Dyskusja

Czy chciałbyś wziąć udział w turnieju sp??


  • W sumie głosujących
    17
  • Głosowanie zakończone .

BlackN???

Pikinier
1 grupa w sumie jest bardzo wyrownana...
Moje typy

1- DEFF i albo HUNTERS badz Witaminki... ale obstawiam bardziej na Huntersow niestety funny za malo gra aktualnie z totalem ;d
2-JoD i Memerwin
3- Lejde i skromnie Freak
Nie wierzysz w nas? :p

Ale nasza grupa najbardziej wyrownana I to mi sie podoba bedzie sporo zabawy ;D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Korren

Miecznik
Dogadujcie się między drużynami i piszcie jeśli będzie wam pasował dzień powszedni! Bo te 2 możliwe zmiany terminów, to potencjalnie miesiąc dłużej rozgrywek jeśli mają rozgrywać się tylko w weekendy

A ja znowu - przyszły tydzień mam wyjazd więc nie mam ani dnia na rundy ;/
 
Ostatnia edycja:

Lonsdale.

Łucznik na koniu
Podoba mi sie podział na grupy chciałem grupe śmierci i mam :D
Komp naprawiony więc bedę grał w 100% a nie jak ostatnio :D

Ile wychodzi zespołów?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Korren

Miecznik
po 2 ;d macie fajną grupę, zazdroszczę

FLOR i ozrel czytacie w ogóle ten temat? :D bo trochę się boje że będzie problem z wami się dogadać z terminem
 

Lonsdale.

Łucznik na koniu
Jeśli nie wbiją chetnie z szumixem zagramy 4 fun oczywiscie w ramach treningu :]

W naszej grupie niema faworyta,jeśli bym miał typować stawiałbym na DEFF ale to będzie zależne od dnia,polozenia na mapie,szczęścia :D
Wolę taką grupę niż punkt z drużyną która niegra XD
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Korren

Miecznik
Ja też jestem chętny, ale mieszanie między grupami zrobiłoby straszny chaos, a ustawianie rundki tylko dla nas do treningu nie byłoby zbyt uczciwe ;P Mam nadzieję że uda się to załatwić, dodatkowy problem jest że szczęśliwa nie czyta tego forum więc jestem pośrednikiem między wszystkimi. Jeśli będą ustawienia z niskim eko to sądzę żę mógłbym wbić nawet sam z kimś z dobieranki na swoją grupę (poza ramajadem i iownedu) w praktycznie dowolnym czasie w TYM tygodniu:D

No wiesz h4rdc0re, na pewno w finałowych będzie najciekawiej ;P masz najfajniejszą grupę ale jeśli przegrasz to cię ominie 7 drużyn które gra w finale
 

Lonsdale.

Łucznik na koniu
Myślę że lepiej przegrać z kimś na poziomie,niż wygrać z kimś kto w ogóle na rundkę nie wbił :D
W poprzednim turnieju gdy ktoś nie wbijał na rundkę szukało sie zastepcy i brało zacznij od nowa :D
Jeśli będziesz sam na rundce chetnie zagram 1 vs 1 :D
 

Lonsdale.

Łucznik na koniu
Jesli da rade to bardzo chetnie 1 vs 1 lub 2 vs 2 :D
Tak w ogóle chciałem wbić sobie dzis na nocna rundke a tu niema a myslalem ze zagram sobie przy piwku :/
 

Korren

Miecznik
Gwiazdeczka ustawiłabyś nam nocną? :D Byłoby super, wbiłoby z 10-15 osób i moglibyśmy się zmierzyć w miarę uczciwie. Najlepiej z niskim eko :p

Chyba to zbyt duża prośba :p ale można pomarzyć
 

Lonsdale.

Łucznik na koniu
W ogóle powinny być nocne ustawione na niskim eko i sporo barb byłoby ciekawiej po pracy pograć z kims :D
 

Sherclock

Topornik
DEFF - preferujemy grać w tygodniu, albo w weekend jakoś wcześniej. Nie ukrywam, że mam mini zlot akurat w ten piątek, ale na szczęście w moim mieście, więc nie będzie problemu wrócić do domu i grać w okolicach 15/16
 

Korren

Miecznik
Chorągiewko to do mnie? :D Jeśli chcesz wejść na pojedynek 1v1 to mam nadzieję nie po to żeby uczynić go 1v2 ;)
 

BlackN???

Pikinier
Sądząc po ostatnich rundach Nitro troszkę lamił :p A grupa wyrownana szkoda,że my takiej nie mamy tylko Lejde będzie do ogarnięcia :D

2 drużyny z każdej grupy wychodzą.
Ja na Etap 1 niestety czasu nie mialem :/ , ale teraz mysle ze z nitro pokazemy ladna gre :p

Jesli chodzi o termin to mi tez ten weekend zbytnio nie odpowiada, wiec mozemy lumino na tygodniu sie ustawic jak wam pasuje :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora: