Dyskusja odnośnie aktualizacji w grze 2022

xBotekx

Chłop
Wynik reakcji
6
Fajna aktualizacja szkoda ,że tematy z obstawami stałymi przestały działać. Na dwóch światach to samo pewnie szablon coś buguje.

1658257500554.png

Np. pod tym id thread_id=1167
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
425
@kmic - dopiero nadrabiam zaległości. W szoku jestem, że udało się w końcu wprowadzić czat grupowy do gry tylko mam jeszcze pytanie dlaczego jest ustawiony limit użytkowników? Nie może być on wyższy?

Chat grupowy
  • Zostaje dodana możliwość stworzenia chatu grupowego, liczącego do 20 użytkowników.
 

Quetzelcoatlus

Pikinier
Wynik reakcji
79
@kmic Odnośnie:
  • Jeszcze jedno ulepszenie odnośnie wspomnianego powyżej widgetu. Obecnie kliknięcie w "Edytuj" na dole jego okienka powoduje wyświetlenie nowej strony. Teraz nie będzie potrzeby opuszczania strony z przeglądem wioski, bo przypisanie szablonu do poszczególnych pozycji MK będzie możliwe bezpośrednio na poziomie tego widgetu (na analogicznej zasadzie jak w widgecie "Przynależność do grupy").
Może jestem ułomny, ale w jaki sposób teraz mogę z poziomu wioski ustawić rekrutację customowego (wpisanego z palca) szablonu wojska w tej konkretnej wiosce? Czy jedyna/najszybsza opcja to:
Menedżer Konta (guzik u góry) -> Wojska -> <wpisać żądane wojska> -> <znaleźć tę konkretną wioskę na (potencjalnie) bardzo długiej liście i zaznaczyć> -> Zapisz ?

A jak również z poziomu wioski wyłączyć automatyczną rekrutację wojsk? Jedyny sposób to utworzenie pustego szablonu i 'użycie go'? Czemu nie ma opcji wybrania 'Stop zarządzania' jak w przypadku budowy i badań?
 

Rafsaf

Łucznik
Wynik reakcji
944
1662827533296.png
Przycisk na duży plus, zastanawia mnie tylko kto go wydumał takim jak widać? Wygląda trochę jak inwencja programisty bez konsultacji z kimkolwiek ;p Dwa przyciski "Edytuj" wyżej mają zbliżone zastosowania i mają styl linku, nie przycisku. Poza tym po kliknięciu nowego "Edytuj" pojawia się "Anuluj" który nie przedstawia żadnej wartości, więc jest tam całkowicie zbędny (jak nic nie zmienię i kliknę zapisz to ten sam efekt co anuluj)
1662827863763.png
Czepiam się, ale to razi w oczy
 

DawwwwwwwidQ

Pikinier
Wynik reakcji
63
  • "Zbieractwo to stosunkowo nowy element gry, który okazał się całkiem interesującym dodatkiem, bardzo lubianym przez wielu z Was jako cenne wsparcie surowcowe (zwłaszcza na początku gry) jak i poszerzenie możliwości strategicznych. W tej aktualizacji dodajemy dość istotną funkcję, o którą często pytaliście: dotychczas zbieractwo traktowane było (w konfiguracji światów) wyłącznie jako rozszerzenie opcji farmienia. Teraz parametry te staną się niezależne, co umożliwi nam w przyszłości otwieranie światów z ograniczonym farmieniem lub wręcz jego brakiem, a mimo to z aktywnym zbieractwem."
W dobrym kierunku te zmiany idą. Jak się udało rozdzielić zbieractwo od farmy to uda się rozdzielić możliwość wyłączenia zapraszania ludzi obok siebie na wstępnym od startu całym plemieniem obok siebie. Tak aby jutro już nie startowało na 6 członów xD
 

Quetzelcoatlus

Pikinier
Wynik reakcji
79
@kmic Odnośnie:
  • Jeszcze jedno ulepszenie odnośnie wspomnianego powyżej widgetu. Obecnie kliknięcie w "Edytuj" na dole jego okienka powoduje wyświetlenie nowej strony. Teraz nie będzie potrzeby opuszczania strony z przeglądem wioski, bo przypisanie szablonu do poszczególnych pozycji MK będzie możliwe bezpośrednio na poziomie tego widgetu (na analogicznej zasadzie jak w widgecie "Przynależność do grupy").
Może jestem ułomny, ale w jaki sposób teraz mogę z poziomu wioski ustawić rekrutację customowego (wpisanego z palca) szablonu wojska w tej konkretnej wiosce? Czy jedyna/najszybsza opcja to:
Menedżer Konta (guzik u góry) -> Wojska -> <wpisać żądane wojska> -> <znaleźć tę konkretną wioskę na (potencjalnie) bardzo długiej liście i zaznaczyć> -> Zapisz ?

A jak również z poziomu wioski wyłączyć automatyczną rekrutację wojsk? Jedyny sposób to utworzenie pustego szablonu i 'użycie go'? Czemu nie ma opcji wybrania 'Stop zarządzania' jak w przypadku budowy i badań?
Widzę, że dzisiaj 'drugi problem' został pokryty:
  • Ostatnio dodaliśmy możliwość ustawiania szablonu produkcji AM z poziomu widgetu w przeglądzie wioski, brakowało tam jednak możliwości zatrzymania aktywnej rekrutacji czyli wyłączenia działającego szablonu. Teraz dodajemy także i taką możliwość.
Będą jakieś kroki w sprawie pierwszego (ustawienie customowego szablonu dla danej wioski)?
 

jagieł

Chłop
Wynik reakcji
1
Czy była juz gdzies wspominana kwestia barku opcji zmiany widoku na mapie? Chodzi mi o wioski które są w zasięgu punktowym. Brakuje tej opcji na iOS na aplikacji a upierdliwym jest malowanie non stop przeciwników z limitu i usuwanie znaczników tych którzy z niego wypadli..
 
Do góry