Dyskusja o sytuacji na świecie 148

Wynik reakcji
305
Ezz

Witam.


Niestety panowie i Panie czas się pokawac.

Gra na Ty Świecie jak i start z amatorem i china od staru się nie układała.
Co było do przewidzenia,z niektórymi spędziłem miło Czas na froncie i tylko w sumie to mnie trzymało tutaj.


Jak to mówią przegrana to nie hańba,dla mnie jesteście wygrani tak czy siak.

Www to maśowka od początku była i na koniec też została.
Cóż mogę dodać drobne błędy od startu zemscily się na koniec.
,,Zaufanie,,.,,Przyjaźń,,, takie rzeczy już nie istenia w tej grze. Ludzie za blaszkę niestety przekładają te cechy.

Podziękowania dla Kiuu i skuniarza za pomoc w Obronie.
Dla Czarnego za wsparcie.
I Ogólnie dla Wszystkich duże brawa.


To tyle na Koniec.
Robimy przerwę i za troszkę wracamy na scenę.

Miłego wieczoru.

Champion.
 
Wynik reakcji
305
serio napisał to chłop, który skosował własnego sojusznika dla kilku blaszek więcej? XDDD

w apo to mają swoją wizje świata, to znaczy czempion i te jego rodzime apowskie przydupasy + dodatkowe typu siła śmierci czy maximus xD według nich apo jest w porządku a ja to wszystko z amatorem zaplanowałem pół roku temu xddd
 

CzzarnYOP

Chłop
Wynik reakcji
21
w apo to mają swoją wizje świata, to znaczy czempion i te jego rodzime apowskie przydupasy + dodatkowe typu siła śmierci czy maximus xD według nich apo jest w porządku a ja to wszystko z amatorem zaplanowałem pół roku temu xddd
Dobrze bo z Twoich rodzimych strachowych zostało zaledwie ze dwóch po Twojej stronie(+przeliczyłeś się myśląc że na Twoje zawołanie siła czy max pójdą za Tobą xD) raczej mało kto będzie chciał teraz zagrać z największym manipulantem, wodzem który pakuje się gdy jest ciężko czy tu czy na 130 + kozakiem który wioski potrafi zabierać tylko w nocy xD
Warto było poklikać dwa miesiące dłużej kosztem blach xd

Gratki AWW, fajna agresja i ładny łomot :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

SkocznyTygrys

Miecznik
Wynik reakcji
39
Dobrze bo z Twoich rodzimych strachowych zostało zaledwie ze dwóch po Twojej stronie(+przeliczyłeś się myśląc że na Twoje zawołanie siła czy max pójdą za Tobą xD) raczej mało kto będzie chciał teraz zagrać z największym manipulantem, wodzem który pakuje się gdy jest ciężko czy tu czy na 130 + kozakiem który wioski potrafi zabierać tylko w nocy xD
Warto było poklikać dwa miesiące dłużej kosztem blach xd

Gratki AWW, fajna agresja i ładny łomot :D
JESZCZE JA ZOSTAŁEM I KAŻDEGO DNIA ZACISKAM KCIUKI ZA CHINE I STRACH!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Wynik reakcji
305
Dobrze bo z Twoich rodzimych strachowych zostało zaledwie ze dwóch po Twojej stronie(+przeliczyłeś się myśląc że na Twoje zawołanie siła czy max pójdą za Tobą xD) raczej mało kto będzie chciał teraz zagrać z największym manipulantem, wodzem który pakuje się gdy jest ciężko czy tu czy na 130 + kozakiem który wioski potrafi zabierać tylko w nocy xD
Warto było poklikać dwa miesiące dłużej kosztem blach xd

Gratki AWW, fajna agresja i ładny łomot :D

XDDD na maximusa nie liczyłem odkąd skończyłem grę, a z tego co pamiętam Siła wyszedł z APO tak jak chciałem ;>

A co do reszty Strachów które zostały w APO no to z każdym mam dobry kontakt :D tak jak z większością znajomych z APO xD Przecież tyle co na siłę moich "kretów" szukaliście hahaha :D

No i z tego co wiem to niewiele osób z Ozim będzie chciało iść gdziekolwiek zagrać ;>>

Szkoda, bo champion zamiast odznaczyc sobie AWW na liście rozjechanych plemion, będzie musiał walczyć przeciwko nim drugi raz :(

A już by mu same Biesy i Wadyia zostały :(

XDDDDDDDD no unlucky prawie wszystkie plemiona na tej scenie plemion rozjechał największy z największych :D

JESZCZE JA ZOSTAŁEM I KAŻDEGO DNIA ZACISKAM KCIUKI ZA CHINE I STRACH!

Skoczny we did it! Kosa w apo wreszcie spełnoina! Apo na kolanach! :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Kreonomaxx

Koci Chlebek
Wynik reakcji
2.606
XDDD na maximusa nie liczyłem odkąd skończyłem grę, a z tego co pamiętam Siła wyszedł z APO tak jak chciałem ;>

A co do reszty Strachów które zostały w APO no to z każdym mam dobry kontakt :D tak jak z większością znajomych z APO xD Przecież tyle co na siłę moich "kretów" szukaliście hahaha :D

No i z tego co wiem to niewiele osób z Ozim będzie chciało iść gdziekolwiek zagrać ;>>




XDDDDDDDD no unlucky prawie wszystkie plemiona na tej scenie plemion rozjechał największy z największych :D




Skoczny we did it! Kosa w apo wreszcie spełnoina! Apo na kolanach! :D
Nie śmiej się z ozzyego, bo strach też musi zjechać. Uważaj na siebie
 
Wynik reakcji
305
aa gdyby ktoś się zastanawiał dlaczego apo tak szybko przegrało i co to może mieć wspólnego z wielkim RO czempiona, oto przykładowa obstawa wioski przyfrontowej:

molka XD.png


dodam tylko że najbliższy gruby szedłby do tej wioski od nas prawie 3 godziny, i nie jest to też wioska z ofem do odbijania :D nic dziwnego że inni tak łatwo spływali ;>
 

Marcin.98

Topornik
Wynik reakcji
103
W sumie to strach został prawie zjechany, niektórzy uznają to za porażkę strachu
Tak o było jak przebiegły Chińczyk leżał z Ciemnastrefa na Malediwach i popijał pinacolade to nieliczni walczyli o lepszy byt!
 

Lord Miksa

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.787
mnie śmieszy, że już były deklaracje, żeby championowi zabiorą RO nabijając staty.

A ten spina jaja żeby mieć RO