FAQ: Płatność SMS

  • Rozpoczynający wątek Calmin
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam,

szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego tematu.

Czy ktoś z Was miał problemy z kupnem punktów premium metodą płatności przez sms ? Ja już tydzień temu zakupiłem 290 pkt których jak dotąd nie dostałem. Kontaktowałem się z supportem plemion i tej firmy która obsługuje tę metodę płątności - bez rezultatu. Nawet nie wiem co jest nie tak gdyż po zalogowaniu się na stronie https://my.mopay.com transakcja widnieje więc nie mam pojęcia w którym momencie coś nie zagrało
Może ktoś z Was miał podobne problemy albo wie co mogę jeszcze w tej sprawie zrobić?

I pytanie na przyszłość: Czy inne metody płatności (przelew internetowy w szczególności) działają poprawnie czy też są z nimi problemy ?
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Przy płatnościach przez SMS scenariuszy jest tak naprawdę parę:

1. Gracz zrobi wszystko prawidłowo i otrzymuje PP -> OK
2. Gracz zrobi coś nie tak (zazwyczaj wysyłając ze złego numeru telefonu, bez przeprowadzenia pełnej procedury zakupu, lub zbyt późno po jej przeprowadzeniu) ale wyśle SMS o poprawnej treści i pod poprawny numer -> Otrzymuje kod od firmy Mopay i może go wpisać w aplikacji uzyskując w zamian PP = OK.
3. Gracz wyśle SMS o poprawnej treści i pod poprawny numer ale nie otrzymuje ani PP ani kodu -> Tutaj jedynym rozwiązaniem jest kontakt z firmą Mopay, która na szczęście udostępnia bardzo przyjazny panel, za pomocą którego można sprawdzić historię swoich operacji (i w razie czego je zareklamować) oraz historię otrzymanych wiadomości (często gracze w ten sposób uzyskują wspomniany w pkt 2 kod, bo gdzieś "zaginął na łączach" podczas wysyłania go do nich).
4. Gracz wyśle SMS o błędnej treści i/lub pod błędny numer -> Tutaj niestety nic nie jesteśmy w stanie zrobić, bo o takich transakcjach nic nie wiemy i nie otrzymujemy oczywiście za nie żadnej zapłaty. Jakkolwiek brutalnie to zabrzmi, to jest to potwierdzenie powiedzenia iż "za błędy się płaci".

I to tyle.
Patrząc po ilości transakcji przez SMS oraz trafiających do nas zgłoszeń o nieprawidłowościach to zaryzykuję, iż jakieś 95% zakupów kończy scenariuszem 1, zaś spośród pozostałych najczęściej spotykany jest scenariusz 2 (czyli oba te, które kończą się najbardziej pozytywnie).
Generalnie jeśli gracz wyśle SMS o prawidłowej treści i pod prawidłowy numer, to na 99,9% otrzyma swoje punkty. Ten brakujący ułamek, to niestety te sprawy, w których Mopay nie uznaje reklamacji gracza.
 
Status
Zamknięty.
Do góry