GDZIE JEST TOP1 OF CARTOGRAPHY & Mapki by Stukniety?

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.362
[ Data ] - 26.04.2024 - (Ostatnia: 10 Dni temu)

[ Mapka ]

Mapka 11 - F.png

[ Gifek ]

Gif 6.gif

[ Statystyki ]

1714191894783.png

[ Wojny / Podboje ] (Ostatnie 10 dni)
[16/04/2024: 11:59 p.m. - 26/04/2024: 11:59 p.m.]


1714193694340.png

[ Zmiany ]

• Nie było mnie przez chwilę, bo ostatnio kompletnie brak mi motywacji do plemion – jedyną rzeczą, która mnie jeszcze trzyma, jest to, że ktoś tam czeka na te mapki. Nadrobiłem sobie serial "Fallout", który wyszedł w tym miesiącu – jeśli ktoś jeszcze nie oglądał, to polecam. Ale czas omówić kilka zmian na mapie od ostatniej aktualizacji:

SPEED obecnie skupia się w pełni na ofensywie w stosunku do WYGI. Widoczny jest ogromny transfer terenu na korzyść SPEED, a także kilka transferów graczy, których SPEED obsadziło na początku świata w WYGI. Akcje pisane pod przeskoki bardzo ładnie odcięły WYGI od obrzeży i przypływu nowych wiosek – co przełoży się na czas, w jakim rozprawią się z WYGI. Dodatkowo Keymil ewidentnie odrobił lekcję z Classic'a, nie dopuszczając do podobnej sytuacji, która ich tam spotkała. Dyplomatyczny "counterplay" Keymila widząc przeskoki !N!-ek na wioski WYGI – to ewidentny outplay 1 vs. 1 w dyplo na Pajtonie, który zmienił losy graczy SPEED. Zamiast walki SPEED vs. N! / WYGI / NS / LOVE / KLASYK (26% vs. 74%) – będzie ona wyglądać następująco: SPEED + LOVE + NS + KLASYK vs. N! + WYGI (61% vs. 39%).

Well played, tym bardziej że scenariusz #1 był już praktycznie dogadany, gdyby Pajton nie zaczął ignorować wiadomości LOVE + NS, przez co LOVE + NS zaczęło rozważać inne opcje i poszło wypowiedzenie vs. N!. (Przynajmniej taka informacja, że pewne osoby są urażone, do mnie dotarła).

1714194235319.png
SPEED.png

LOVE + NS, czyli gamechanger we wschodniej wojnie - przez ostatnie 11 dni notują ogromne naturalne przyrosty w wioskach, ze względu na większy % obrzeży ćwiartki południowo-wschodniej. Aż ciężko uwierzyć, że LOVE po ich wyniszczających wojnach vs. NNZ na początkowym etapie gry, wraz z obrzeżową ekipą z lapanki, będzie w stanie rozdawać karty w jednej z najbardziej kluczowych wojen na tym świecie. Zdecydowanie spowolnią oni N!-ki jeszcze bardziej, i to tylko kwestia tygodni, aż razem ze SPEED zjedzą WYGI i połączą się w jedność obejmując ~33% świata, a wtedy SPEED zacznie skakać na ich wioski - tak jak to N!-ki miały w planach z wioskami WYGI. Co za ironia. No i do tego zapis o 25% blach SPEED, które dzięki nim będzie miało autostradę do finału, jeżeli nic się nie zmieni - także pewnie zmotywowało te ekipy do dalszej gry, mimo braku startu w TOP'owych ekipach.

KLASYK powoli traci teren, który zyskali po NNZ na rzecz N!/KUMPLE/LOVE/NS. Nie są też uwzględnieni w ścisłym sojuszu ze SPEED, więc ciekawe czy motywacja do gry jest ta sama, co u ich naturalnego sojusznika w wojnie przeciwko N!. Będzie jakiś aneks do umowy? Czy została im jedynie fuzja do większej ekipy i liczenie na ich % blach?

• Na zachodzie z kolei, WITAM podpisało się z TI, i widać tu nawet transfery deffowek TI by wesprzeć ich nowego sojusznika. Zarówno dla TI, jak i dla WITAM płyną z tego same korzyści, gdyż TI będzie mogło dalej pchać na północ, a WITAM wreszcie zyskało sojusznika by wyrównać szanse w tej wojnie, która trwa praktycznie od startu świata, gdzie byli już spisywani na straty. Comeback is real. Do tej pory WITAM walczyło 24% vs. 76% wychodząc każdego tygodnia mniej więcej na równo, lecz teraz ta przewaga APK + ARES zostanie ogromnie zanizona, gdyż nowy balans wojny to TI + WITAM (52% vs. 48%) APK + ARES. (50% vs. 50%, doliczając KUMPLE).

BCM po fuzji do APK tworzą trzeci zaginiony człon - TPK. Można się teraz trochę poczuć jak na 150-tym. Na pewno będzie im teraz łatwiej zorganizować defensa dla ARES, którego już niedługo będzie potrzeba bardzo dużo, bo offy/katapulty będą lecieć w ARES z bardzo daleka. Swoją drogą, podoba mi się to fair zachowanie APK względem much, gdzie nikt nikogo nie wykorzystał. Od początku traktowali oni ich jak swoich.

TI.png

• No i jak już sami widzieliście po pokonaniu mniejszego HELL (Ave!) - poszła fuzja DUDU do TI. TIDU, TIDU, TIDU!

Szacuneczek Ogarnijse za znalezienie kolejnych nowych aktywnych talentów i znaczne zwiększenie ich szans na blaszkę/wygranie świata wprowadzając ich do topowej ekipy. Każdy kiedyś zaczynał, bez TW statów, bez blach za wygrane światy, bez znajomości by załatwić sobie zapkę do lepszej ekipy - to wszystko mocno ogranicza nowych graczy / tych, którzy nie zalapali się do wstępnych skladow - a dzięki takim osobom jak ty, Sh1ro, Alek, czy reszta chłopaków, którzy próbują coś stworzyć, mimo tego że nie byłoby im trudno o zapkę do okolicznego plemienia - Ci gracze mają szansę się sprawdzić, zamiast być rozebranym po rozwinięciu wioski przez cwaniaków, którzy zjedli na tej grze zęby.


Dla Beki.png

• Dla koneserów dzielenia świata na koalicje:
- APK Team (23%) - 11,918 wiosek, 564 graczy
- SPEED Team (33%) - 16,901 wiosek, 774 graczy
- TI Team (23%) - 11,974 wiosek, 458 graczy
- N! Team (21%) - 10,859 wiosek, 465 graczy

- TEAM 1 (RED): 56% - 28,819 wiosek, 1,338 graczy
- TEAM 2 (BLUE): 44% - 22,833 wiosek, 923 graczy

• Miłego dnia! XDD


__________________________​
 
Ostatnia edycja:
Wynik reakcji
1.729
[ Data ] - 26.04.2024 - (Ostatnia: 10 Dni temu)

[ Mapka ]

View attachment 64307

[ Gifek ]


[ Statystyki ]

View attachment 64309

[ Wojny / Podboje ] (Ostatnie 10 dni)
[16/04/2024: 11:59 p.m. - 26/04/2024: 11:59 p.m.]


View attachment 64310

[ Zmiany ]

• Nie było mnie przez chwilę, bo ostatnio kompletnie brak mi motywacji do plemion – jedyną rzeczą, która mnie jeszcze trzyma, jest to, że ktoś tam czeka na te mapki. Nadrobiłem sobie serial "Fallout", który wyszedł w tym miesiącu – jeśli ktoś jeszcze nie oglądał, to polecam. Ale czas omówić kilka zmian na mapie od ostatniej aktualizacji:

SPEED obecnie skupia się w pełni na ofensywie w stosunku do WYGI. Widoczny jest ogromny transfer terenu na korzyść SPEED, a także kilka transferów graczy, których SPEED obsadziło na początku świata w WYGI. Akcje pisane pod przeskoki bardzo ładnie odcięły WYGI od obrzeży i przypływu nowych wiosek – co przełoży się na czas, w jakim rozprawią się z WYGI. Dodatkowo Keymil ewidentnie odrobił lekcję z Classic'a, nie dopuszczając do podobnej sytuacji, która ich tam spotkała. Dyplomatyczny "counterplay" Keymila widząc przeskoki !N!-ek na wioski WYGI – to ewidentny outplay 1 vs. 1 w dyplo na Pajtonie, który zmienił losy graczy SPEED. Zamiast walki SPEED vs. N! / WYGI / NS / LOVE / KLASYK (26% vs. 74%) – będzie ona wyglądać następująco: SPEED + LOVE + NS + KLASYK vs. N! + WYGI (61% vs. 39%).

Well played, tym bardziej że scenariusz #1 był już praktycznie dogadany, gdyby Pajton nie zaczął ignorować wiadomości LOVE + NS, przez co LOVE + NS zaczęło rozważać inne opcje i poszło wypowiedzenie vs. N!. (Przynajmniej taka informacja, że pewne osoby są urażone, do mnie dotarła).


LOVE + NS, czyli gamechanger we wschodniej wojnie - przez ostatnie 11 dni notują ogromne naturalne przyrosty w wioskach, ze względu na większy % obrzeży ćwiartki południowo-wschodniej. Aż ciężko uwierzyć, że LOVE po ich wyniszczających wojnach vs. NNZ na początkowym etapie gry, wraz z obrzeżową ekipą z lapanki, będzie w stanie rozdawać karty w jednej z najbardziej kluczowych wojen na tym świecie. Zdecydowanie spowolnią oni N!-ki jeszcze bardziej, i to tylko kwestia tygodni, aż razem ze SPEED zjedzą WYGI i połączą się w jedność obejmując ~33% świata, a wtedy SPEED zacznie skakać na ich wioski - tak jak to N!-ki miały w planach z wioskami WYGI. Co za ironia. No i do tego zapis o 25% blach SPEED, które dzięki nim będzie miało autostradę do finału, jeżeli nic się nie zmieni - także pewnie zmotywowało te ekipy do dalszej gry, mimo braku startu w TOP'owych ekipach.

KLASYK powoli traci teren, który zyskali po NNZ na rzecz N!/KUMPLE/LOVE/NS. Nie są też uwzględnieni w ścisłym sojuszu ze SPEED, więc ciekawe czy motywacja do gry jest ta sama, co u ich naturalnego sojusznika w wojnie przeciwko N!. Będzie jakiś aneks do umowy? Czy została im jedynie fuzja do większej ekipy i liczenie na ich % blach?

• Na zachodzie z kolei, WITAM podpisało się z TI, i widać tu nawet transfery deffowek TI by wesprzeć ich nowego sojusznika. Zarówno dla TI, jak i dla WITAM płyną z tego same korzyści, gdyż TI będzie mogło dalej pchać na północ, a WITAM wreszcie zyskało sojusznika by wyrównać szanse w tej wojnie, która trwa praktycznie od startu świata, gdzie byli już spisywani na straty. Comeback is real. Do tej pory WITAM walczyło 24% vs. 76% wychodząc każdego tygodnia mniej więcej na równo, lecz teraz ta przewaga APK + ARES zostanie ogromnie zanizona, gdyż nowy balans wojny to TI + WITAM (52% vs. 48%) APK + ARES. (50% vs. 50%, doliczając KUMPLE).

BCM po fuzji do APK tworzą trzeci zaginiony człon - TPK. Można się teraz trochę poczuć jak na 150-tym. Na pewno będzie im teraz łatwiej zorganizować defensa dla ARES, którego już niedługo będzie potrzeba bardzo dużo, bo offy/katapulty będą lecieć w ARES z bardzo daleka. Swoją drogą, podoba mi się to fair zachowanie APK względem much, gdzie nikt nikogo nie wykorzystał. Od początku traktowali oni ich jak swoich.


• No i jak już sami widzieliście po pokonaniu mniejszego HELL (Ave!) - poszła fuzja DUDU do TI. TIDU, TIDU, TIDU!

Szacuneczek Ogarnijse za znalezienie kolejnych nowych aktywnych talentów i znaczne zwiększenie ich szans na blaszkę/wygranie świata wprowadzając ich do topowej ekipy. Każdy kiedyś zaczynał, bez TW statów, bez blach za wygrane światy, bez znajomości by załatwić sobie zapkę do lepszej ekipy - to wszystko mocno ogranicza nowych graczy / tych, którzy nie zalapali się do wstępnych skladow - a dzięki takim osobom jak ty, Sh1ro, Alek, czy reszta chłopaków, którzy próbują coś stworzyć, mimo tego że nie byłoby im trudno o zapkę do okolicznego plemienia - Ci gracze mają szansę się sprawdzić, zamiast być rozebranym po rozwinięciu wioski przez cwaniaków, którzy zjedli na tej grze zęby.



• Dla koneserów dzielenia świata na koalicje:
- APK Team (23%) - 11,918 wiosek
- SPEED Team (33%) - 16,901 wiosek
- TI Team (23%) - 11,974 wiosek
- N! Team (21%) - 10,859 wiosek

- TEAM 1 (RED): 56% - 28,819 wiosek
- TEAM 2 (BLUE): 44% - 22,833 wiosek


__________________________​

hej robisz ładne podsumowania świata
 

Podeszwa

Łucznik
Wynik reakcji
368
Speed zrobiło sobie gówno koalicję do trzymania się za jajka i lizania po tyłku.

Cieszę się, że mnie nie ma w tym kurwim dołku.
 
Wynik reakcji
2.603
Od początku Speed faworyci a dyplomaci pozwolili im zrobić autostradę do wygrania świata. Kiedy ich sojusznicy będą przyjmować ofensywę przeciwnej strony będą sobie budować domki i przejmować darmy. Bez większych zmian dyplomatycznych to ten świat został już rozegrany w dużej mierze.
 
Do góry