wojtek xDx
Miecznik
- Wynik reakcji
- 56
Witam, opiszę w skrócie na czym miałaby polegać idea.
Wojsko które stacjonuje jako wsparcie, aktualnie musi cofnąć się do wioski w której zostało wyprodukowane i dopiero może zostać zadysponowane jako wsparcie dalej.
Dodatkowym rozwiązaniem mogłoby zostać polecenie przeniesienia wojsk.
Działałaby na zasadzie wysłania "polecenia" które porusza się np. z prędkością zwiadowcy (-do ustalenia).
Po dotarciu do wioski wszystkie wojska, bądź część określona wcześniej przez ich właściciela, przenosi się natychmiast do wybranej wioski po dotarciu polecenia.
Obrońca może wycofać wojska stacjonujące w każdej chwili, tak jak do tej pory. W wypadku odesłania wojsk przez obrońcę lub właściciela polecenie przeniesienia anuluje się.
Opcja mogłaby mieć swoje miejsce w placu - wojska - obok "cofnij" funkcja "przenieś" określa się koordynaty wioski do której zostaną przeniesione, pojawia się czas dotarcia i potwierdzenie.
Wiem jak ciężkim jest obstawianie diod np. w centrum wrogiego plemienia. Ta opcja pozwoliłaby usprawnić przejmowanie kolejnych wiosek oddalonych na kilkadziesiąt kratek, ponieważ wojska poruszałyby się do kolejnej wioski np. 50 kratek - 7,5h polecenie oraz 44min droga do wioski oddalonej 2 kratki, zamiast jakieś 37h w dwie strony.
Wojsko które stacjonuje jako wsparcie, aktualnie musi cofnąć się do wioski w której zostało wyprodukowane i dopiero może zostać zadysponowane jako wsparcie dalej.
Dodatkowym rozwiązaniem mogłoby zostać polecenie przeniesienia wojsk.
Działałaby na zasadzie wysłania "polecenia" które porusza się np. z prędkością zwiadowcy (-do ustalenia).
Po dotarciu do wioski wszystkie wojska, bądź część określona wcześniej przez ich właściciela, przenosi się natychmiast do wybranej wioski po dotarciu polecenia.
Obrońca może wycofać wojska stacjonujące w każdej chwili, tak jak do tej pory. W wypadku odesłania wojsk przez obrońcę lub właściciela polecenie przeniesienia anuluje się.
Opcja mogłaby mieć swoje miejsce w placu - wojska - obok "cofnij" funkcja "przenieś" określa się koordynaty wioski do której zostaną przeniesione, pojawia się czas dotarcia i potwierdzenie.
Wiem jak ciężkim jest obstawianie diod np. w centrum wrogiego plemienia. Ta opcja pozwoliłaby usprawnić przejmowanie kolejnych wiosek oddalonych na kilkadziesiąt kratek, ponieważ wojska poruszałyby się do kolejnej wioski np. 50 kratek - 7,5h polecenie oraz 44min droga do wioski oddalonej 2 kratki, zamiast jakieś 37h w dwie strony.