Dyskusja o sytuacji na świecie Arkadia 11

Reverusek

Chłop
Wynik reakcji
6
Ja również na Arkadii gram ponieważ gra jest spokojniejsza i nie wymaga tyle czasu i siedzenia po nocach jak na normalnych światach. Chociaż powoli i tutaj zaczyna tak być, bo gracze zamiast traktować to jak chilloutowy świat, tryharduja jak na normalnych żeby tylko wygrać. I martwi mnie to że na A8 było AKA, które nie pozwoliło mi w ogóle na jaką kolwiek grę. Oczywiście po 3 miesiącach już mieli praktycznie wygrany świat. Podobnie na A10 i z tego co widzę to również na A11 się wybierają.
Skoro świat ma być 4fun i bez żadnych nagród za wygranie, to aby tak było proponuję nałożyć blokadę na ten świat graczom, którzy kiedykolwiek wygrali Arkadię bo w innym wypadku ciągle jedno plemię będzie tryhardowac i wszystkich gnębić co sprawi że cel tego świata, czyli nauka gry z pełną gamą możliwości dla nowych graczy nigdy nie zostanie spełniony.
Ale znając życie znowu będzie wyścig szczurów, i dwa główne plemiona które będą ze sobą walczyć i oczywiście ZNOWU wygra AKA.
 

ChudyMMz

Chłop
Wynik reakcji
3
Witam wszystkich czekających na to wielkie otwarcie, ja też bym już sobie popykał w spokoju.
Czy opiekun projektu zna już przybliżony ostateczny termin otworzenia świata dla innych? Bo nie chce mi się tego śledzić
 
Ostatnia edycja:

PacoSalamanca

Chłop
Wynik reakcji
13
Witam wszystkich czekających na to wielkie otwarcie, ja też bym już sobie połykał w spokoju.
Czy opiekun projektu zna już przybliżony ostateczny termin otworzenia świata dla innych? Bo nie chce mi się tego śledzić
Witamy serdecznie w gronie osób czekających na ten jubileuszowy świat.
Otwarcie miało być około 10 listopada ale data została przesunięta o około kilka dni, czyli podejrzewam że świat dla wszystkich wystartuje za około 2 tygodnie.
Pozdrawiam
 
Wynik reakcji
520
Ja również na Arkadii gram ponieważ gra jest spokojniejsza i nie wymaga tyle czasu i siedzenia po nocach jak na normalnych światach. Chociaż powoli i tutaj zaczyna tak być, bo gracze zamiast traktować to jak chilloutowy świat, tryharduja jak na normalnych żeby tylko wygrać. I martwi mnie to że na A8 było AKA, które nie pozwoliło mi w ogóle na jaką kolwiek grę. Oczywiście po 3 miesiącach już mieli praktycznie wygrany świat. Podobnie na A10 i z tego co widzę to również na A11 się wybierają.
Skoro świat ma być 4fun i bez żadnych nagród za wygranie, to aby tak było proponuję nałożyć blokadę na ten świat graczom, którzy kiedykolwiek wygrali Arkadię bo w innym wypadku ciągle jedno plemię będzie tryhardowac i wszystkich gnębić co sprawi że cel tego świata, czyli nauka gry z pełną gamą możliwości dla nowych graczy nigdy nie zostanie spełniony.
Ale znając życie znowu będzie wyścig szczurów, i dwa główne plemiona które będą ze sobą walczyć i oczywiście ZNOWU wygra AKA.
Boli Was wielkie AKA xd ale spokojnie. My gramy pożegnalny świat na A10. Trzy starty i trzy wygrane wystarczą. Teraz będziecie się zmagać z masowkami po 10-14 członów jak te wszystkie jabole/UC które zbierają pół świata graczy by zamiast przeciwnika to rozbierać swoich :p
Jedyne co by się przydało i mam nadzieję że wielka ekscelencja kiedyś podzieli mój pogląd to zablokowanie możliwości zmiany plemienia np. wraz z zejściem pierwszego limitu lub po 60 dniach bo inaczej bez sensu taka gra z tymi plemionami co mają ponad 10 członów...
@Reverusek akurat Wy na A8 w pewnym momencie wraz ze swoimi sojuszami mieliście ponad tysiąc graczy to tak ciężko było znaleźć kogoś kto rozpisze akcje? Daliście się pokonać setce aktywnych graczy co w sumie brała Wasze wioski za darmo, więc o jakim tryhardowaniu to mowa? Nasza aktywność ograniczała się do regularnego wysyłania offow co jakieś 16 dni.. to serio jest dla kogoś dużo? Przez resztę czasu tylko patrzysz czy są jakieś barbarki i to tyle. Wchodzisz dwa razy dziennie po 5minut na grę żeby sprawdzić czy ktoś potrzebuje deffa lub czy Mk dobrze hula i to cała gra. Dla nas to był zwykły spacerek na luzie w rozpiętej bluzie
 

ReQuiem.

Miecznik
Wynik reakcji
199
Ja również na Arkadii gram ponieważ gra jest spokojniejsza i nie wymaga tyle czasu i siedzenia po nocach jak na normalnych światach. Chociaż powoli i tutaj zaczyna tak być, bo gracze zamiast traktować to jak chilloutowy świat, tryharduja jak na normalnych żeby tylko wygrać. I martwi mnie to że na A8 było AKA, które nie pozwoliło mi w ogóle na jaką kolwiek grę. Oczywiście po 3 miesiącach już mieli praktycznie wygrany świat. Podobnie na A10 i z tego co widzę to również na A11 się wybierają.

Może się nie znam, ale chyba właśnie na tym polega nauka XD Dajemy poprawne świadectwo tego, jak powinno funkcjonować plemię, żeby pokazać graczom jak wyglądają normalne światy.. Jeśli gracze mają się uczyć gry, to powinni to robić od najlepszych <3. A to, czego oczekujemy jest i tak wersją superlight w porównaniu do światów (aktualnie) parzystych.
Sykowsky jest Bogiem
Skoro dla Ciebie branie udział w akcji raz na 2 tygodnie i regularne doglądanie konta (nie trzeba siedzieć 24/7 żeby konto było zabezpieczone o dziwo!) jest równoznaczne z wyścigiem szczurów to proponuję zmienić grę na jakąś farmeramę czy inne zielone imperium.
W AKA zawsze jakość > ilość, więc nie boimy się przeprowadzać selekcji i wyrzucać bezwartościowych graczy, ktorzy nie uczestniczą w życiu plemienia.
Zabawnym faktem jest to, że osoby wydalone z AKA przeważnie szybko znajdują swoje nowe miejsce w koalicjach anty-AKA. Nie wiem czy to celowe działanie, czy nie, ale jeśli gracz jest warzywem, nie ogarnia gry i dostaje lotę za bycie niereformowalnym, żeby po niedługim odstępie czasu wylądować w szeregach wroga - to nie świadczy o nich najlepiej.
Piękniś nałogiem
1731431608801.png
Może dlatego gramy w max 5 członów - jako jedność, zamiast robić koalicję 124987 odłamów i licząc, że fartem uda się przeciwnika zanudzić obroną totalną. Gdyby nie nasza agresywna polityka, niektóre arkadie mogłyby wyglądać tak, że gracze klepaliby flagi do 12k pkt, a blachy zgarnialiby ci, którzy przejeliby ich najwięcej.
Wbrew powszechnej opinii pojawiają się u nas gracze "kompletnie zieloni", którzy uczą się zasad, mechanik i protipów. Fchuj graczy zdobyło u Nas doświadczenie i nabyło pewności siebie, aby spróbować gry na wyższym poziomie, and that's fact. A niektórzy nie musieli bo byli zajebiści jak już do Nas dołączyli.
PsieŚcięgno badasem
PS. Jeżeli ktoś nie wyciąga wniosków z popełnianych błędów, i co świat zbiera oklep, to będzie zbierać dalej niezależne od tego przeciwko komu będzie grać.


Skoro świat ma być 4fun i bez żadnych nagród za wygranie, to aby tak było proponuję nałożyć blokadę na ten świat graczom, którzy kiedykolwiek wygrali Arkadię bo w innym wypadku ciągle jedno plemię będzie tryhardowac i wszystkich gnębić co sprawi że cel tego świata, czyli nauka gry z pełną gamą możliwości dla nowych graczy nigdy nie zostanie spełniony.
Ale znając życie znowu będzie wyścig szczurów, i dwa główne plemiona które będą ze sobą walczyć i oczywiście ZNOWU wygra AKA.

XD
"Największa chwała w życiu nie leży w tym, aby nigdy nie upaść, ale w tym, aby się podnieść za każdym razem, gdy upadniemy”. - Nelson Mandela

Podpowiem tylko, że a10 był pożegnalnym światem AKA - więc już nie musisz się martwić, że wygra kolejne światy. (inb4 każdy twór pod tą nazwą na a11 i kolejnych jest plagiatem)
a rQ kutasem
 

Assaull

Chłop
Wynik reakcji
3
Boli Was wielkie AKA xd ale spokojnie. My gramy pożegnalny świat na A10. Trzy starty i trzy wygrane wystarczą. Teraz będziecie się zmagać z masowkami po 10-14 członów jak te wszystkie jabole/UC które zbierają pół świata graczy by zamiast przeciwnika to rozbierać swoich :p
Jedyne co by się przydało i mam nadzieję że wielka ekscelencja kiedyś podzieli mój pogląd to zablokowanie możliwości zmiany plemienia np. wraz z zejściem pierwszego limitu lub po 60 dniach bo inaczej bez sensu taka gra z tymi plemionami co mają ponad 10 członów...
@Reverusek akurat Wy na A8 w pewnym momencie wraz ze swoimi sojuszami mieliście ponad tysiąc graczy to tak ciężko było znaleźć kogoś kto rozpisze akcje? Daliście się pokonać setce aktywnych graczy co w sumie brała Wasze wioski za darmo, więc o jakim tryhardowaniu to mowa? Nasza aktywność ograniczała się do regularnego wysyłania offow co jakieś 16 dni.. to serio jest dla kogoś dużo? Przez resztę czasu tylko patrzysz czy są jakieś barbarki i to tyle. Wchodzisz dwa razy dziennie po 5minut na grę żeby sprawdzić czy ktoś potrzebuje deffa lub czy Mk dobrze hula i to cała gra. Dla nas to był zwykły spacerek na luzie w rozpiętej bluzie
Ehhh ty i te twoje naginanie prawdy , kto ma wiedzieć jak było ten wie boli cię bo przegrałeś 6 członów równa się waszym 6 członom np na A8 a to że musieliśmy zawierać sojusze by was pokonać to prawda , musieliśmy tobie też nikt nie zabraniał niczego no może poza tym zaco wylapaliscie bany na a9
 
Wynik reakcji
1
Ehhh ty i te twoje naginanie prawdy , kto ma wiedzieć jak było ten wie boli cię bo przegrałeś 6 członów równa się waszym 6 członom np na A8 a to że musieliśmy zawierać sojusze by was pokonać to prawda , musieliśmy tobie też nikt nie zabraniał niczego no może poza tym zaco wylapaliscie bany na a9
Jeszcze z krzywymi akcjami grali tak jak nagłe przejście Paradise do Krp ... :D miłego dnia wszystkim
 
Wynik reakcji
520
Na A9 nie było AKA tylko plemię Perlitta które najpierw nazywało się Końskie Zwisy.. a potem już nie pamiętam nawet bo tych nazw było kilka a ja nie zdążyłem sobie pograć nawet czterech miesięcy xd
A Paradise tam nie przeszło do krp tylko do PB/Jabol gdzie w jabolach zrobiono z nich kolejny człon. Z Paradise to kilka osób przeszło z czego kilku z tych co przeszło i tak ich tam później skosowalo z tego co słyszałem xd
Paradise a właściwie część tego plemienia przeszła do AKA na A8 i to dlatego że dziewczyna która to prowadziła stwierdziła że nie ma czasu na grę i tam rada oddała nam plemię i konta do rozbiórki. To jest ta krzywa akcja? :p to teraz powiedz ile już na A10 jabole wchłonęły jakiś mniejszych plemion.. zresztą na A8 też. Wasza gra po prostu na tym polega - zero jakiejkolwiek organizacji tylko czekanie aż któreś z warzyw wyszarzeje i przejmowanie w ten sposób tego co zostało po ich graczu (oczywiście zanim taki gracz wyszarzeje to rada rezerwuje większość wiosek nikomu nic nie mówiąc). Dopiero ostatnio jeden z radnych UC (czyli dawnych jaboli) pomyślał żeby zrobić selekcję i pozbyć się tych wszystkich graczy co w tym roku nie przejęli nawet żadnej wioski i nic nie grają i nagle odpadly 4 człony tego plemienia xD
Ale finalnie i tak jakieś małe plemię jak HIT jedzie ich jak chce. Rada to jakiś ulep sprzedawczyków jak Miki2515 co najpierw sprzedawał swoich graczy i wysyłał stany wojsk bo myślał że ugra sojusz a potem oddał bez walki ponad 150 wiosek, kolejny reiven81 który stwierdził że on gra sam i chce sojusz osobisty z AKA (jego wiadomości przesłałem do rady UC bo gardzę takimi ludźmi to może dadzą Wam poczytać) czy xmarcinos1998 co już na A6 sprzedał plemię w którym był w radzie (Redempion) i to Tankredowi :D
Szkoda mi tych graczy których oni reprezentują bo też chcielibyśmy mieć bardziej ogarniętego przeciwnika, bo jak na razie to tak jakbyście grali z kimś w szachy a ktoś ciągle dawałby Wam zrobić mata w trzech ruchach...
Mam tylko nadzieję, że na A11 zmienicie podejście albo @kmic zablokuje możliwość zmiany plemienia po jakimś czasie, bo zwyczajnie szkoda graczy.
Mam nadzieję że chociaż wpadnie jakieś PB i Was tam wyjaśni albo @Time Traveler zmontuje jakąś ekipę bo jak na razie to nie da się grać na tych arkadiach...
 

Assaull

Chłop
Wynik reakcji
3
Na A9 nie było AKA tylko plemię Perlitta które najpierw nazywało się Końskie Zwisy.. a potem już nie pamiętam nawet bo tych nazw było kilka a ja nie zdążyłem sobie pograć nawet czterech miesięcy xd
A Paradise tam nie przeszło do krp tylko do PB/Jabol gdzie w jabolach zrobiono z nich kolejny człon. Z Paradise to kilka osób przeszło z czego kilku z tych co przeszło i tak ich tam później skosowalo z tego co słyszałem xd
Paradise a właściwie część tego plemienia przeszła do AKA na A8 i to dlatego że dziewczyna która to prowadziła stwierdziła że nie ma czasu na grę i tam rada oddała nam plemię i konta do rozbiórki. To jest ta krzywa akcja? :p to teraz powiedz ile już na A10 jabole wchłonęły jakiś mniejszych plemion.. zresztą na A8 też. Wasza gra po prostu na tym polega - zero jakiejkolwiek organizacji tylko czekanie aż któreś z warzyw wyszarzeje i przejmowanie w ten sposób tego co zostało po ich graczu (oczywiście zanim taki gracz wyszarzeje to rada rezerwuje większość wiosek nikomu nic nie mówiąc). Dopiero ostatnio jeden z radnych UC (czyli dawnych jaboli) pomyślał żeby zrobić selekcję i pozbyć się tych wszystkich graczy co w tym roku nie przejęli nawet żadnej wioski i nic nie grają i nagle odpadly 4 człony tego plemienia xD
Ale finalnie i tak jakieś małe plemię jak HIT jedzie ich jak chce. Rada to jakiś ulep sprzedawczyków jak Miki2515 co najpierw sprzedawał swoich graczy i wysyłał stany wojsk bo myślał że ugra sojusz a potem oddał bez walki ponad 150 wiosek, kolejny reiven81 który stwierdził że on gra sam i chce sojusz osobisty z AKA (jego wiadomości przesłałem do rady UC bo gardzę takimi ludźmi to może dadzą Wam poczytać) czy xmarcinos1998 co już na A6 sprzedał plemię w którym był w radzie (Redempion) i to Tankredowi :D
Szkoda mi tych graczy których oni reprezentują bo też chcielibyśmy mieć bardziej ogarniętego przeciwnika, bo jak na razie to tak jakbyście grali z kimś w szachy a ktoś ciągle dawałby Wam zrobić mata w trzech ruchach...
Mam tylko nadzieję, że na A11 zmienicie podejście albo @kmic zablokuje możliwość zmiany plemienia po jakimś czasie, bo zwyczajnie szkoda graczy.
Mam nadzieję że chociaż wpadnie jakieś PB i Was tam wyjaśni albo @Time Traveler zmontuje jakąś ekipę bo jak na razie to nie da się grać na tych arkadiach...
Na A8 nie było jaboli xd na a9 byliśmy i wygraliśmy , tak jak mówiłeś nie wiesz co się działo na a9 to nie pisz bo piszesz głupoty o tamtym świecie zeczy nie stworzone no chyba że pakt nie agresji uważasz za fuzje dwóch plemion no spoko a na A10 nie ma ani jednego gracza z założycieli jaboli na a9 więc to nie jabole z a9
 

Bojszor

Miecznik
Wynik reakcji
49
Dziwi mnie fakt że jeszcze żaden z topki z 207 świata nie wbił
Wtedy by już kmic musiał otworzyć a11 dla wszystkich
 

Assaull

Chłop
Wynik reakcji
3
Jak będzie blokada przechodzenia między plemionami to faktycznie by był dar od Boga bo plemiona nie robiły by faktycznie tych 6 członów była by fajniejsza rozgrywka
 
Do góry