Dyskusja o sytuacji na świecie 177

Moon922

Pikinier
Wynik reakcji
11
Czemu na FO 165 taki cichy byłeś?
przeciez dopoki tam gralem to sie udzielalem wiec nwm o co ci teraz chodzi xD kiedy gdzies startujecie, bo chetnie zagram przeciwko :D Tylko tym razem zaczne grac od poczatku a nie od momentu jak kanibal spierdolil bez slowa ^^ Zobaczymy jak sobie radzicie bez 20 kretow w plemieniu :p
 

Lady ZuZkaa

Pomocna Dłoń
Pomocna Dłoń
Wynik reakcji
141
Fajny obrazek ale zabrakło @Lady ZuZkaa i dramy związanej z CYFRĄ NA WADZE :confused:
a piosenka już była? bo kojarzę, że lajki zebrane, tylko nie wiem kiedy ona miała być :C
teledysk kręci
1. Człowiek może cicho siedzieć a i tak o nim nie zapomną na długo widzę ;)
2. Wszystko będzie w swoim czasie nie zapomniałam spokojnie
3. Mówiłam że teledysku nie będzie ._. Nie mam takiej kamery w której zmieściła bym się w kadr ^^
 

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
5.134
wszedzie gdzie graliscie FO bylo super, ale wyjesteście dzbany to glowa mala, tfu na was cipki
A może tylko udajemy dzbanów? XD Marzyciele miały celowo taki, a nie inny charakter. Projekt nie wypalił patrząc z perspektywy blach, ale miał od początku inne założenie. Miał być po prostu dobra zabawa. Przeciwieństwem innych ekip. Bo ile ekip by się dźwignelo po kolejnych niepowodzeniach? Ja jak i zapewne wiele innych osób od nas, będziemy fajnie wspominać wspólny czas z gierki, ale będą też i osoby rozczarowane. To normalne
Dzobi, a Ty miałeś przyjemność poznać użytkownika @Baba Voss aka. Szopen1975?

Jak jest on to nawet nie musi być marzycieli żeby się burdel kręcił!
Osobiście nie poznałem, ale przelotem przeczytałem kilka stron z 165. Barwna postać. W sam raz do emek :) Na pewno jakbyśmy kiedyś ruszali, Szopen ma hejke
 

Słodki Urai II

Były Kuzyn
Wynik reakcji
551
1. Człowiek może cicho siedzieć a i tak o nim nie zapomną na długo widzę ;)
2. Wszystko będzie w swoim czasie nie zapomniałam spokojnie
3. Mówiłam że teledysku nie będzie ._. Nie mam takiej kamery w której zmieściła bym się w kadr ^^
1. CIĘŻKO zapomnieć taki widok
3. Zawsze możesz spróbować w trybie panoramy.
a ty razem z nimi, ta sama frajernia
Bum to dobry chłopak, kto twierdzi inaczej jest po prostu śmieciem.
 

Sir Zysiu

Topornik
Wynik reakcji
53
Ta? Nie kojarzę by dzień dobry mówił. Uważam inaczej, kto stoi w mojej opozycji jest tzipką
 

szynkaa123

Rycerz
Wynik reakcji
8.399
A może tylko udajemy dzbanów? XD Marzyciele miały celowo taki, a nie inny charakter. Projekt nie wypalił patrząc z perspektywy blach, ale miał od początku inne założenie. Miał być po prostu dobra zabawa. Przeciwieństwem innych ekip. Bo ile ekip by się dźwignelo po kolejnych niepowodzeniach? Ja jak i zapewne wiele innych osób od nas, będziemy fajnie wspominać wspólny czas z gierki, ale będą też i osoby rozczarowane. To normalne

Osobiście nie poznałem, ale przelotem przeczytałem kilka stron z 165. Barwna postać. W sam raz do emek :) Na pewno jakbyśmy kiedyś ruszali, Szopen ma hejke
XD
 
Do góry