Dyskusja o sytuacji na świecie 178

Tajijin

Łucznik
Wynik reakcji
343
skilla na froncie na pewno nie zadne plemie tutaj nic nie pokazalo bo i nawet wyrownanych walk tu nie bylo
A widzisz, jak to snuffy ładnie ujął, ja jako 'Matka Teresa' plemion, chciałem żeby chociaż na koniec świata TI miało na to szansę.

Jednak łatwiej robic akcje w rozbiórki i zasty wroga było, jeszcze szybsza dominacja mniejszym wkładem pracy.

No coz @Morfus , ja kolejnego słowa dotrzymałem - miesiac czy dwa temu pisałeś, że nie bedzie mnie na tym świecie max do pazdziernika. 1 pazdziernik juz mamy, ja w wojnie nie straciłem ani wioski. (a jakos 14 na plus jestem)

Szkoda strasznie świata i FO, bo bez watpienia potencjał był duży, a zakończenie w ultra komiczny sposób. Jeżeli zna ktoś bardziej komiczny świat - dajcie znać, ale raczej nie ma tu o czym rozmawiać xD
 

Emiel Regis

PIES ‍
Wynik reakcji
1.028
A widzisz, jak to snuffy ładnie ujął, ja jako 'Matka Teresa' plemion, chciałem żeby chociaż na koniec świata TI miało na to szansę.

Jednak łatwiej robic akcje w rozbiórki i zasty wroga było, jeszcze szybsza dominacja mniejszym wkładem pracy.

No coz @Morfus , ja kolejnego słowa dotrzymałem - miesiac czy dwa temu pisałeś, że nie bedzie mnie na tym świecie max do pazdziernika. 1 pazdziernik juz mamy, ja w wojnie nie straciłem ani wioski. (a jakos 14 na plus jestem)

Szkoda strasznie świata i FO, bo bez watpienia potencjał był duży, a zakończenie w ultra komiczny sposób. Jeżeli zna ktoś bardziej komiczny świat - dajcie znać, ale raczej nie ma tu o czym rozmawiać xD
gdybys byl cisniety juz by cie nie bylo - nie oszukujmy cie, bedziesz wisienka na torcie :D
 

Tajijin

Łucznik
Wynik reakcji
343
gdybys byl cisniety juz by cie nie bylo - nie oszukujmy cie, bedziesz wisienka na torcie :D
Jeśli więc mówimy o czymś, co jest dodatkiem do czegoś dobrego, i sprawia, że jest to jeszcze lepsze, to używamy wyrażenia wisienka na torcie.20 gru 2017

Ja w tej wojnie niczego dobrego jednak nie widziałem prócz pierwszej akcji. Potem to juz tylko omijanie aktywnych i same podbijanie rozbiorek/warzyw.

Jeżeli uwazasz, ze wojna była ciekawa czy ktokolwiek sie czyms tutaj popisał no to raczej w innych swiatach zyjemy - nuda, nuda, nuda.
 

Snuffy83

Rycerz
Wynik reakcji
6.859
Chyba to normalne że bije się w nieaktywnych i omija aktywnych.. masz najwięcej defedronu to jak Szczurek napisał zjemy Cię na koniec. Co do akcji to dopasowaliśmy się poziomem do przeciwnika jak widzisz tu nawet nikt nie ma ochoty nawet na FO wchodzić.
 

Tajijin

Łucznik
Wynik reakcji
343
Chyba to normalne że bije się w nieaktywnych i omija aktywnych.. masz najwięcej defedronu to jak Szczurek napisał zjemy Cię na koniec. Co do akcji to dopasowaliśmy się poziomem do przeciwnika jak widzisz tu nawet nikt nie ma ochoty nawet na FO wchodzić.
Normalne by było przy normalnej wojnie, tutaj jednak można polemizować czy przejmowanie darm jest jakimkolwiek funem z gry - bo jakby nie patrzeć gracze po prostu sie przez 3 czy 4 miesiace zanudzili, a beda nudzic jeszcze bardziej.

No nikt nie wchodzi bo po co? Ani sie cieszyć ze zwyciestwa ani nawet pogratulowac akcji.
 

Emiel Regis

PIES ‍
Wynik reakcji
1.028
Chyba to normalne że bije się w nieaktywnych i omija aktywnych.. masz najwięcej defedronu to jak Szczurek napisał zjemy Cię na koniec. Co do akcji to dopasowaliśmy się poziomem do przeciwnika jak widzisz tu nawet nikt nie ma ochoty nawet na FO wchodzić.
ja to juz nawet nie fejkkuje, po pierwszej akcji puszczam same offy, ktore ubijaja tym rzekomo aktywnym XD
 

z0rd

Szlachcic
Wynik reakcji
5.059
siema, dawno mnie tu nie było
rekrutujecie walczycie dalej czy ta ćwiartka Ereboru już pojechana?
 

ewenem3nt

Zwiadowca
Wynik reakcji
73
ale dzban świat xD tyle lat nie grałem , wróciłem .... pograłem , kolega z dawnych lat wbił mi nóż w plecy , wybiela sie , świat zamknięty jak wiadomo było od roku xD tragedia xD gdzie fun z gry ? xD ale wstyd xD stare wyjadaki xD byle po blaszke :) gratuluje wszystkim normalnym graczom :)
 

ewenem3nt

Zwiadowca
Wynik reakcji
73
z takim wynikiem to wstyd konczyc hahahah xD to na starym swiecie gracz oddał ponad 1000 wiosek , nie gral rok wrocil i go odbudowalismy i skonczyl swiat na 1500wiosek xD a tu .... xD fajna ta luka w grze co nie ? zalezy komu na czym zalezy tak sie wygra swiat :)

dylomacja z doswiadczenia byla mocna , slabsze grupy wolaly sie dogadac z silniejszym , ci lepsi byli rekrutowani , ci slabsi rozbierani na sile nie wazne ze mial chlop problemy i nie mogl grac jakis czas , pozniej te slabsze plemiona werbowano , tych lepszych tych slabszych rozbierano , ...... mozna o tym pisac wiele ale kiedys w tej grze chodzilo o cos wiecej niz o wygranie swiata , dzis brak charakteru walki , bez sensu taka gra . mam nadzieje ze znajdzie sie ekipa ktora wygra świat bez dyplomacji :) pozdrawiam


ps; świat nie robi wrażenia .... blaszka na złom


ps2 i kasuje tag apk z podpisu snuffy :) brawo ty , idz odpocznij o tej gry , zacznij żyć , rozmawiać z ludźmi bo widać brakuje ci ludzkości

wynik tego świata utwierdza mnie w przekonaniu że miałem racje rzucając kontem , nie tak mnie uczono grać ,
 
Ostatnia edycja:

ewenem3nt

Zwiadowca
Wynik reakcji
73
sorry moderator , wiem ze mi sie nalezy za ten post ...

....gdybym wiedzial snuffy ze taki chuj z ciebie to bym cie na s50 dojechał :) nie pozdrawiam



ps; sorry mod
 
Do góry