Dyskusja o sytuacji na świecie 173

spit69

Chłop
Wynik reakcji
3
Może im zabrakło trochę lk i toporów w offach, ale lepsze to niż brak psychiki i rzucanie kontami tak jak u was po jednej akcji :p Dorodny zaraz odda cały front i pójdzie się bić z moralowcami na równych zasadach :D Wiesz co te offy są budowane pod wasze szablony deffa. Jak widzę raport ze zwiadu gdzie macie we wsi 50k pików, 1k miecza i 1k ck to nie wiem co powiedzieć xD
 

MrDynamitePl

Pikinier
Wynik reakcji
110
Oł noł trzeba się pakować, bo wielkie AWW podbiło trochę wiosek na akcji mniejsza w to, że DELMA ma ich jeszcze 16k, bójmy się, trzeba się kasować! W DELMIE pojawiły się pewne luki trzeba je załatać i bawimy się dalej na froncie :) Trzeba się cieszyć grą, że ten świat nie będzie łatwy tylko trzeba trochę powalczyć :p
 

Xiao Mao

Miecznik
Wynik reakcji
155
Może im zabrakło trochę lk i toporów w offach, ale lepsze to niż brak psychiki i rzucanie kontami tak jak u was po jednej akcji :p Dorodny zaraz odda cały front i pójdzie się bić z moralowcami na równych zasadach :D Wiesz co te offy są budowane pod wasze szablony deffa. Jak widzę raport ze zwiadu gdzie macie we wsi 50k pików, 1k miecza i 1k ck to nie wiem co powiedzieć xD
Nie martw się raczej każda kolejna akcja będzie przynosić wam coraz mniejszy zysk z tego względu, że frontowcy ciągle się przenoszą, więc zanim zapełnią zagrody deffem chwila minie. Jest kilka rozbiórek jak sam zauważyłeś, straty przez najbliższe dni są i będą z różnych powodów, niektórych wymieniać nie można bo wam tylko pomożemy. Obrzeża już prawie zjedzone i będzie można zacząć też w was latać, bo na obrzeża zostanie rzucić cześć offa. To była też wasza pierwsza akcja, więc ciężko bronić, nie mając kompletnie ponotatkowanych wiosek, poszło od was 5k offów, więc chyba największa akcja na serwerze. Akcja całkiem fajnie zrobiona, no i nie spodziewaliśmy się takiej ilości offów, chyba trzeba będzie deffa ze ski zacząć ciągnąć :)
 

Maniuś0207

Miecznik
Wynik reakcji
56
Oł noł trzeba się pakować, bo wielkie AWW podbiło trochę wiosek na akcji mniejsza w to, że DELMA ma ich jeszcze 16k, bójmy się, trzeba się kasować! W DELMIE pojawiły się pewne luki trzeba je załatać i bawimy się dalej na froncie :) Trzeba się cieszyć grą, że ten świat nie będzie łatwy tylko trzeba trochę powalczyć :p
już raz spieprzałeś na tym świecie z dala od AWW :D także twoje słowa o tym pakowaniu się można brać całkiem na serio
 
Ostatnia edycja:

Choriel

KOSOWNIK SPEED
Wynik reakcji
662
Oł noł trzeba się pakować, bo wielkie AWW podbiło trochę wiosek na akcji mniejsza w to, że DELMA ma ich jeszcze 16k, bójmy się, trzeba się kasować! W DELMIE pojawiły się pewne luki trzeba je załatać i bawimy się dalej na froncie :) Trzeba się cieszyć grą, że ten świat nie będzie łatwy tylko trzeba trochę powalczyć :p

Zabawa na froncie z DELMA ? XD
To juz od Marzycieli spodziewalbym sie wiekszego oporu ;)
 

elosiemandero

Topornik
Wynik reakcji
201
Nie martw się raczej każda kolejna akcja będzie przynosić wam coraz mniejszy zysk z tego względu, że frontowcy ciągle się przenoszą, więc zanim zapełnią zagrody deffem chwila minie. Jest kilka rozbiórek jak sam zauważyłeś, straty przez najbliższe dni są i będą z różnych powodów, niektórych wymieniać nie można bo wam tylko pomożemy. Obrzeża już prawie zjedzone i będzie można zacząć też w was latać, bo na obrzeża zostanie rzucić cześć offa. To była też wasza pierwsza akcja, więc ciężko bronić, nie mając kompletnie ponotatkowanych wiosek, poszło od was 5k offów, więc chyba największa akcja na serwerze. Akcja całkiem fajnie zrobiona, no i nie spodziewaliśmy się takiej ilości offów, chyba trzeba będzie deffa ze ski zacząć ciągnąć :)
w AWW.. nie było frontowców - były z nich rozbiórki, osoby, które miały grać druga linie/zaplecze - grają front,
w/w rozbiórki jak się domyślasz cały czas były przy ścisłym froncie, a podczas tych rozbiórek często nie było nawet stałek na żadnej wiosce tylko skrzęty mobila. Mimo to Ski/NT niezbyt udolnie próbowała zajmować te wioski.. więc niewiele wnosi to co mówisz, bo jak widać zawsze i wszędzie są sytuacje kryzysowe, kwestia jest taka, że wy macie łatwiej bo jednak jedną linia frontu jest wasz sojusznik, aczkolwiek macie też bardziej obsrane zaplecza.. my zaplecza dopiero na wykończeniu, ale mamy za to członków Ski pod przykrywką brązowych kropek <lol>

1654286328610.png
 

elosiemandero

Topornik
Wynik reakcji
201
Ładna akcja, gratki siadlo wam .
Ale po co spuszczac się na forum???
Każdy wyciągnie wnioski i zobaczymy jak dalej się losy potoczą.

Amator pomimo że Nie darzę go sympatią Ciezko zapiernicza zeby kolejna blacha wpadła:)


Nie ma co się spinac,
Wygra lepszy i tyle.
bardzo dojrzały post, fajnie jakby taki poziom FO dało się utrzymać, niestety zaraz przyjdą tłustowłosi z Siurprajs i będzie trzeba zakręcić nimi jak bączkiem <luzik>
 
Wynik reakcji
634
Brzuszek jedzonkiem jest napełniony,
W plemiona patrzę se zniechęcony,
Delma na świecie gra z masówkami,
Musi sie stykać tam końcówkami,
DUK-a pamiętam ja przyjaciela,
CBA Milicjant nózkami przebiera,
Jakieś masówki jak małpy skaczą,
Po dwieście członów zawsze kozaczą,
Nic się nie zmienią plemiona gupie,
Rudy niech trzyma ekipę w kupie,
Czy Delma świat ten dźwignie na grzbiecie,
Wy tam w tym cyrku pewnie nie wiecie,
Zawsze psychika komuś wysiądzie,
Ponieś ich DUK-u jak na wielbłądzie.
Bo blachy nie wszyscy w Delmie już majo,
Niechaj se w końcu coś tam wygrajo.


kaput.jpeg
 

Diversion007

Miecznik
Wynik reakcji
158
w AWW.. nie było frontowców - były z nich rozbiórki, osoby, które miały grać druga linie/zaplecze - grają front,
w/w rozbiórki jak się domyślasz cały czas były przy ścisłym froncie, a podczas tych rozbiórek często nie było nawet stałek na żadnej wiosce tylko skrzęty mobila. Mimo to Ski/NT niezbyt udolnie próbowała zajmować te wioski.. więc niewiele wnosi to co mówisz, bo jak widać zawsze i wszędzie są sytuacje kryzysowe, kwestia jest taka, że wy macie łatwiej bo jednak jedną linia frontu jest wasz sojusznik, aczkolwiek macie też bardziej obsrane zaplecza.. my zaplecza dopiero na wykończeniu, ale mamy za to członków Ski pod przykrywką brązowych kropek <lol>

View attachment 37873

Jest mobil to można i rw nabic na moralach 30coś...
Jak chcesz żeby nie było takich akcji to poproś ludzi od sb zeby zostawili rgd w spokoju i ogólnie takich akcji , ale może być ciężko, bo to pewnie powyżej twoich kompetencji.

Ps. Szacun, że post 22 w piątek, a nie o północy jak to w twoim zwyczaju, bo tak może łatwiej unikniesz szybkiej,trzeźwej riposty...
 
Ostatnia edycja:

elosiemandero

Topornik
Wynik reakcji
201
Jest mobil to można i rw nabic na moralach 30coś...
Jak chcesz żeby nie było takich akcji to poproś ludzi od sb zeby zostawili rgd w spokoju i ogólnie takich akcji , ale może być ciężko, bo to pewnie powyżej twoich kompetencji.

Ps. Szacun, że post 22 w piątek, a nie o północy jak to w twoim zwyczaju, bo tak może łatwiej unikniesz szybkiej,trzeźwej riposty...
cieszę się, że mnie obserwujesz, rozumiem że kobiety mają obsesję na moim punkcie bo jestem nieziemsko przystojny i wysportowany, ale nie obraź się, ja nawet nie wiem z jakiego plemienia ty jesteś - a ty wiesz o której piszę posty, to o czymś świadczy :>
 
Wynik reakcji
294
Co tam AWW ? Chodzą słuchy, że już nie tylko dobrym słowem, a nawet zastem wspieracie swojego koalicjanta <3

No czas, aby w koncu wasza koalicja wyszła na plus ;p
 

PieniaczPolski

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
428
Używasz słowa ,znowu' jeśli
a) plemię sie jeszcze nie rozpadło
b) plemię nigdy sie nie rozpadło ;)
c) nie zasysam defa, tylko proprepka Konfy i okolic zawsze tak twierdzi,ale te zarzuty są stałe pod adresem 99% graczy wrogich wam plemion, taki czarny PR jak napiszesz to dobrze,zawsze coś się przyklei i ktoś uwierzy.

Ps. Zwymiotowalem tym tekstem xd
 

Choriel

KOSOWNIK SPEED
Wynik reakcji
662
Hejka, co tam slychac ? wIELKA dELMA(celowo z malej) sie juz poddala czy dalej udajecie ze cos gracie ?
 

NatraBoy

Chłop
Wynik reakcji
7
bardzo dojrzały post, fajnie jakby taki poziom FO dało się utrzymać, niestety zaraz przyjdą tłustowłosi z Siurprajs i będzie trzeba zakręcić nimi jak bączkiem <luzik>
- "KWI, KWI..." Pokwiczała napięta świnka.

Tylko od nas nikt tutaj zbytnio nie pisze.

Wystarczy zostawić Tobie trochę wolnej przestrzeni i sam z siebie robisz błazna.
Z całym szacunkiem do AWW, jesteś ich kompromitacją. Dziwie się, że jeszcze nie zabrali Ci klawiatury.

Jak się patrzy na takiego intelektualistę i atencjusza to aż się sam nóż w kieszeni otwiera. Jak nie masz nic mądrego do przekazania to zostaw to dla siebie, zajmij się grą i odbij od SKI. Chyba, że pisanie o nas i do naszych graczy wyzywając ich przed ekranem dodaje Ci męskości i potrzebujesz się dowartościować to rozumiemy...

Pozdro dla wszystkich normalnych :)
 

elosiemandero

Topornik
Wynik reakcji
201
- "KWI, KWI..." Pokwiczała napięta świnka.

Tylko od nas nikt tutaj zbytnio nie pisze.

Wystarczy zostawić Tobie trochę wolnej przestrzeni i sam z siebie robisz błazna.
Z całym szacunkiem do AWW, jesteś ich kompromitacją. Dziwie się, że jeszcze nie zabrali Ci klawiatury.

Jak się patrzy na takiego intelektualistę i atencjusza to aż się sam nóż w kieszeni otwiera. Jak nie masz nic mądrego do przekazania to zostaw to dla siebie, zajmij się grą i odbij od SKI. Chyba, że pisanie o nas i do naszych graczy wyzywając ich przed ekranem dodaje Ci męskości i potrzebujesz się dowartościować to rozumiemy...

Pozdro dla wszystkich normalnych :)
no tak, fejk nicki i nie od was, szkoda mi mojego cennego czasu żeby tu przeklejać gawno, które piszą pachoły od was, więc następnym razem skonsultuj, zrób risercz, a potem zwracaj sie do mnie, synek

poza ripostami adekwatnymi do poziomu, którym zaczepiają dzieciaki od was, reszta postów to weryfikowanie farmazonów jakie siejecie w postaci statystyk, szkoda że tobie nie zabrali klawiatury

nie marnuj czasu na pisanie, leć szukać kolejnych brązowych moralowców do kolabo ze SKI XDD
 
Do góry