Dyskusja o sytuacji na świecie 154

pam321

Pikinier
Wynik reakcji
17
no cóż, trzeba było się dostosować do poziomu świata gdzie plemiona mają po 4 człony, a nawet 6... hmm, wiesz coś o tym dAT ? :D
jak się chce przyjemnie pograć, to przyjemnością nie jest dostawać wpiernicz grając w wakacje przy ograniczonym czasie w 30-40 osób przeciwko molochom z łączną liczbą graczy między 150 a 250 <shrug>
 

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
Mr.Konserwator
nie wiem kim jestes i nigdy z toba nie rozmawialem,wojna owszem potem jak odwalil wojtas numer sprzedajac nasze info,wspieraniem randomowego gracza itd,zreszta ten gracz zaraz tu wejdzie i sam opisze ta sytuacje...co ty myslisz ze ktos bedzie tolerowal takie frajerskie zagrywki jak podszlanie defa do wiosek przez nas atakowanych....inaczej tz grasz na 154 czy bzles takim warzwem i jak wojtas
 

Raetar

Chłop
Wynik reakcji
4
Zostałem wymieniony już kilkakrotnie, poczuwam się więc do obowiązku opisania fragmentu bieżącej historii, która mnie dotyczy.

Jestem graczem, którego wioska stała się kością niezgody między Psami, a Toporkami. (Podsyłanie deffa itd.)

Wojtas opisujesz mnie teraz jako: "typa do przejecia ? Nie zależało mi na nim, w żadnym momencie tego sporu. Zależało mi na respektowaniu mojego słowa, które toporki miały gdzieś. "
Przyjąłeś mnie do plemienia, żeby w drobnym stopniu powstrzymać ekspansję na "twoje tereny". Skoro mnie przyjąłeś, to wziąłem sprawy w swoje ręce i zwołałem obronę. Głównie z Małych Piesków, ale trochę z z głównych członów (Dzięki Emkej ;) )
Konflikt był na tamtym etapie bardzo łatwy do zażegnania. Wystarczyło mnie wyrzucić. Jednak zamiast zająć się odesłaniem deffa, uniosłeś się urażony, że ktoś wszedł w twoje kompetencje.
Przez małostkowość jaką się wykazałeś Wojtas, możliwe było moje przejście do Toporków i jak zauważyli przedmówcy umilamy sobie obecnie czas wspólnymi rozmowami na Discordzie... więc dzięki.
Sporo uśmiechu dostarczasz nam i ty, więc proszę nie kończ wypowiedzi.
 
Ostatnia edycja:

To Ten Nowy

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
942
To tak jak czytasz i widzisz, koalicja która ma dążyć do połączenia się. Zaraz po tym my też chwilowo zamroziliśmy front z Wami i skończyliśmy głupie rozbijanie się o bunkry, Wy też mieliście inne zajęcia więc się zgraliśmy, czyściliśmy podwórko, robiliśmy rozbiórki, dżuma to samo bo mieli w zasadzie 3 człony i była umowa że zredukują do 30 graczy, więc wszystko wedle planu. O home od razu wiedzieliśmy że padną, trochę ich jeszcze deffem wspomogliśmy dzięki czemu zajęło Wam to trochę czasu, a lepszych graczy chcieliśmy wziąć do siebie, jak się okazało tam nie ma "lepszych graczy", może jeden
Napisałem że jesteśmy prioryterem teraz, od niedawna, nie od początku świata :) i tu musisz się zgodzić, bo takich akcji jak dostaliśmy my 1,5 tyg temu to raczej nikt nie dostał na tym świecie jeszcze, a jutro powtórka drugą połową potencjału bo pojawiają się nowe nicki które lecą offami z daleka by rozbić pierwszą linię, także mogę napisać że teraz jesteśmy priorytetem, bo 6p takich akcji nie dostało i pewnie w najbliższym czasie nie dostanie
Na 150 wystartowałem i stworzyłem ekipę w 20-30 osób na obrzeżach 2,5 miesiąca po starcie świata i walczyliśmy z plose które miało 4 człony, my 300 wiosek, oni 4 tysiące, a później nawet i 6-7 tys bo połączyli się z naszym sojusznikiem tzn niszczycielami który po 1-2 dniach podpisanego sojuszu jednak wolało pójść pod skrzydła wroga, a my sobie walczyliśmy dalej i napsuliśmy naprawdę dużo krwi. Jak wpiszesz w wyszukiwarce na 150 świecie słowo POGI, to na FO na pewno znajdziesz śmiechy z Plose że miało spore wyzwanie z nami, jakimiś ogórkami z obrzeży :oops: na pewno odbiło im się to na obecnej sytuacji

My małe pogi które namieszało dość fajnie na świecie 150, śmiesznie było i mimo że plose można powiedzieć prosiło nas o dołączenie do siebie, to odmawiałem cały czas, stąd taki opis i obrazek pod opisem historii tego świata :)
Niszczyciele z którymi się połączyli i dopiero udało im się nas pokonać, na mapie pod nazwą ZU

byliśmy jednym ich frontem przez 2 miesiące <shrug> zielone flagi = sojusz
w 25 osób nabiliśmy (gdzie dodam największy gracz miał około 80k pkt) około 20 mln RO i przegoniliśmy choćby wynik niszczycieli którzy grali od początku świata w członie 80 osobowym.
SIN grało bardzo podobnie do nas, szkoda że się posypało, bo teraz te grajki mają więcej czasu u Ciebie żeby pograć na 154 :p

Z HOME jedyna ogarnięta osoba poszła do Nas, reszta to kaleki z wielkim wodzem patrykiem, co się spłakał i skończył grę a później stanleyoo, aka zasysanie 3/4 plemiennego deffa pod feje. ;D
Czy jesteście priorytetem? Wydaje mi się, że okaże się to jutro jak wiele w Was leciało a jak wiele w inne plemiona.<cisza>
Niszczyciele to klauny, miałem nieprzyjemność grać u nich na 107.
Czyli graliście na 150 sami na kilkukrotnie większe plemię i woleliście przegrać niż dojść do nich i powalczyć swoją ekipą na inne plemiona?
To co zmieniło się na tym świecie że oklepaliście się paktami, wbiliście na ponad dwa człony i skończyliście u czteroczłonowej masówki jako sześcioczłonowa masówka? Mi się wydaje że zasady albo się ma albo się ich nie ma i albo się gra do końca według zasad albo się po prostu nie rzuca słów na wiatr. Tamtą grę szanuję, tutaj nic nadzwyczajnego nie ma. Parę członów, kilka sojków, typowe plemię.
SIN grało podobnie do Was? Ja bym się do nich nie porównywał bo to co tam pokazali to było ostatnie tchnienie tego plemienia. Upokorzyli się do granic możliwości. Najpierw sojek z po co, rekrutacja misów, potem sojek z misiami, potem z kolejnymi plemionami aż w końcu brakło frontu do walki. Przyszła walka jakaś bezowa sklejka ich zaorała a ich gwiazdki czyt. smutek tiktak i reszta spółki zawinęła się ze świata jak przestało iść. :) Grałem z nimi w sojku na 123, grałem u nich na 135. Jedna wielka rekrutacja, kretostwo i kombinacje na każdym kroku, grą szału nie robią.

U mnie kto jest z SIN? Fail, ktoś jeszcze kto się przyznaje, że od nich jest? ;D
 

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
a juz wiem wojtasku bobasku tak ci wstyd ze zmieniles nick na Mr.Konserwator,udajesz innego gracza niby sie wypowiadajac sie tu,czyli mialem racje piszac ze masz rozdwojenie jazni hahahaha

nie no Home to fakt porazka...
 

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
dziwne ze piszesz takie sprawy ale coz widocznie rozumiesz tyle ile twoj malutki rozum pojmuje...fronty sa dwa i zawsze byly,gdy wasi grali na multi i farmily swoje darmy narobiliscie sobie statystyk....wiec nie sraj ogniem bo sie poparzysz,nasze plemie nie gra dla statystyk,czerpiemy przyjemnosc z czegos z czym ty nigdy nie miales stycznosci w tego typu grach,gramy dla ludzi i nawet nie wiesz po co jestesmy na tym swiecie,wiec misiu nie baw sie w krzykacza i pozwol zeby czas pokazal czy miales racje piszac cos czego nie rozumiesz...podpowiem ci ze nasz front to dwa kontynenty przeciwko jednemu wiec cichutko bo zaloze kaganiec...
 

Domelek33

Pikinier
Wynik reakcji
14
gdy wasi grali na multi i farmily swoje darmy narobiliscie sobie statystyk....
Ten sam szopen :
Zrabowane surowce : 708 430 25.07.2020
Splądrowane wioski : 1,669 21.07.2020
Przyjmijmy że 25.07 wyrównał rekord grabieży co daje 425 surowców/atak. Co było farmione? darma ;P




Dziwne to słyszeć od plemienia z dwoma sojkami, bez frontu, ledwo widocznym w top 25 ra plemion. <shrug>

Zielone Toporki > R : 14
Zielone Toporki > RA : 19

Źle nie jest to co się czepiasz? :confused:


Co do grania bez akcji, podbojów, obrony bo "gramy dla ludzi i tak kombinujemy by nie musieć nic robić" to równie dobrze można by było nie grać a spotykać się na TS. Gdy nic się nie dzieje to ludzie zaczną rzadko wchodzić i myślę że nawet początkowo aktywne plemię może zostać rozebrane od tak.

Bubo
 

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
Co było farmione? darma ...


nie bigsmoke na ktorym siedzi karolinka i on,zostal sfarmiony jak reszta graczy ktora sie prola jak ty...panie 6P zrobiliscie na TM juz tyle akcji i dopiero jedna wioche ukradliscie buahahahahaha,chlopaki od was pisza ze przejmujecie swoich graczy bo nie macie jak wiosek zdobywac....przyjmujecie lamusy graczy by udostepniali wam komendami wglad do wojsk,potem ich rozbieracie chelpiac sie i piszac o statach,fuj wam w te ryje cwaniaczki obsrane,co to za gracz pro ktory wie o wrogu niby wszystko i potem go w kilku rozbiera i czym ty mi sie tu chwalisz...od was juz masa ludzi napisala ze chce odejsc bo rozbieracie swoich....ja juz pisalem matolku ze wlasnie dlatego mnie staty nie interesuja,sa robione na takich multi darmach albo swoich graczach.normalnie kolejny gracz pro z ciebie caly kontynent z pryzjetych graczz lub podkradzionych albo fuzjach no normalnie piekna gra hahahaha

zreszta bubo dluga tubo jak bylem u was miesiac temu na ts to wysmiewaliscie nas twierdzac ze wejdziecie nam na kontynent za dwa tygodnie i gdzie jestescie ha,ja sie pytam gdzie jestescie,nima was ,nie bron tego lachona wojtasa co kretowal dla was i nie proj mi sie bo proc to moga sie gumowe misie....pokaz ze cos robicie a nie tylko swoich przejmujecie,chcieliscie zeby was wpuscic przez nasz kontynent na badge,czyby maslo wam zmienilo plany....hahahahah lamusie dwa kontynenty na nas czyli 2v1 i ja ci pokaze staty ale na koncu dni tego swiata,teraz szczekaj i chwal sie statami z takiej gry....
 
Ostatnia edycja:

Domelek33

Pikinier
Wynik reakcji
14
Myślę że każdy sam oceni elokwencje tego Pana, ja stwierdziłem że najlepiej będzie nie wdawać się w dyskusje.
Odezwę się jak będzie do kogo.
Dziękuje i pozdrawiam ;)
 

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
i jakos nie widze takiego gracza na 154,wiekszosc nawet z was nie moze nawet pisac z tym samym nickiem co w grze,cos ukrywacie,chyba siebie samego...
 

Domelek33

Pikinier
Wynik reakcji
14
Podboje
Będąc małym niebieskim punkcikiem na mapie doprowadziłem do rozpadu otaczającego mnie ze wszystkich stron OW, oczywiście dużą pomoc deff dostawałem od plemienia a z każdą moją akcją tej pomocy było coraz więcej. Ludzie chętnie mi pomagali, jak napisałem że wiocha będzie przejmowana i odbijana przez cały dzień, ale utrzymam i będę potrzebował deffa na noc to każdy mi ufał i słał w ciemno. Nie patrzyli do kogo aktualnie należy wioska ale Bubo powiedział to wie co robi :D
Jeśli wtedy widziałem taką reakcje ze strony całej ekipy, komentarze pod rapkami typu "super, dawaj dalej Bubo" to ja już jestem szczęśliwy ;)
witek już swoje wcześniej napisał w tym dziale, w walce z OW sam podejmowałem decyzje gdzie kiedy i jak uderzyć i zawsze było to robione perfekcyjnie, wtedy był sprawdzian przy 1-2-5 wioskach a teraz zobaczymy czy przy większej ilości też jestem taki sprytny (chyba nie xd)

Darmy
Nic nie ukrywam. Gdy zaczynałem nie miałem ustalonej żadnej darmowej wioski. Nie dostałem także żadnej takiej od plemienia. Po TW stats nie można wszystkiego stwierdzić, ponieważ kilka wiosek po prostu przez zbyt zapalonych grubych przy pomocy w zbijaniu popa wpadały w ręce sąsiadów i musiałem robić nawrotkę, czy to darmy? chyba nie. Jednak darmy też jakieś miałem. Pochodziły one od dwóch graczy z którymi się dobrze dogadywałem, stwierdzili że kończą i oddają mi wiochy. Patrząc jak czołówka zjada i farmi darmy nie mogłem prezencików odrzucić.
Jestem pewny że w temacie darm nie można mi zarzucić więcej niż komukolwiek z top 15 a może nawet 20.

Barby
Gdy tylko zobaczyłem ustawienia świata miałem już w głowie plan na grę. Przejmować cokolwiek jak najdalej od siebie. Położenie mojego plemienia umożliwiło mi rozwój w tym kierunku. Gdy ja przejmowałem barby po 800-1200pkt na całym świecie inni zjadali darmy. Oni w punkty, ja w... no właśnie, w co? w wiochy do rozbudowy z daleką drogą dla kupców czyli powolnym rozwojem? Nie! Szybkie podbicie stajni i farma. Teraz w rankingu chyba najlepiej określającym rozwój gracza nie pamiętam kiedy byłem nr.2.


Nick
Zawsze grałem na koncie mojego starszego (dzieciak 12-14 lat), po latach wróciłem i grałem nadal pod nickiem Domelek33.
Zaczynając grę na s154 trafiłem w tak beznadziejną okolicę jako Domelek że głowa boli (podkreślę że zacząłem późno po to by mieć dobrą farmę) i stwierdziłem że wiocha do kasacji i trzeba coś pokombinować. Szybko ogarnąłem nick, Bubo Bubo i cyk od nowa. Ot historia.
Dodam tylko że pisałem na ten temat z supportem i jeśli dałem tamto konto do kasacji to mogłem zalogować się na nowym ;)


Wyrzucanie swoich
Oki, weźmy ostatnią sytuacje pod lupę. TM wbija nam diode, a z graczem któremu TM zabrało wioskę 0 kontaktu. szopen by sobie pomyślał "przecież to też człowiek, na spokojnie może kiedyś wejdzie" (bo szopen to jest przecież taki dobry ziomek) ale my nie tolerujemy sytuacji gdzie ktoś nie wchodzi kilka dni na konto i oddaje wioskę gdzie grube szły 24h (chyba 24, może 20 a max 30h). Następnego dnia znów dioda na tym samym graczu... No i jak takiego do rozbiórki nie dać? Są też sytuacje typu > koleś ma 3 wioski, 2 deff 1 off. Deff ma według niego zadanie - kisić się w wiosce. Natomiast Off to już inna bajka, można go np... no nwm... wysłać na farmę zamiast na akcje? lub też to takie standardowe kiszenie w wiosce.

Gdybym był odpowiedzialny za rozbiórki to brakowało by nam grubych... Za każde zawalenie sprawy gracze dostawaliby żółte kartki a następpna byłaby czerwona = siłowe przejęcie. Szczerze powiem że nie interesuje się rozbiórkami i chyba dobrze...
Gram po prostu swoje i nie wchodzę z kopytami komuś w robotę. Jeśli jakiejś mendzie się coś nie podoba, niech zamieni się z osobą za to odpowiedzialną i zobaczy czy da się to robić lepiej. Nie pasuje KO? spróbuj być dobrym KO, nie pasuje dyplomacja? dawaj zobacz jak to jest być dyplomatą. Prawda jest taka że jeśli ktoś z naszych pisze do innego plemienia i się skarży to to jest warzywo, warzywo zgłasza się do warzyw i mówi "bracia warzywa, przygarnijcie brata/siostrę warzywo". Im szybciej do Was przejdą tym lepiej, dla większości wszystko jest git i nie potrzebujemy jakichkolwiek zmian.


Że ja na to coś tyle czasu poświęciłem, a miałem olać :confused:

PS: Oczywiście tylko warzywo ma nadzieję że znajdzie w innym plemieniu tolerancje do warzyw, a prawda jest taka że by wylecieli tak szybko jak przeszli <lol>
 
Ostatnia edycja:

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
same mulciarze i darmiowicze,sam mowiles kilka postow wczesniej ze nie bedziesz pisac domelku bombelku,czy wy wszyscy od wojtasa jestescie na jakims pawulonie ze nie pamietacie co piszecie

Domelek33
Myślę że każdy sam oceni elokwencje tego Pana, ja stwierdziłem że najlepiej będzie nie wdawać się w dyskusje.
Odezwę się jak będzie do kogo.
Dziękuje i pozdrawiam



ja stwierdzilem ze najlepiej....i bla bla bla dalej pierdu pierdu...sam widzisz jaki warsztat elokwencji za soba masz,dlatego teraz tez cos stwierdzasz i znowu to jest tyle warte co ta wypowiedz....stwierdziles ze sie odezwiesz jak bedzie do kogo i juz placzesz dalej....pawulon panie czy krysztal ze nie pamietasz co piszesz....
 

Domelek33

Pikinier
Wynik reakcji
14
Bez urazy, ale odezwij się jak skończysz te 12 lat, choć w sumie coś mi mówi że tu nie w wieku jest problem, coś jest z Tobą na głowie nie tak. Ja toleruje wszystkich ludzi ale gdy widzę twoje wypociny i kilkukrotna zmiana tematu z jednym zdaniu to mi ręce opadają. Raz że nie da się tego czytać, a dwa że nie ma po co, gdyż odpowiedzi dla Ciebie są zbędne i jestem pewny że nic z nich nie zrozumiesz.
Jesteś tzw. cwaniakiem z gulką w nosie, tacy też są, ale życie Cię zweryfikuje.
Lecz się na nogi, na głowę już za późno.

PS: tato grał u siebie ja u siebie. On s55 ja chyba s48. Za poważnie to traktował żeby z takim knypkiem grać xd

Dobra, 3maj się i uważaj żeby Ci się nie pogorszyło
 

szopen1975

Miecznik
Wynik reakcji
30
nie ma takiego gracza jak
Domelek33

a teraz panie elokwennty najwazniejsze

Nick
Zawsze grałem na koncie mojego starszego (dzieciak 12-14 lat), po latach wróciłem i grałem nadal pod nickiem Domelek33.
Zaczynając grę na s154 trafiłem w tak beznadziejną okolicę jako Domelek że głowa boli (podkreślę że zacząłem późno po to by mieć dobrą farmę) i stwierdziłem że wiocha do kasacji i trzeba coś pokombinować. Szybko ogarnąłem nick, Bubo Bubo i cyk od nowa. Ot historia.
Dodam tylko że pisałem na ten temat z supportem i jeśli dałem tamto konto do kasacji to mogłem zalogować się na nowym


ty na jakims ostrym haju jestes....piszez ze jestes synkiem tatusia i zawsze grales na jego koncie,12 14 lat to co tatus mial 33 bo piszesz ze grales nadal pod nickiem domelek33 w tej samej wiadomosci piszesz ze wrociles jako domelek i w tej samej wiadomosci po chwili jako bubo bubo..a jakos piszesz z konta tutaj jednego i drugiego ,wiec panie twoja historia to taka ze dosc zes multikonto to jeszcze jak cie dobrze popieszcze udajecie tu rozne osoby a tak po prawdzie to jedna osoba....fuuuuj panie jak tak mozna...


powiem ci tak lamusie w bambusie,naucz sie grac na jednym koncie i dokonaj czegos sam,podbij w koncu jakas wies TM a nie tylko barby i darmy bo to widac w twojej histori oto twoja historia ,mysle ze powinienes napisac do tego goscia co ma program urzekla mnie twoja historia,sukces gwarantowany....


jesli waszee 6P to takie glaby jak ty w wiekszosci to nie dziwie sie czemu nie mozecie przejmowac wiosek TM i musicie swoich rozbierac zeby zdobywac jakies wioski,fajnie gracie na prawde spodobacie sie tu ludziom,moze nawet powstanie jakis film przyrodniczy pod nazwa warzywa 6P hahahahaha

gosciu w pierwszej wypowiedzi piszesz ze ci nie poszlo bo gdies zle trafiles,pozniej ze ci wszyscy pomagaja to juz dobrze trafiles,walac jednego typa w kilka osob i kilkanascie cie wspieralo i odbijalo,potem piszesz ze jak bzs mogl to bys rozdawal kartki czlowieku to gra i relax nie czasy komunizmu i lata 70,potem piszesz i tu cie musze zacytowc znowu Szczerze powiem że nie interesuje się rozbiórkami i chyba dobrze...


ludziku z jakiejs innej planety zobacz na swoja historie przejec 13 wiosek z rozbiorki wlasnych graczy buahahahhahahahahahah dodam ye kolejne 13 to rozebrales darmy



kazdy wasz post to totalny blef i chec zaistnienia,chcecie kogos caly czas oczernic i osmieszyc tylko ze sami sie takimi wypowiedyiami osmieszacie,dawaj kolejnego blazna od was z trzema nickami i tatusiem posmiejemy sie wszyscy w koncu zaczyna byc wesolo
 
Ostatnia edycja:

Domelek33

Pikinier
Wynik reakcji
14
Jak to Wojtas powiedział... Nie pamiętam dokładnie ale parę stron wcześniej nazwał szopena krętaczem. Nie znam ani jednego ani drugiego, w ich konflikt też się nie zagłębiałem (przeczytałem tutaj chyba tylko dwa posty), ale po dzisiejszej wymianie zdań widzę że nie ma drugiego tak nierozumnego, krzyczącego i chamskiego człowieka jak ten kryjący się pod nickiem szopen1975.
Rozmowa z tą osobą jest zbędna, jak powiesz mu że czarne jest czarne to dostaniesz w odpowiedzi 5 wiadomości gdzie w każdej będzie chciał Cię oszukać pisząc kolejno że czarne to białe, czerwone, niebieskie itd.
 

To Ten Nowy

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
942
dziwne ze piszesz takie sprawy ale coz widocznie rozumiesz tyle ile twoj malutki rozum pojmuje...fronty sa dwa i zawsze byly,gdy wasi grali na multi i farmily swoje darmy narobiliscie sobie statystyk....wiec nie sraj ogniem bo sie poparzysz,nasze plemie nie gra dla statystyk,czerpiemy przyjemnosc z czegos z czym ty nigdy nie miales stycznosci w tego typu grach,gramy dla ludzi i nawet nie wiesz po co jestesmy na tym swiecie,wiec misiu nie baw sie w krzykacza i pozwol zeby czas pokazal czy miales racje piszac cos czego nie rozumiesz...podpowiem ci ze nasz front to dwa kontynenty przeciwko jednemu wiec cichutko bo zaloze kaganiec...
Kto ma fronty? Bo chyba nie wy bobasie.
Siedzicie na obrzeżach póki co i podsyłacie deffa, jesteście jakimś specjalnym plemieniem pełniącym rolę supporta? <cisza> Jakaś nowa moda z gierek mmo na plemiona przyszła?
Nie gracie dla statystyk, czyli po co gracie skoro waszym celem nie jest walka z wrogiem? Nasze statystyki są nabite na wrogach, walczymy z każdym kto tylko jest obok, od początku tak było. Stąd tyle wiosek i RA. Rozumiem że dla Ciebie jest to niesamowite zjawisko, skoro w 5 czy 6 waszych członów nie macie tyle RA co my w jednym.<shrug>

Hmm.. nie gramy dla ludzi, dlatego bez rekrutowania na świecie były 3 człony, nikt nie chciał u Nas grać, rzeczywiście. To tylko w większości ludzie, którzy pykają z nami 2/3/4 świat.<shrug>
Dwa kontynenty kontra jeden, ale to brzmi oj. Prawda jest taka, że macie 3096 wiosek w tym momencie, pogi 1750, gdzie walczą i z wam i z nami. 6.p ma 1372 i też walczy z nami. Możesz w grupówkach spamować, że gracie na połowę świata prawda jest taka, że macie tyle samo wiosek jak te dwa plemiona a one walczą jeszcze z nami i dostają konkretne akcje.<shrug>

zreszta bubo dluga tubo jak bylem u was miesiac temu na ts to wysmiewaliscie nas twierdzac ze wejdziecie nam na kontynent za dwa tygodnie i gdzie jestescie ha,ja sie pytam gdzie jestescie,nima was ,nie bron tego lachona wojtasa co kretowal dla was i nie proj mi sie bo proc to moga sie gumowe misie....pokaz ze cos robicie a nie tylko swoich przejmujecie,chcieliscie zeby was wpuscic przez nasz kontynent na badge,czyby maslo wam zmienilo plany....hahahahah lamusie dwa kontynenty na nas czyli 2v1 i ja ci pokaze staty ale na koncu dni tego swiata,teraz szczekaj i chwal sie statami z takiej gry....
Brzmisz jak taki mały gówniarz co szczeka do każdego a później ucieka za starszego brata. Póki co totalnie nic nie pokazaliście, nie macie nawet frontu a wymachujesz szabelką jakbyście siedzieli na dwóch frontach i pchali każdego.
Nie przypisuj sobie zasług TMów, SG i XD bo wasz przeciwnik to barbarki i warzywa które rozbieracie.

1597044976294.png

Z której strony teraz akcja planowana, w południe czy wschód? Jakieś podsumowania później robicie ile kto barbarek zjadł?<piwo>

odp. szopen;
Jakoś w każdym poście, w każdej rozmowie tutaj odnosisz się do walki na dwóch frontach i do tego, że 6.p wiosek nie potrafi zjadać jakbyście mieli jakikolwiek wpływ jako warzywniak na zapleczu.<shrug>


Widzę mapkę, widzę rankingi RA, widzę przejęcia. Jestem na bieżąco. Jesteście aktualnie najbardziej nieudolnym plemieniem. Ja wiem, że Twoje ego być może ciężko to trawi ale cóż. Wbijcie na któryś front i spróbujcie ze dwie akcje zrobić, wtedy możesz coś bobasku pisać o podbojach i walce.<hahaha>
Póki co jesteście na łasce TMów, cichaj tam pucybucie.