Kacperuro
Chłop
- Wynik reakcji
- 7
Kilka fajnych kwestii się pojawiło, dlatego część powielę, żeby uwidocznić zainteresowanie. Część z nich może nie jest stricte pytaniami, ale kwestiami, do których fajnie byłoby otrzymać jakieś stanowisko. Wróciłem do gry po wielu latach przerwy i są pewne kwestie, które "bolą", ale też takie, które pozytywnie zaskakują, a mogłyby być jeszcze lepsze.
1. Czy i kiedy wrócą światy Szybkie? Pamiętam je z dawnych lat gry i mogą być znacznie bardziej przystępne dla graczy, którzy nie są w stanie grać całego klasycznego świata, a jednocześnie chcą pobawić się grą w krótszym okresie czasu.
2. Pojawiła się kwestia supportu i tempa odpowiedzi. Dlaczego pewne zgłoszenia są wręcz ignorowane, a inne faktycznie potrafią uzyskać szybką i sprawną odpowiedź? Sam zgłaszałem problem dotyczący działania Plemion na przeglądarce, z której korzystałem, co zmuszało mnie do otwierania gry na innej i nie byłem w stanie znaleźć odpowiedzi ani przyczyny problemu. Rozumiem, że support mógł stwierdzić: "To wina przeglądarki, a nie nasza. Zgłoś to do nich.", ale jednak problem występował tylko przy Plemionach, szczegółowo go opisałem i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a moje zgłoszenie zostało zamknięte bez słowa.
3. Czy można edytować narzędzie dyplomacji plemion? (za @wolgen) Bardzo interesujący pomysł, który moim zdaniem może korzystnie wpłynąć na przejrzystość wszystkich umów i warto sprawdzić takie rozwiązanie. Może tak rozszerzyć funkcjonalność sojuszów i ponów o interfejs i możliwości podobne do tych z wypowiadania wojny + rzeczy, które opisał @wolgen. Określony czas trwania, przycisk wypowiedzenia z ustalonym czasem, umowa widoczna w panelu dyplomacji. Blokada ataków nie ma oczywiście racji bytu ze względu na odbitki, zbijanie popa itd. Tak czytelna dyplomacja byłyby czymś świetnym względem umów pochowanych na forum, nieczytelnych czasów wypowiedzenia i trwania sojuszów.
4. Czy jest możliwość dodania filtrowania do dziennika planera podbojów? W przypadku sporów naprawdę trudno tam cokolwiek znaleźć. Nie ma nawet opcji wyświetlania określonej liczby wpisów na stronę. Dodanie filtrów na gracza, wioskę, plemię czy datę byłby świetnym rozwiązaniem.
5. Czy jest możliwość zaimplementowania listy legalnych skryptów do gry? Obecnie mamy cholernie obszerny temat na forum z taką listą. Dlaczego nie zaimplementować tego do wnętrza gry dla osób z kontem premium. Twórcy skryptów jasno mogliby opisać specyfikację światów, na jakie nadaje się ich skrypt. np. z łucznikami/bez, z farmą/bez itd i każdy gracz na danym świecie mógłby mieć już w grze listę skryptów, które może wykorzystać na danym świecie.
7. Lepsze narzędzia dla administracji plemienia (za @Leszcz Kartograf). Popieram kwestię możliwości sprawdzenia - z poziomu zarządzania plemieniem - gdzie stacjonują dane wojska defensywne, ale ponadto również sprawdzenia aktywnych komend gracza, który je udostępnia. Weryfikacja wysyłek akcji u graczy byłaby znacząco uproszczona. Ale też nie pójdę z tym oczywiście za daleko i zdecydowanie na tej samej zasadzie nie powinny być wyświetlane ataki, które idą na graczy. Mogłoby to stworzyć patologie, gdzie administratorzy plemion czuwaliby dyżurami nad każdym krzyżykiem, który idzie na gracza, żeby go "etykietować".
8. Czy doczekamy się oficjalnej tabeli kar i większej przejrzystości regulaminu? I zazębia mi się to z "Czy zamierzacie surowiej podchodzić do botów, a mniej restrykcyjnie do kwestii wpisanych w grę (np. konkursy, żarty na forum)?" (za @Pan Owca x Buddy Greg). Absurdalne są dla mnie bany za nazwę wioski. Zwłaszcza w sytuacji, gdzie ktoś jakąś przejmie, nie zmieni nazwy i to on dostaje bana bez blokady na ataki. Czy nie można wprowadzić jakiejś formy cenzury na wulgaryzmy czy inne niestosowne wyrażenia, którą można sobie włączyć lub wyłączyć?
9. Czy zostanie wprowadzony większy przelicznik barba przypadającą na gracza? Szczególnie żeby wyrównać rozgrywkę centrum vs obrzeża (za @SurFer.RM). Nie wiem, czy chodzi tutaj o sam przelicznik, ale faktycznie uważam, że coś powinno być zmienione względem logowania wstępnego i centrum świata. Centrowe plemiona często mają rozpierdziel od samego startu i potężne zagęszczenie, a na obrzeżach czujesz się jak na leżaku pod palmą. Ujednolicenie rozłożenia byłoby również ciekawym pomysłem.
10. Ostatnia i dla mnie osobiście najważniejsza kwestia, która również poniekąd się przewija. Światy w "starym stylu". Obecnie, poza wstępnym logowaniem, nie ma absolutnie żadnej możliwości na grę ze swoimi kolegami obok siebie na światach parzystych, gdzie nie ma nielubianych przeze mnie wymysłów związanych z kupowaniem "lepszej gry" za punkty premium. Stworzyliście w ten sposób patologię, gdzie trzeba właściwie łamać regulamin, tworzyć X nowych kont, X razy zaczynać od nowa, żeby po X próbach wciąż nieszczęśliwie nie znaleźć się obok swojego kolegi. Gdzie jest w tym sens? Gdzie jest zachęta do gry? Dlaczego nie ma możliwości zaczęcia obok znajomego albo chociaż wyboru kierunku na światach parzystych? I oddajcie przedmioty rycerza albo chociaż te śmieszne poziomy, żeby też były na światach parzystych
1. Czy i kiedy wrócą światy Szybkie? Pamiętam je z dawnych lat gry i mogą być znacznie bardziej przystępne dla graczy, którzy nie są w stanie grać całego klasycznego świata, a jednocześnie chcą pobawić się grą w krótszym okresie czasu.
2. Pojawiła się kwestia supportu i tempa odpowiedzi. Dlaczego pewne zgłoszenia są wręcz ignorowane, a inne faktycznie potrafią uzyskać szybką i sprawną odpowiedź? Sam zgłaszałem problem dotyczący działania Plemion na przeglądarce, z której korzystałem, co zmuszało mnie do otwierania gry na innej i nie byłem w stanie znaleźć odpowiedzi ani przyczyny problemu. Rozumiem, że support mógł stwierdzić: "To wina przeglądarki, a nie nasza. Zgłoś to do nich.", ale jednak problem występował tylko przy Plemionach, szczegółowo go opisałem i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a moje zgłoszenie zostało zamknięte bez słowa.
3. Czy można edytować narzędzie dyplomacji plemion? (za @wolgen) Bardzo interesujący pomysł, który moim zdaniem może korzystnie wpłynąć na przejrzystość wszystkich umów i warto sprawdzić takie rozwiązanie. Może tak rozszerzyć funkcjonalność sojuszów i ponów o interfejs i możliwości podobne do tych z wypowiadania wojny + rzeczy, które opisał @wolgen. Określony czas trwania, przycisk wypowiedzenia z ustalonym czasem, umowa widoczna w panelu dyplomacji. Blokada ataków nie ma oczywiście racji bytu ze względu na odbitki, zbijanie popa itd. Tak czytelna dyplomacja byłyby czymś świetnym względem umów pochowanych na forum, nieczytelnych czasów wypowiedzenia i trwania sojuszów.
4. Czy jest możliwość dodania filtrowania do dziennika planera podbojów? W przypadku sporów naprawdę trudno tam cokolwiek znaleźć. Nie ma nawet opcji wyświetlania określonej liczby wpisów na stronę. Dodanie filtrów na gracza, wioskę, plemię czy datę byłby świetnym rozwiązaniem.
5. Czy jest możliwość zaimplementowania listy legalnych skryptów do gry? Obecnie mamy cholernie obszerny temat na forum z taką listą. Dlaczego nie zaimplementować tego do wnętrza gry dla osób z kontem premium. Twórcy skryptów jasno mogliby opisać specyfikację światów, na jakie nadaje się ich skrypt. np. z łucznikami/bez, z farmą/bez itd i każdy gracz na danym świecie mógłby mieć już w grze listę skryptów, które może wykorzystać na danym świecie.
7. Lepsze narzędzia dla administracji plemienia (za @Leszcz Kartograf). Popieram kwestię możliwości sprawdzenia - z poziomu zarządzania plemieniem - gdzie stacjonują dane wojska defensywne, ale ponadto również sprawdzenia aktywnych komend gracza, który je udostępnia. Weryfikacja wysyłek akcji u graczy byłaby znacząco uproszczona. Ale też nie pójdę z tym oczywiście za daleko i zdecydowanie na tej samej zasadzie nie powinny być wyświetlane ataki, które idą na graczy. Mogłoby to stworzyć patologie, gdzie administratorzy plemion czuwaliby dyżurami nad każdym krzyżykiem, który idzie na gracza, żeby go "etykietować".
8. Czy doczekamy się oficjalnej tabeli kar i większej przejrzystości regulaminu? I zazębia mi się to z "Czy zamierzacie surowiej podchodzić do botów, a mniej restrykcyjnie do kwestii wpisanych w grę (np. konkursy, żarty na forum)?" (za @Pan Owca x Buddy Greg). Absurdalne są dla mnie bany za nazwę wioski. Zwłaszcza w sytuacji, gdzie ktoś jakąś przejmie, nie zmieni nazwy i to on dostaje bana bez blokady na ataki. Czy nie można wprowadzić jakiejś formy cenzury na wulgaryzmy czy inne niestosowne wyrażenia, którą można sobie włączyć lub wyłączyć?
9. Czy zostanie wprowadzony większy przelicznik barba przypadającą na gracza? Szczególnie żeby wyrównać rozgrywkę centrum vs obrzeża (za @SurFer.RM). Nie wiem, czy chodzi tutaj o sam przelicznik, ale faktycznie uważam, że coś powinno być zmienione względem logowania wstępnego i centrum świata. Centrowe plemiona często mają rozpierdziel od samego startu i potężne zagęszczenie, a na obrzeżach czujesz się jak na leżaku pod palmą. Ujednolicenie rozłożenia byłoby również ciekawym pomysłem.
10. Ostatnia i dla mnie osobiście najważniejsza kwestia, która również poniekąd się przewija. Światy w "starym stylu". Obecnie, poza wstępnym logowaniem, nie ma absolutnie żadnej możliwości na grę ze swoimi kolegami obok siebie na światach parzystych, gdzie nie ma nielubianych przeze mnie wymysłów związanych z kupowaniem "lepszej gry" za punkty premium. Stworzyliście w ten sposób patologię, gdzie trzeba właściwie łamać regulamin, tworzyć X nowych kont, X razy zaczynać od nowa, żeby po X próbach wciąż nieszczęśliwie nie znaleźć się obok swojego kolegi. Gdzie jest w tym sens? Gdzie jest zachęta do gry? Dlaczego nie ma możliwości zaczęcia obok znajomego albo chociaż wyboru kierunku na światach parzystych? I oddajcie przedmioty rycerza albo chociaż te śmieszne poziomy, żeby też były na światach parzystych