostatniej mapki z 4'ech czlonow - dzisiaj nie zlepi nawet 1'go, wie ktos co sie stalo? Kolorek wygraly Michalki, natomiast jezeli beda grac jako jednosc tak jak mowisz, to nie widze problemu oznaczyc ich jednym kolorem.
poliż / horda bardzo nieobiektywny gif :D ale mapka spoczko :) dziekowa
Zdaje sobie sprawe, ze konflikt jest w miare wyrownany, co prawda POLIZ radzi sobie lekko lepiej, to HORDA ma tych czlonow, az dwa. (Stad tez raz na mapie zaznaczylem Horde, innym razem Poliz) Dyplomacja moze miec tu ogromne znaczenie, a z tego co wiem to POLIZ podjelo w tym kierunku jakies kroki. Niemniej jednak juz pewnie za kilka dni jedna ze stron pokaze pazur i zacznie dominowac strone przeciwna czym zagwarantuja sobie purpurowy kolorek Huwdu.

Szybki opis zmian:
SMILE po pojedynczych podbiciach ze strony TD & 90N rozeszlo sie po okolicznych plemionach co mozna zobaczyc na mapie.
• Kilka lepszych jednostek z BORN przeszlo do MOON i rozwiazalo plemie.
• Swoja pozycje po ostatnich zmianach umocnilo KORPO (rekrutacja) oraz 90N tworzac "ukryty" czlon na obrzezach pod nazwa "Banda"
MUCIA & MICH demoluje NIP, a lepszych graczy zgarnia do siebie co ostatecznie sprzatnelo im podworko.
AK zbiera kilka wiosek od TriFri
• Oznaczylem NE jako czlon GLOD (wyczytalem to z FO) - takze przyrost
• Rozpad AWA, a na ich miejsce wskok RIG/Zyrafy z lepsza pozycja (Nie wiem czym jest to spowodowane, ktos? cos?)
• Wielkie problemy IMP z FORZA (Czlon IMP zostal rozwiazany, a gracze natychmiastowo wrocili do nowo-powstalego czlonu, niestety brak mozliwosci wspierania sie przez kilka dni bedzie zapewne gwozdziem do trumny dla Early-Game'u. Przypomina mi to s145, gdzie FORZA przypadkowo znalazla sie w takiej samej sytuacji w Early-Gamie, gdzie czlon wrogiego plemienia zostaje rozwiazany, a potem znika:
s145.gif
• Wojna WITAM vs PROJECT X trwa w najlepsze, dalej wyrownana i chyba najhuczniejsza na ten moment. (Pytanie, czy chcecie bym oznaczyl C9 na niebiesko i EB na brazowy?)
 

Lord Giti

Chłop
Wynik reakcji
5
AWA sie rozpadlo, bo RiG jedną akcja ich przekurzylo.. mimo ze stracili tylko jedna wioske to na widok zorganizowanych atakow zawineli swoje majty i uciekli xD
 

Szari.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.073
@FabcioZiomekPL
• Wielkie problemy IMP z FORZA (Czlon IMP zostal rozwiazany, a gracze natychmiastowo wrocili do nowo-powstalego czlonu, niestety brak mozliwosci wspierania sie przez kilka dni bedzie zapewne gwozdziem do trumny dla Early-Game'u. Przypomina mi to s145, gdzie FORZA przypadkowo znalazla sie w takiej samej sytuacji w Early-Gamie, gdzie czlon wrogiego plemienia zostaje rozwiazany, a potem znika:

Tu jest wolny przesyl wojsk tj., obstawy sie nie wycofaly , po dolaczeniu mozna wyslac odrazu. Wiem ze probujesz nas na sile oczernic w czasie trwania EARLY- GAME'U w oczach innych ale nasz EARLY-GAME wyglada bardzo dobrze w porownaniu do EARLY-GAME'U sasiadow.[
 

nulia

Rycerz
Wynik reakcji
1.836
@FabcioZiomekPL
• Wielkie problemy IMP z FORZA (Czlon IMP zostal rozwiazany, a gracze natychmiastowo wrocili do nowo-powstalego czlonu, niestety brak mozliwosci wspierania sie przez kilka dni bedzie zapewne gwozdziem do trumny dla Early-Game'u. Przypomina mi to s145, gdzie FORZA przypadkowo znalazla sie w takiej samej sytuacji w Early-Gamie, gdzie czlon wrogiego plemienia zostaje rozwiazany, a potem znika:

Tu jest wolny przesyl wojsk tj., obstawy sie nie wycofaly , po dolaczeniu mozna wyslac odrazu. Wiem ze probujesz nas na sile oczernic w czasie trwania EARLY- GAME'U w oczach innych ale nasz EARLY-GAME wyglada bardzo dobrze w porownaniu do EARLY-GAME'U sasiadow.[
Przecież ty szari gracz nie potrafisz to czym tym się chwalisz
 

Świetlisty Władca

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.855
@FabcioZiomekPL
• Wielkie problemy IMP z FORZA (Czlon IMP zostal rozwiazany, a gracze natychmiastowo wrocili do nowo-powstalego czlonu, niestety brak mozliwosci wspierania sie przez kilka dni bedzie zapewne gwozdziem do trumny dla Early-Game'u. Przypomina mi to s145, gdzie FORZA przypadkowo znalazla sie w takiej samej sytuacji w Early-Gamie, gdzie czlon wrogiego plemienia zostaje rozwiazany, a potem znika:

Tu jest wolny przesyl wojsk tj., obstawy sie nie wycofaly , po dolaczeniu mozna wyslac odrazu. Wiem ze probujesz nas na sile oczernic w czasie trwania EARLY- GAME'U w oczach innych ale nasz EARLY-GAME wyglada bardzo dobrze w porownaniu do EARLY-GAME'U sasiadow.[
Co więcej na 145 też był wolny przesył. @FabcioZiomekPL pomyliło Ci się ze 152
 

FabcioZiomekPL

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
3.171
Wrócę na chatkę to coś zcraftuje bo właśnie w Subway’u jestem :D

Turkey Breast czy Steak?
Green peppers czy yellow?
Mozarella, Pepperjack czy cheddar?

Lettece, onions to standard.