Dyskusja o sytuacji na świecie 174

Santana

Chłop
Wynik reakcji
6
Wtf sprawdź tw staty dziadek jest z eks naszego sojusznika którego skosowal stad opis w profilu, skanowalam go rano z wczorajszej diody zobaczyłam pełne spichlerze dałam cynę swoim pewniaczkom i na logikę diody wbija się przed bonus/w bonus i dogrywa się deff <rotfl>

Nie komentuję Tej głupoty nawet. XD
 

PaSkUdNy

PEWNIACZEK
Wynik reakcji
319
Jeśli dla Ciebie to co zrobiliście i robicie to czysta wojna to tracę do Ciebie jakikolwiek szacunek.
A ujawnisz się pod swoim nickiem czy nadal będziesz pisać incognito? Tak uważam, że to było czyste zagranie i to co próbujecie wmówić na tym forum jest bezczelne i żałosne xD Tępić kosownikóww! hatfu na dziadka który był tak wyszczekany jak przechodził. Jak to się mówi Karma wraca. Tak się kończy przyjmowanie kosowników do siebie.
 

Asdereq

Pikinier
Wynik reakcji
118
Ten opis sugeruje ze nas skosowal jakiś czas temu to na pewno oddał nam wioski, chłopie widocznie nie wiesz co się u Ciebie dzieje w plemieniu, typ był afk totalny, wojska wszystkie ubite spichlerze pełne, daj se spokój bo spać idę nie mogę czytać tych wysrywow xD


Na serio chcesz nam wcisnąć, że konto z rekru traci wioski, które nie daje oznak życia poza wpisaniem głupiego tekstu na profil to tylko warzywniak?1647909267049.png
Wbijaj diody, pisz głupoty na forum, chodzcie do kibelka grupami, ale nie rób z niektórych ludzi idiotów. Jakbyście nie zeskanowali+zaatakowali offem, to moze by ban za pushing wpadł XD Takze po co raporty chcesz wysylac...
Mur był zbijany tylko tam gdzie były odbitki, wy biliście katasami w piedestał co najwyzej XD (do 1 wioski nie jestem pewien, moze ktos przypadkiem tarany dal z przyzwyczajenia)
1647909600396.png
1647909722758.png
 
Ostatnia edycja:

Ruda tańczy

PEWNIACZEK
Wynik reakcji
1.072
A po co mamy zbijać mury w wioskach pomiędzy wami? Po to żeby bez sensu tracić deffa na próbach odbitek? XD przecież wy robicie dokładnie to samo wbijacie na warzywach na murach 20 wiec obudz się, no ale spodziewaliśmy się takiej reakcji na widok tylu nowych sąsiadów, nic.. dobrej nocy :)
 

SweetKimo

Pikinier
Wynik reakcji
114
Bet i exe po dzisiejszej akcji to chyba walizy spakowane :v :v
Nagle w temacie zawarłeś exe :D
No pomagamy Wam pakować walizki na s180 :) Bo na s178 to najpierw zbiórkę oporów zróbcie. Ojkowe tryhardy troszkę się przejechały na łapance s174 xd
Możecie sobie wymyślać różne bajki z naszą rolą główną, ale blaszkę za obronę łapiemy sami.

Jedynie chciałbym zaznaczyć, że HONOROWO zachowaliście się przez cały okres wypowiedzenia PONu.
Szacun tam dla rady, bo mieliśmy małe zgrzyty, gdzie klauny chciały wykorzystać sytuację, a rada im nie dała. Ukłon w Waszą stronę.
 
Wynik reakcji
201
W jaki sposób branie wiosek w taki sposób, czyli dogranie grubych na 23:59:59, deff też pewnie (gdzie grube leciały DOBRE 10-15 GODZIN + OPIS), pisanie o Tym na FO, czyli akcja była zaplanowana i wiedzieliście doskonale, że przejmiecie te wioski, jest takie same do wbijanie diody w nocy? XD

Bo ja i WIEKSZOŚCI Tego nie rozumiemy. XD

A to, że dasz raporty to NIC nie znaczy, bo równie dobrze mogły być dane, by nie dostać bana za pushing.
Czyzbys kiedyś z nami grał i dostał silowke za warzywienie?

Na serio chcesz nam wcisnąć, że konto z rekru traci wioski, które nie daje oznak życia poza wpisaniem głupiego tekstu na profil to tylko warzywniak?View attachment 36052
Wbijaj diody, pisz głupoty na forum, chodzcie do kibelka grupami, ale nie rób z niektórych ludzi idiotów. Jakbyście nie zeskanowali+zaatakowali offem, to moze by ban za pushing wpadł XD Takze po co raporty chcesz wysylac...
Mur był zbijany tylko tam gdzie były odbitki, wy biliście katasami w piedestał co najwyzej XD (do 1 wioski nie jestem pewien, moze ktos przypadkiem tarany dal z przyzwyczajenia)
View attachment 36053
View attachment 36054
Właśnie robisz z siebie idiotę sam, pewniaków w to nie mieszaj.
 

DeletedUser207979

Guest
Podaj jeszcze jego numer buta bo widzę ze plemiona weszły za mocno xD


Ty bezmózgu
Ty upominasz kogoś? Ty?
Gdy szłaś do Jutra, nie przeszkadzało Ci co robili ze zdjęciami Kari.
Klaskałaś uszami. A teraz moralniaka gra. Przepadnij zmoro.

Halo patologiczni kłamcy i nieudacznicy ze SrOjków ile jeszcze napiszecie donosów na mnie?
Zobaczcie jak ich boli. Wysłali pełno zgłoszeń do supportu a na czele stał cymbał @Choriel

A podobno gadam bzdury i bajki.
Zobaczcie jak się boją, że ich plany dyplomatyczne zostały zbyt szybko wyłożone!
Nie zagluszycie prawdy! Piszcie dalej, będziecie donosić do samego końca tego świata!
Stosujcie dalej swoje komusze metody, tyle wam zostało! :)
 

Ruda tańczy

PEWNIACZEK
Wynik reakcji
1.072
Ty bezmózgu
Ty upominasz kogoś? Ty?
Gdy szłaś do Jutra, nie przeszkadzało Ci co robili ze zdjęciami Kari.
Klaskałaś uszami. A teraz moralniaka gra. Przepadnij zmoro.

Halo patologiczni kłamcy i nieudacznicy ze SrOjków ile jeszcze napiszecie donosów na mnie?
Zobaczcie jak ich boli. Wysłali pełno zgłoszeń do supportu a na czele stał cymbał @Choriel

A podobno gadam bzdury i bajki.
Zobaczcie jak się boją, że ich plany dyplomatyczne zostały zbyt szybko wyłożone!
Nie zagluszycie prawdy! Piszcie dalej, będziecie donosić do samego końca tego świata!
Stosujcie dalej swoje komusze metody, tyle wam zostało! :)
Pal wroty jakbyś nie zauwazyl twoje wpisy dawno po mnie spływają :) jesteś tak żałosny ze nawet już mi Ciebie nie jest żal. Taa klaskalam uszami w dupie byłeś gowno widziałeś bo chyba nie wiesz dlaczego skończyłam grę w jutrze :)
 

DeletedUser207979

Guest
Pal wroty jakbyś nie zauwazyl twoje wpisy dawno po mnie spływają :) jesteś tak żałosny ze nawet już mi Ciebie nie jest żal. Taa klaskalam uszami w dupie byłeś gowno widziałeś bo chyba nie wiesz dlaczego skończyłam grę w jutrze :)


Doskonale wiem dlaczego
Bo wykorzystali Cię i olali
A Ty chciałaś być tam kimś.

I nie przeszkadzało Ci co robili
 

Lord Lokomolo

Chłop
Wynik reakcji
10
Masakra co by sie nie wypowiedział to zaraz Black ma do wpi... swoje 3 grosze xD o Kij Ci chodzi ? jesteś jakimś stulejarzem że satysfakcje ci sprawia przekonania wszystkich na swój pogląd ? Daj sobie dupie siana znajdź prace xD moze przestaniesz nowe konta tworzyć bo widze że chyba cie banują skoro masz 4 posty tylko xD

Miłego :D
 
Do góry