- Wynik reakcji
- 1.278
Drodzy Gracze,
rozpoczęła się jesień, a co za tym idzie wieczory będą coraz dłuższe. Pomyśleliśmy więc z kmicem, że możemy urozmaić Wam ten czas wypuszczając świat classic, którego od dawien dawna nie było Przygotowując konfigurację tego świata wzięliśmy pod uwagę ogrom czynników, które ostatnimi czasy wywołały niemałe poruszenie w naszym community.
Po pierwsze, na tym świecie nie wystartuje żadna kampania bonusowa co gwarantuje wyrównaną rozgrywkę na świecie, tym razem nie przewidujemy wypadającego z szafy trupa.
Kolejną niespodzianką będą drobne "bonusy", ale do rzeczy:
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie (brak kampanii bonusowej)
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: brak
Handel: tylko oferty 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: brak
Łucznicy: brak
Technologia: 10 poziomów
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok.1500pkt 3000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak
Chłopi: brak
Szlachta: paczki
Max. dystans szlachcica: 150 pól
Wsparcie wojskowe:bez ograniczeń, tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, gracze sami o tym decydują Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Dodatkowe parametry świata:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata
- zwiększona bazowa produkcja w kopalniach
- brak samouczka
- reguła zagrody
- więcej wiosek barbarzyńskich
Harmonogram startu:
noc 10/11 października - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
13 października koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start
Ustawienia do czasu startu mogą ulec zmianie*
*tym razem dajemy Wam szansę przedstawienia swojego punktu widzenia, ale zakładamy również wnoszone przez nas zmiany
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej w tym temacie:>>KLIK<<
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
rozpoczęła się jesień, a co za tym idzie wieczory będą coraz dłuższe. Pomyśleliśmy więc z kmicem, że możemy urozmaić Wam ten czas wypuszczając świat classic, którego od dawien dawna nie było Przygotowując konfigurację tego świata wzięliśmy pod uwagę ogrom czynników, które ostatnimi czasy wywołały niemałe poruszenie w naszym community.
Po pierwsze, na tym świecie nie wystartuje żadna kampania bonusowa co gwarantuje wyrównaną rozgrywkę na świecie, tym razem nie przewidujemy wypadającego z szafy trupa.
Kolejną niespodzianką będą drobne "bonusy", ale do rzeczy:
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 80% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie (brak kampanii bonusowej)
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: brak
Handel: tylko oferty 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 30 dni
Rycerz: brak
Łucznicy: brak
Technologia: 10 poziomów
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok.
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak
Chłopi: brak
Szlachta: paczki
Max. dystans szlachcica: 150 pól
Wsparcie wojskowe:
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, gracze sami o tym decydują Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Dodatkowe parametry świata:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - zatem osoby chcące się znaleźć niedaleko siebie powinny dołączyć do gry w fazie wstępnego logowania, dołączyć do tego samego plemienia i być w nim w momencie startu świata
- zwiększona bazowa produkcja w kopalniach
- brak samouczka
- reguła zagrody
- więcej wiosek barbarzyńskich
Harmonogram startu:
noc 10/11 października - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba czekać by dołączyć w czołówce)
13 października koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start
Ustawienia do czasu startu mogą ulec zmianie*
*tym razem dajemy Wam szansę przedstawienia swojego punktu widzenia, ale zakładamy również wnoszone przez nas zmiany
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej w tym temacie:>>KLIK<<
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: