Dyskusja o sytuacji na świecie 150

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
3.069
Sukcesy Marzycieli na polskich plemionach:
1. Kosa Bez w APK

Dzobi wróć już na fo 155, kto jak kto ale Ty tutaj zabierać głosu nie powinieneś :)
Dlaczego mam nie zabierać? Też dorzuciliśmy cegiełkę do waszej sytuacji. To przez naszą agresję byliście w gorszej pozycji negocjacyjnej z WO przez co Wam zabrali sporą część obrzeży. To przez nas nie mogliście pchać PoCo bo offy latały na nas. Zapłaciliśmy za to głową, ale co nieco Wam grę utrudniliśmy
 

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
5.954
W sumie co jak co mieliście wtedy klasę, ale teraz zatrzymaliscie się na PoCoNamOff
nec Hercules contra plures :/
Dlaczego mam nie zabierać? Też dorzuciliśmy cegiełkę do waszej sytuacji. To przez naszą agresję byliście w gorszej pozycji negocjacyjnej z WO przez co Wam zabrali sporą część obrzeży. To przez nas nie mogliście pchać PoCo bo offy latały na nas. Zapłaciliśmy za to głową, ale co nieco Wam grę utrudniliśmy
Racja, dobrze robiliście za próg spowalniający :D
 

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
3.069
Cisze, Hordę, HOME, Kara (wspólnie z WO) i Marzycieli (wspólnie z !N! i WO)
A wy w sumie tylko Widmo na etapie 1 wioski na spółkę z SIN xD
Z całym szacunkiem bo walka z APK dała mi bardzo dużo i jestem wam za to wdzięczny, ponieważ wskoczyłem na wyższy poziom jako założyciel (ze słabego na średni), ale to nie Wy nas rozwaliliście tylko enki. My już nawet zaczęliśmy odrabiać straty. W momencie kasacji plemienia byliśmy z Wami -50 wiosek, gdzie znaczną część zdobyliście w naszych dwóch wyspach na obrzeżach
 

Buduj Mur

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
4.871
Z całym szacunkiem bo walka z APK dała mi bardzo dużo i jestem wam za to wdzięczny, ponieważ wskoczyłem na wyższy poziom jako założyciel (ze słabego na średni), ale to nie Wy nas rozwaliliście tylko enki. My już nawet zaczęliśmy odrabiać straty. W momencie kasacji plemienia byliśmy z Wami -50 wiosek, gdzie znaczną część zdobyliście w naszych dwóch wyspach na obrzeżach
jedną wyspe zjadło wam 3 człon poco mimo ustaleń z 1 że możecie sobie tam wioski przejmować więc my tam wiosek nie nabijaliśmy
drugą tak naprawdę już po przełamaniu was zjedliśmy :/
 

SurFer.RM

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
904
To tak samo jak ktoś wyciąga graczy z wrogiego plemienia i od razu wali w swoje byłe plemie jak wzór to zrobił xD
APK/P tydzień wcześniej według nich rekrutacja wroga, rozwiązanie plemienia przez kreta w radzie, branie zastów z kreta i wysyłanie wojska w kosmos, kasowanie forum, posiadanie komend wroga to kunszt ich znakomitej strategii co nie zabronione przez regulamin to wolno i trzeba z tego korzystać, ponoć głupcy tak nie robią, a w dzisiejszych czasach domaganie się honoru i zasad czystej rozgrywki w grze plemiona powaliło was to nie real, a w realu w sumie to samo cofnijmy się 75 lat wstecz? Takie zagrywki trzeba chwalić i doceniać za wykorzystywanie wszystkich chwytów dążących do pokonania wroga.

Dzisiaj TPK/P - po wypowiedzeniu sojuszu
KOSA
BE
Gdzie wasz honor?
<lol>
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
5.954
Z całym szacunkiem bo walka z APK dała mi bardzo dużo i jestem wam za to wdzięczny, ponieważ wskoczyłem na wyższy poziom jako założyciel (ze słabego na średni), ale to nie Wy nas rozwaliliście tylko enki. My już nawet zaczęliśmy odrabiać straty. W momencie kasacji plemienia byliśmy z Wami -50 wiosek, gdzie znaczną część zdobyliście w naszych dwóch wyspach na obrzeżach
Rozwalił was ostatecznie wjazd z trzech stron i tak to zapisałem, ale jednak to my przez ponad dwa miechy was gnietlismy, z sytuacji gdzie mieliśmy mniej wsi od was doszliśmy do momentu gdzie mieliśmy ich dwa razy więcej i w sumie mrozilismy front z wami walcząc głównie mobilem. Odrobiliscie część strat bo wjechaliście w nas w 6 członów na samotne tpk plus wpadło parę wiosek na terenie ticket które nie były ani nasze ani wasze ale do statow wpadły wam. Tym niemniej jakieś 80% roboty było nasze, choć te 20% dołożone przez Nki i WO było kluczowe
 

Pan de Surmont

Pikinier
Wynik reakcji
134
Dość nudny obrót spraw. Dla graczy BEZ w sumie jest to wyjście dobre, bo to ostatnia szansa, żeby dołączyć do wygranej koalicji, później szybko byliby zjechani przez Nupki (jeśli ktoś inteligenty w nupkach zdecydowałby bić w Bezy, którą są słabym plemieniem - oczywiście w momencie, w którym bezy wypowiedziałyby sojusz N-kom - co jest oczywistością). W tej chwili dawne bezy (co oczywiste) - mają dosłownie spacerek. Szybko z pomocą N-ków i może Nupków zjadą ten cypel APK, potem wezmą się za NY, które pewnie nie zdąży się przeorganizować. Sądze nawet, że te wsie NY na granicy z Bezami będą wpadać w ogóle bez akcji. Gdyby prędkość świata nie była tak wolna dałbym NY dwa tygodnie.

spiny grają na tym świecie totalny piach - to widać od dawna. Akcje są przeprowadzane w gruncie rzeczy bez pomysłu i mnóstwo przy nich pomyłek - widzi to każdy, kto obserwuje ten świat. Oczywiście w Plose na granicy ze spinami ustawieni są znakomici, bardzo doświadczeni gracze (znacznie lepsi od tych, którzy są na granicy z WO), więc ten front nie może być spacerkiem i nie byłby dla żadnego plemienia. Plose jest w sytuacji, w której najlepiej ustawiony front ze spinami musieliby zarzucić. Dlaczego? To też oczywiste. W tej sytuacji ewidentnie konieczne jest podpisanie sojuszu między spinami a plose (i również miedzy plose a rodziną APK) za cenę oddawania wsi NY pod Bezami oraz wsi dawnego PPK pod N-kami. Oczywiście jest to ruch abstrakcyjny, bo żeby w ogóle był logiczny najlepiej żeby Plose podpisało się również z WO, któremu zaś TPK powinno otworzyć kilka korytarzy na dojście na front z Nupkami. Działania należałoby rozpocząć teraz, bo niechybnie po kilku tygodniach APK ledwo będzie stało, a NY pod Bezami będzie padać, po około miesiącu-dwóch i stracie tak 3-4 tysięcy wsi, fronty zaczęłyby się ustawiać na nowo i możliwa byłaby w miarę równa gra APK-spiny-plose na nuppo-n-ki, tylko pod warunkiem, że udałoby się zatrzymać przeciwników w inicjatywie.

W każdym innym scenariuszu, w którym Plose będzie musiało się nieuchronnie dogadać się z upadającą stroną (spiny-wo-apk), będzie już za późno na ratowanie frontów, wyrównywanie strat. Apk (nie TPK) - jest bardzo słabe, spiny mają żenująco niski poziom (widać, że grają tam weterani na emeryturze, którzy sobie tak klikają już trochę bez motywacji i nie sądzę, by był jakiś powód, żeby tę motywację znaleźli). Im później Plose podejmie decyzję o dokonaniu radykalnych i bezkompromisowych ruchów (spiny, tpk, wo - powinny zrobić wszystko, co sobie Plose zażyczy, żeby zmienić stronę), tym gorzej będzie wyglądała gra i tym pewniejsza będzie ich przegrana. Tutaj jakieś animozje miedzy graczami WO-Plose czy Plose-Spiny nie powinny być nawet brane pod uwagę. Sądze, że plose ma na decyzję max. 2 miesiace przy tej prędkości świata.

Ale, jak wiemy, na plemsach wszystko się może zmienić. Choć trudno sobie to wyobrazić - n-ki mogą pokłócić się z nuppo - wówczas Plose będzie (jak zapowiadali na początku) czarnym koniem tego świata i wygra wraz ze stroną, którą wybierze - czyli albo z nupkami, albo z n-kami. Sądząc po ustawieniu na świecie - raczej z nupkami - wtedy będzie dobry front i n-ki zamknięte w kleszcze. (Mogą być jeszcze inne możliwości, jeśli takimi możliwościami będzie się łudzić plose - to bieda).

Istnieje jeszcze opcja, że spiny przełamią plose jak WO ostatnio, co i tak musiałoby się odbyć kosztem innych frontów. Jeśli WO i Spiny pokonałyby plose (np: poprzez destabilizację i fuzję) - byłaby jeszcze szansa - nawet spora - na wygranie tego świata. Ale z tak prowadzonym frontem, jaki mają spiny z plose jest to niewykonalne - na froncie ze spinami są ludzie, których nie da się przełamać jedną akcją i którzy nie przejdą do przeciwnika, chyba że dowództwo zadecyduje inaczej. I na odwrót, jeśli gracze plose sądzą, że przepchną spiny (nawet atakowane z kilku stron i bez NY) w szybkim czasie pozwalającym im rozpocząć równą walką z bezami, nkami etc., to też nie są zbyt poważni.

Koniec końców sądzę, że nikt z koalicji anty-nuppo nie będzie dość mądry, by przedsięwziąć odpowiednie kroki, wreszcie - sądze, że wewnętrznie słabo spójne Plose też nigdy się na to nie zgodzi, chyba że za cenę podziałów - co byłoby zdrowsze dla tego świata. Wbrew pozorom uważam utworzenie gigantycznego tworu Plose za największą katastrofę dla dyplomacji tego świata. Jak inaczej by on wyglądał gdyby i plose było podzielone na dwa plemiona? A tak jest cała ćwiartka, na której nic oprócz dyplomacji się nie zadziało. Tak ustawiona dyplomacji znacznie bardziej popsuła ten świat niż dziwne ustawienie rodziny APK, które z kolei dostarczyło bardzo wiele emocji. Należą się wielkie brawa dowódcom, że rodzina APK w ogóle dotrwała do tej pory.

Nupki z n-kami, jak się tam wewnątrz nic nie podzieje, mają w tej chwili jakieś 80% szans na wygranie świata.
 

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
3.069
Nigdy nie mieliście mniej wiosek od nas. Nie liczyliście swoich darm p! (plantacji) oraz swoich graczy rozsianych u nas (larox, skce) czy tych w poco
Chyba każdy o zdrowych zmysłach, wiedział, że nas rozjedziecie, bo my nie mieliśmy się gdzie rozwijać, a wy mieliście mega dużo miejsca (którego przez naszą agresję nie zdobyliście w całości:p)
 

Dżobi

Szlachcic
Wynik reakcji
3.069
.Tym niemniej jakieś 80% roboty było nasze, choć te 20% dołożone przez Nki i WO było kluczowe
XD ? Przecież walka z Wami nas nie rozwaliła, staliśmy całkiem nieźle na froncie. Gdyby nie enki to pewnie dalej by staty były na froncie mniej więcej remisowe


Zaczepialiście mnie już na fo 150 niejednokrotnie i zawsze przychodziłem. Mówiłem, że śledzę ten świat, może nawet gram gdzieś i dostanę blaszkę? ;>
 

Bebikson

Pikinier
Wynik reakcji
255
śmieszne to jak tPK wylicza ile członów ich atakowało, doliczając nawet sIN, które raz wysłało na nich jakieś 100 offów przed upadkiem, ale dziwnym trafem zapominają doliczyć do ilu plemion klękali po defa, o kilkunastu zastach na akcję nie wspominając <lol> a teraz to wychodzi na to, że Bezy to nic nie pomagały, tylko jakieś śmieszne ilości defa wysyłali

czyli wszystko jest ok, nic się nie zmienia, dzielne tPK, samograj i nowa jakość polskich plemion, dalej może się samotnie bronić, do zobaczenia 3 września <3
 

TimeToPlayTheGame

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
940
Jakbym chciał wygrywać światy za wszelką cenę to dobrze wiesz że to nic trudnego, trochę lawirowania, grania na dwa frronty i można z każdej sytuacji wyjść, z twarzą lub bez niej ;) Poza tym nie bądź taki hop do przodu, jak wygramy w tej sytuacji to będzie ci wstyd zajrzeć w twstats do samego S200, a jak wy wygracie to w sumie nikt nawet nie pogratuluje dobrej gry bo nie będzie czego ;)


Teoretycznie mógłbym wyjść z TPK i wjechać im w nocy karetami pisząc od razu o zapkę do N. Teoretycznie mógłby tak zrobić każdy gracz na tym świecie w swoim plemieniu, teoretycznie każde plemię mogłoby tak zrobić sojusznikowi. Wiesz czemu w praktyce tak nie ma? Bo nie każdy jest gównoplemieniem jak BeZ :)
Ekhm erevathor, Ekhm Joker, ekhm jakas ina pizda ktorego nicku nie pamiętam już, masz cos jeszcze do powiedenia, posty Berbecia z akcjami na +40 gdzie 36 to wioski zrekrutowane mowia ci cos? Patrzymy twoje komentarze pod nimi?