Dyskusja o sytuacji na świecie 156

Szari.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.095
Nhh to darmy szali , ale przez blad wszystkie zostaly rzucone na druga strony mapy
 

Frejas933

Łucznik
Wynik reakcji
750
Nhh nasze darmy, a z resztą jesteśmy dogadani, że jak ktoś wygra swoją ćwiartkę to mamy sojka do końca świata.
 

Emkej95

Miecznik
Wynik reakcji
81
Czy plemię Gang Chicken (faworyt świata 156) ma jakąś akademię, gdzie szkolą swoich przyszłych rekrutów?
 

Świetlisty Władca

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.854
No bl to się kasuje, u mnie już kasacja w nocy poszła na koncie, bo plemię za słabe na mnie, Miksa rozważa bo jak odejdę to poziom ucieknie.
 
Wynik reakcji
32
Czy plemię Gang Chicken (faworyt świata 156) ma jakąś akademię, gdzie szkolą swoich przyszłych rekrutów?
Jak dostaniesz się do Akademii (co może być nie lada wyczynem) to uważaj żeby sobie czasem w karczmie nie żartować bo karom bardzo tego nie lubi i mogą powstać niepotrzebne konflikty (Pozdrawiam gng z 152 świata <3)
 

Lisek159 x Asder

Miecznik
Wynik reakcji
275
Boli was WIELKIE NHH.
Forumowicze wiedzą więcej na temat naszego dyplo niż ja sam :O dajcie jakieś tipy z kim się dogadać <cisza>
 

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
602
Wgl. jak klikałem zacznij od nowa to GNG już istniało, czy powstali później? Jak mogłem przegapić taką okazję gry w legendarnym składzie <beczy>
 

DeletedUser177134

Guest
Tak w ogóle, to muszę się pochwalić. Tak jak rekomendowało zadanie, zostałem członkiem dobrze rokującego plemienia z okolicy. Wspólnie przekroczyliśmy już razem tysiąc punktów. Nim się obejrzymy, to zajmiemy cały kontynent.
 

DeletedUser177134

Guest
Jak zapomniałem dodać, to posiadam już żelaznego deffa - 20 pikomiecza. Dobrym znakiem jest też to, że dowództwo ustaliło wymagany poziom schowku na 10. Będzie to już adaptacja do sytuacji po nadchodzącej porażce z plemieniem Gang Chicken, faworytem świata 156.
 

DeletedUser177134

Guest
Czy plemię Gang Chicken (faworyt świata 156) ma jakąś akademię, gdzie szkolą swoich przyszłych rekrutów?
Szanuję za powielenie mojego formatu, który podkreśla prestiż plemienia Gang Chicken, faworyta świata 156. Prezentuje ono tak wysoki poziom, że najpierw będziesz się musiał nieźle wykazać podbijając cały kontynent dla nich, byś się mógł wkupić w ich łaski.

Uwaga, uwaga! Nadchodzi roszada w najwyższych kręgach siły na świecie 156! Tak jak wspominałem wcześniej, to naprawdę się dzieje! Wszystko rozgrywa się za zamkniętymi drzwiami, lecz już w kuluarach słychać głośne pomruki! #propaganda

Powołam się tutaj na rzetelne, pewne, poinformowane, prawdziwe i sprawdzone źródło z plemienia Tajemnica. Nie mogę zdradzić więcej, ale bądźcie przekonani, że jest to wysoko postawiona osoba w ich kręgach władzy. Plemię Gang Chicken (faworyt świata 156) właśnie postawiło kolejny krok na drodze do światowej dominacji i tym samym, przybliżyło się ono do wieczystego prestiżu i chwały jako zwycięzca świata 156, którego jest ono faworytem. Wszystko wskazuje na to, iż marsz ku dominacji w regionie już się rozpoczął, a pęd ku osiągnięciu pełnej dominacji stale przybiera na sile. Punkt kulminacyjny może być jeszcze przed nami, ale jedno jest pewne - plemię Gang Chicken, faworyt świata 156, idzie konsekwentnie do celu. Ostatnio, jak wskazał mi informator z Tajemnicy, jego plemię wkrótce się połączy z konglomeratem kurzych plemion, by zdobyć upragnione zwycięstwo pod auspicjami plemienia Gang Chicken, faworyta świata 156. Fuzja na zasadzie "my do nich" wkrótce się rozpocznie, a tym samym uprzednio przygotowane logo zostanie zmienione.

Ten antropomorficzny kurczak oznaczać będzie poddanie się nowym kolejom losu. Niech się rozpocznie kurze zwycięstwo.
 

DeletedUser177134

Guest
Uwaga, uwaga! Czas pokłonić się przed mocarnym organizmem plemiennym, które właśnie nabyło sobie jeszcze jedną przybudówkę! Niech świat zadrży przed nową jakością i odda hołd temu, co wkrótce wygra batalię! #propaganda

W obliczu nadchodzącej zguby, NHH postanowiło już nie czekać na nieuniknione i, w konsekwencji, zechciało się ono podporządkować machinie wojennej plemienia Gang Chicken, faworyta świata 156. Krążą słuchy, iż obie rodziny plemion ułożyły się dyplomatycznie oraz weszły w stan fuzji przedłużonej, tj. że oba plemiona są już zarządzane przez to samo dowództwo. NHH przez pewien okres posiadać jeszcze będzie autonomię w kluczowych dla swego istnienia sprawach, lecz i ono wkrótce zleje się w kurzą masę. Przez czas nieokreślony z góry, NHH będzie trwać na swych własnych prawach, lecz jego ogólna polityka charakteryzowana jest spójnością z interesami plemienia Gang Chicken, faworyta świata 156. W sprawach spornych, wspólne dowództwo będzie myśleć przyszłościowo, tak by kurze plemię wyszło zawsze zwycięsko z niespodziewanych trudności.

Jako oznakę podporządkowania się plemieniu Gang Chicken, faworytowi świata 156, NHH zmieniło swoje logo na te bardziej adekwatne do kurzego wyglądu. Symbolizuje ono ciągłość plemienia, lecz jednocześnie stanie się jednym z "nich". Wkrótce opadnie szyld "Ni Hu Hu" na rzecz tego, które posiada obecnie plemię, do którego NHH fuzjuje na zasadzie "my do nich". Gdy autonomia się skończy, to rozpocznie się marsz ku zwycięstwu.
 

lens3dobry

Miecznik
Wynik reakcji
213
Mając chwilę czasu, pozwoliłem sobie zsumować punkty wszystkich członów co większych ekip, żeby zorientować się kto jakim potencjałem na ten moment dysponuje.
Ranking TOP10 przedstawiam poniżej (na podstawie łącznych punktów, bo zbyt dużo jest małych wsi, by odniesienie do nich było miarodajne):

rankingplemię (człony)ćwiartkapunktygraczewioski
1Misie (MIŚ/, MIŚ, MIŚ+, MIŚ-, GRIZLI)NW1360k145408
2Tajemnica ( : ), : )), : ))), BLACHA)SW1083k135311
3Ni Hu Hu (NHH, NHH2, NHH3, Always)SE1062k139306
4Termofory (ZBT, -ZBT-, DŻEM)NE895k88239
5Alkoholicy Grubego (AG, *AG*, WP, MSK)NE887k145305
6Group Therapy (G.T.,G.T..,G.T)SW843k113251
7Zabijaki (ZABIJ, ZABIJ., ZABIJ!, ZAB1J)SW778l118239
8Vea (VeA, -VeA-, VeA 3)SW556k111187
9Black Lotus (BL, WL)SE530k74161
10Szaliki (Szale!, Szarik)NW528k67162

stan na dzień 27.08, godz. ~13

Starałem się policzyć wszystkim darmy, więc jeśli coś pominąłem/nadinterpretowałem, to proszę o upomnienie. ;)

Jeśli będzie mi się chciało, to może jeszcze kiedyś popełnię takie zestawienie. :)
 

Świetlisty Władca

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.854
Max liczba graczy to 145 bodajże, wg tutejszych praw 4 człony, a wg starych limitów praktycznie jak 2x70 xd to jest masówka?

Na starszych światach bywało, że plemiona miały 4 człony i 280 graczy w nich się mieściło i nawet o tym nie mówiło się, że to masówka xd

Masówka to nie tylko pojęcie ilościowe, definiuje ją przede wszystkim chaos i niezdolność do wykorzystania swojej przewagi liczebnej. Przeważnie też branie do siebie wszystkiego co na Arkadię nie ucieka. Masówką było np. SAI (bo rekrutowało na potęgę bez żadnego przesiewu), ale NHH o podobnej liczbie graczy już niezbyt. Masówki charakteryzuje brak, bądź wyjątkowo słaby rdzeń graczy, którzy pchają plemię do przodu, oraz brak przywiązania graczy do plemienia.

Także pisanie dziś, że coś jest masówką bo ma trzy i pół członu wg obecnych reguł gry to czysty debilizm, bo nie bierze się pod uwagę kluczowych cech masówki.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

FabcioZiomekPL

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
4.198
Co do pojęcia to można się zgodzić. Faktem jest, że większe plemiona nie zawsze są przepełnione wybitnie słabymi graczami.

Aczkolwiek, raczej nie zaprzeczysz, że jest pewien niesmak, jeżeli jakieś plemię przebija 4/5-cio krotnie ilością graczy całą resztę.

Nie chcę tu wskazywać palcem, ale na 141, 145, 152 to można było zauważyć dość dobitnie, z naciskiem na ten 152-gi, gdzie jak widać 9 członów stało się normą.

Choć, zauważyłem, że na światach premium to od dawna jest już praktykowane. [Nie mówię tu o czasach sprzed laty, gdzie były plemiona po 49k osób..]
 

Szari.

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.095
Bo gra obniza limit osob w plemionach zeby swiaty dluzej trwaly (ciezej wbic dominacje , zmusza to czesto do walki 1vs1 na koniec sojusznikow itd.). To nie jest winna tych plemion najczesciej ( chyba ze nazywasz sie kartony ). Jak ktos gdzie rusza na powaznie i ma znajomych z kilku swiatow+ znajomi znajomych to czy chcesz czy nie i tak ci wyjdzie 150 osob na start.
 

Świetlisty Władca

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.854
Co do pojęcia to można się zgodzić. Faktem jest, że większe plemiona nie zawsze są przepełnione wybitnie słabymi graczami.

Aczkolwiek, raczej nie zaprzeczysz, że jest pewien niesmak, jeżeli jakieś plemię przebija 4/5-cio krotnie ilością graczy całą resztę.

Nie chcę tu wskazywać palcem, ale na 141, 145, 152 to można było zauważyć dość dobitnie, z naciskiem na ten 152-gi, gdzie jak widać 9 członów stało się normą.

Choć, zauważyłem, że na światach premium to od dawna jest już praktykowane. [Nie mówię tu o czasach sprzed laty, gdzie były plemiona po 49k osób..]
Ostatni poważny start zacząłem mając około 60 osób licząc kilkanaście od Alka, co dawało człon z hakiem, a w międzyczasie zdążyliśmy mieć tych członów nawet pięć, bo w trakcie świata zrobiliśmy dwie fuzje i jedną sporą rekrutację. To nie jest niemożliwe, żeby nieduża ekipa grała o duży wynik, problem bez farmy nie mającej ograniczeń w rotowaniu graczami (czyli kiedy nie cofa się wsparcie) jest taki, że im więcej masz członów tym bezpieczniej, bo zawsze możesz mieć dwa czy trzy człony dla dwóch, czy trzech frontów dookoła i dwa kolejne jako krowy do dojenia deffa. Szybciej w ten sposób masz do dyspozycji większy potencjał, łatwiej wysforować się na czoło wyścigu, ale nadal to organizacja i dyplomacja decyduje. Gdyby plemiona miały tyle miejsc w członie co dawniej to by te plemiona zamiast członów 9 po 40 osób miały 5 po 70 (powiedzmy że 10 miejsc to margines błędu). Problemem nie jest to, że każdy ciśnie na wiele członów, tylko to, że za mało ekip powstaje i po jakimś czasie każdy zna się z każdym. Trochę jak na wsi xd

Zgadzam się z Szarim. Myślę, że ten zabieg ma zmobilizować plemiona do walki o samodzielne wygrane, z tym, że to jest głupie, bo praktycznie każdy świat kończy się układem dwóch plemion, dawniej i trzech, bo nikt na bezfarmie nie zaryzykuje, że padnie bijąc się sam na dwóch - jeśli plemię A nie zechce z tego powodu dogadać się z B, to B chętnie dogada się z C. Potem na końcu nikt już nie myśli o graniu o serwer, który nikogo nie interesuje, bo zostali tylko FOntowcy drugiej ekipy. Co to da, że się wygra samemu? Trochę więcej blaszek dla graczy (dla których i tak nie wystarczy, bo na koniec te dwa człony zwykle zostają każdemu) i zagrożenie, że dotychczasowy sojusznik mnie pojedzie. Reasumując - nikomu się to nie opyla.