1. Drodzy Użytkownicy! Ważne zmiany na Forum: >KLIK<
    Dismiss Notice

Dyskusja odnośnie aktualizacji w grze

Dyskusja w 'Komentarze' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 24. Kwi 2017.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.568
    Docenione treści:
    288
    Last edited: 6. Maj 2019
  2. Borodijuk

    Borodijuk Topornik

    Dołączył:
    13. Wrz 2015
    Wiadomości:
    201
    Docenione treści:
    74
    Pomysł z rozwojem plemienia jest ciekawy sprawdza się na FoE więc oby tutaj było to samo.
     
  3. Lady Maupka

    Lady Maupka Chłop

    Dołączył:
    11. Kwi 2017
    Wiadomości:
    3
    Docenione treści:
    0
    Ciekawią mnie te usprawnienia dotyczące urządzeń mobilnych. Plemiona pod tym względem zawsze kulały...
     
  4. russian fighter

    russian fighter Miecznik

    Dołączył:
    23. Maj 2015
    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    16
    A ja czekam czekam i doczekać się nie mogę aż zrobicie aktualizacje aby móc w szablonie do asystenta famera wpisywać tarany i katapulty
     
  5. **ALO**i**NAI**MAD**

    **ALO**i**NAI**MAD** Chłop

    Dołączył:
    22. Maj 2017
    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    0
    Aktualizacja nie jest taka jakiej oczekiwałem, chodzi mi o udoskonalenie "wezwij"

    Mogliscie od razu dodac zaznacz wszystkie... i bez odswiezania to zrobic... wydaje mi sie gorsze niz było przez to, nawet jak sie zaznaczy by posortowalo od najwiekszej ilosci wojska by wezwac to po wezwaniu dopiero zobacze ile idzie i ile jeszcze musze wezwac... a strona sie odswieza no i musze znow sortowac wioski. Szczerze mowiac wtedy było lepiej bo wciskalo sie"wezwij" przy kazdej wiosce i sie nie odswiezalo i na biezaco bylo wszysko widac..dobra opcja ze mozna szablonem ale mogliscie zostawic"wezwij" przy kazdej wiosce.
     
  6. .JWP.

    .JWP. Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    27. Sie 2008
    Wiadomości:
    1.342
    Docenione treści:
    313
    Kiedy poprawicie infrastrukturę, bo ostatnio serwery pracują jak polscy politycy...
     
  7. Stal Sanok

    Stal Sanok Topornik

    Dołączył:
    13. Cze 2009
    Wiadomości:
    170
    Docenione treści:
    23
    strzelam, że wgrywany jest jakiś event,
    zawsze gdy go mamy plemiona nadają na zwolnionych obrotach,
    ale z drugiej strony my płacimy, kupujemy funkcje premium, to i wymagamy, a trafisz na "zły dzień plemion" w którym seria zawieszeń i lagów jest praktycznie cały dzień i weź tu cokolwiek zrób na koncie, nie mówiąc, że prowadzenie defensywny/ofensywy jest wtedy istnie niemożliwe
     
  8. .JWP.

    .JWP. Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    27. Sie 2008
    Wiadomości:
    1.342
    Docenione treści:
    313
    Dostaniesz 1 dzień kp i administracja uzna ze jestesmy kwita, sprawa załatwiona.
     
  9. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.568
    Docenione treści:
    288
    Pudło. Wczorajsze kłopoty wynikały z problemów technicznych jednego z naszych providerów i dotknęły wszystkie gry InnoGames, nie miały najmniejszego związku z jakąkolwiek aktualizacją po naszej stronie. Niestety o ile większość graczy nawet nie odczuła że cokolwiek się działo, tak poważniejsze problemy dotknęły 2 serwery Westa oraz 5 Plemion - w tym jeden polski (116).
     
  10. Stal Sanok

    Stal Sanok Topornik

    Dołączył:
    13. Cze 2009
    Wiadomości:
    170
    Docenione treści:
    23
    może i pudło,
    ale dziś o 14 czeka nas jakaś zabawa/event, dlatego pewnie zbieg okoliczności hehe
     
  11. Psycho-Pass

    Psycho-Pass Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    23. Mar 2008
    Wiadomości:
    1.318
    Docenione treści:
    270
    Powiem, że to czarne tło w apce jest o wiele bardziej przejrzyste niz poptrzednie i w koncu tak nie muli i jest zakladka do fo co jest duzym plusem. Jezeli bylaby jeszcze opcja cofnij to byloby fajnie, bo teraz jak wyjdzie sie z tematu czy innej opcji to na nowo klikac trzeba

    A nie to jednak jakis blad znowu byl a nie nowe tlo...
     
    Last edited by a moderator: 21. Maj 2018
  12. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.786
    Docenione treści:
    792
    Ale po skasowaniu konta nicki sie nie zwalniaja?
    Czy jakis random bedzie mogl za rok grac na nicku np shaq?
     
  13. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.949
    Docenione treści:
    136
    Nick po kasacji (obojętnie z jakiej przyczyny, czy automatycznej czy też ręcznej) jest zawsze zwalniany (wyjątek: zmiana nicka, blokada przez pół roku od zmiany) ;)
     
  14. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.786
    Docenione treści:
    792
    Troche slabo
    Chyba ze wczesniej konta tez sie kasowaly
     
  15. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.949
    Docenione treści:
    136
    Wcześniej też obowiązywała kasacja nieaktywnych kont, ale według nieco innych zasad - okres kasacji był krótszy (pół roku), konto nie było usuwane gdy miało skojarzone konto na forum, poza tym konta na forum nie były usuwane automatycznie, chyba że na uzasadnioną prośbę gracza lub wskutek oddania całego konta w grze do usunięcia. Poza tym nie były usuwane konta, na których znajdowały się jakiekolwiek Punkty Premium, ani te wykluczone na stałe z gry czy zbanowane w inny sposób.
    Rzecz jest pośrednio związana z przepisami wprowadzającymi w Niemczech europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowych (w Niemczech nazywają to DS-GVO). Jeżeli czytaliście "naszą" polską wersję tych przepisów albo chociażby oryginalną propozycję od europarlamentu, to wersja niemiecka zawiera kilkanaście dodatkowych obostrzeń w kwestii przetwarzania danych, w tym m.in. zasadę regularności (na podstawie której właśnie firma była poniekąd zmuszona wprowadzić kasacje kont nieaktywnych i tak się właśnie stało) ;)
     
  16. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.786
    Docenione treści:
    792
    Last edited by a moderator: 25. Maj 2018
  17. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.949
    Docenione treści:
    136
    No właśnie co do zasady serwisy obowiązuje prawo kraju, w którym prowadzi działalność, a InnoGames GmbH ma siedzibę, wszystkie serwery i działalność operacyjną prowadzoną w Hamburgu, w Niemczech - i żadnych innych przedstawicielstw.
    Parę lat temu Dotcom otworzył w Nowej Zelandii znany serwis hostingowy plików i od razu zwrócił na siebie "uwagę" USA, które chciały mu ten serwis zamknąć - no ale poza jurysdykcją niewiele można zrobić ;) Co innego z użytkownikami - może być sytuacja, gdy użytkownika obowiązuje inny porządek prawny, niż właściciela serwisu (np. Polakom nie wolno grać w kasynach online nieposiadających koncesji, chociaż same podlegają innym przepisom i według nich o koncesję starać się w ich "bazowym" kraju nie muszą). I dlatego tak naprawdę robi się nieciekawie, bo musimy bazować na prawodawstwie kraju właściciela gry, a więc tym bardziej restrykcyjnym, bo to firma, a nie gracze sami z siebie, przetwarza dane graczy ;)
     
  18. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.786
    Docenione treści:
    792
    Te dane to nickname i adres email. Troche szkoda ze przez to ludzie beda tracic konta i jakies randomy moga grac na ich nickach (dane o przelewach moznaby czyscic)

    Oczywiscie to nie pretensje tylko komentarz
     
  19. greenhause

    greenhause Zwiadowca

    Dołączył:
    13. Lip 2015
    Wiadomości:
    565
    Docenione treści:
    343
    Co ma na celu zablokowanie ruchu wojsk w obrębie konta po przekroczeniu 30-tu dni zastępstwa? Do jakich niby nadużyć to prowadziło? Ograniczajcie dalej grę to nikt przy niej nie zostanie ;)
     
  20. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.949
    Docenione treści:
    136
    Jest to w istocie błąd, który ujawnił się na niektórych starszych światach (o ile dobrze pamiętam były to światy 125-126). Na tym etapie gry jednak taka ingerencja w plik konfiguracyjny świata przyniosłaby więcej szkody niż pożytku, więc zgodnie z zasadą nieingerowania w konfigurację świata w trakcie jego trwania zdecydowano się pozostawić te parametry tak jak są. Na późniejszych światach nie powinno być już takich problemów.