Classic- dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

Almm

Miecznik
Wynik reakcji
162
Xdddd z tych co ruszyli na 158 :p fajne ciekawe ustawienia, nienawidzę paczek ale na front i tak się nie wybieram :p
Speed melduje się do gry :)
Wyjątkowy świat to ustawienia ms co 25 ms byłyby super dawno czegoś takiego nie było ,z reguła zagrody też lepiej nie przesadzić bo może być smiesznie , a na świecie z paczkami odbijanie już nie jest takie fajne.

Te 25ms idealnie by weszło masz rację, jako plemię, które potrafi grać tylko na botach da to wam jakieś szanse na wygranie świata, bo w innym wypadku to kaplica nie? Jeszcze powbijacie parę kos, rozrzucicie szczury po każdym plemieniu tak dla pewności i mamy plemiona by Speedalsy :D
 

ardat

Chłop
Wynik reakcji
36
Te 25ms idealnie by weszło masz rację, jako plemię, które potrafi grać tylko na botach da to wam jakieś szanse na wygranie świata, bo w innym wypadku to kaplica nie? Jeszcze powbijacie parę kos, rozrzucicie szczury po każdym plemieniu tak dla pewności i mamy plemiona by Speedalsy :D

św 150 flashbacks XD
ms 50 to dobry kompromis, szkoda, że 150, 158 i classic zbiegły się tak bardzo w czasie
 

Lateralis

Opiekun Projektu
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Opiekun ModTeamu
Wynik reakcji
1.278
(...) Ogólnie to dobra robota w celu zejścia z celownika graczy, ale wciąż zostaje jeden punkt:
4) brak przedmiotu do przenoszenia wioski oraz możliwości zapraszania w okolice swojej wioski - nigdzie nie napisaliście, że podjęliście jakiekolwiek kroki w celu eliminacji metod obejścia tego parametru, więc zakładam, że w praktyce nic się nie zmieni. W takim wypadku lepiej by było tego w ogóle nie włączać. ❌

W tej kwestii głos musi zabrać @kmic . Faktem jest, że logowanie wstępne daje możliwość zaproszenia Gracza na świat.
Alternatywą byłoby zrezygnowanie z logowania wstępnego, ale wtedy umawiające się na świat ekipy wylądowałyby na mapie totalnie randomowo.

Milisekundy 100 i wsparcie tylko do członków plemienia mogłyby zostać zaakceptowane ;)
Paczki i technologia niestety nie podlegają dyskusji, jeśli świat ma pozostać w stylu Classic.
 

DeletedUser177134

Guest
Milisekundy 100 i wsparcie tylko do członków plemienia mogłyby zostać zaakceptowane ;)
Paczki i technologia niestety nie podlegają dyskusji, jeśli świat ma pozostać w stylu Classic.
I to jest dobre podejście. Zostawiacie część funkcji z racji na występowanie ich w przeszłości, do której świat Classic nawiązuje. Nikt przeszłości zmienić nie może ani jej kontestować. Z drugiej strony, to słuchacie się jakiejś części graczy i jesteście otwarci na kompromisy lub zgodę na niektóre postulaty.
 

Backmonster

Łucznik
Wynik reakcji
569
W tej kwestii głos musi zabrać @kmic . Faktem jest, że logowanie wstępne daje możliwość zaproszenia Gracza na świat.
Alternatywą byłoby zrezygnowanie z logowania wstępnego, ale wtedy umawiające się na świat ekipy wylądowałyby na mapie totalnie randomowo.

Milisekundy 100 i wsparcie tylko do członków plemienia mogłyby zostać zaakceptowane ;)
Paczki i technologia niestety nie podlegają dyskusji, jeśli świat ma pozostać w stylu Classic.

reguła zagrody jeszcze do zlikwidowania proszę, znacznie ułatwia to gre plemionom będącym w przewadze a utrudnia ogarniętym graczom :)
 

Ovince

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
473
Mam za dużo czasu przez covid, jak ktoś znajomy startuje z ekipą to mogę wpaść
 

Lateralis

Opiekun Projektu
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Opiekun ModTeamu
Wynik reakcji
1.278
reguła zagrody jeszcze do zlikwidowania proszę, znacznie ułatwia to gre plemionom będącym w przewadze a utrudnia ogarniętym graczom :)
Osobiście uważam, że reguła zagrody to ciekawy i rzadki element na światach i warto go zostawić ;) Ktoś wspominał o nieco wyższym współczynniku, więc z pewnością weźmiemy to pod uwagę.
 

Quetzelcoatlus

Pikinier
Wynik reakcji
153
W tej kwestii głos musi zabrać @kmic . Faktem jest, że logowanie wstępne daje możliwość zaproszenia Gracza na świat.
Alternatywą byłoby zrezygnowanie z logowania wstępnego, ale wtedy umawiające się na świat ekipy wylądowałyby na mapie totalnie randomowo.

Moim zdaniem obecnie jedyną alternatywą jest pozostawienie przedmiotu do przeniesienia. Jeżeli mechanizm jego usunięcia jest wadliwy (nie spełnia swojego założenia braku grupowania niezrzeszonych graczy), powinien zostać wycofany do czasu znalezienia rozwiązania.

reguła zagrody jeszcze do zlikwidowania proszę, znacznie ułatwia to gre plemionom będącym w przewadze a utrudnia ogarniętym graczom :)

Nie zgodzę się. Jest to dość interesująca mechanika i co jak co, ale do takiego świata pasuje idealnie. Kwestia współczynnika do wynegocjowania.
 
Wynik reakcji
22
Imo reguła zagrody wymaga więcej od strony broniącej, bunkier zrobiony nierozsądnie może sporo kosztować a paczki nie ułatwiają odbitek, jak mam bronić xd
 

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
5.944
W tej kwestii głos musi zabrać @kmic . Faktem jest, że logowanie wstępne daje możliwość zaproszenia Gracza na świat.
Alternatywą byłoby zrezygnowanie z logowania wstępnego, ale wtedy umawiające się na świat ekipy wylądowałyby na mapie totalnie randomowo.

Milisekundy 100 i wsparcie tylko do członków plemienia mogłyby zostać zaakceptowane ;)
Paczki i technologia niestety nie podlegają dyskusji, jeśli świat ma pozostać w stylu Classic.
A co z wyborem kierunków ? Tak jak było kiedyś, bez wstępnego logowania , ekipa startująca na swoim kierunku jak w miarę blisko siebie,rozrzuca trochę bardziej po łuku ale inne ekipy mają ten sam problem, natomiast plemiona z łapanki w kupie mogą napsuć im sporo krwi. Lepsze to niż losowość jak kogo rzuci na wstępnym. Problem darm że ludzie założą masę multi na ich kierunku ? Na wstępnym robią podobnie
 

Backmonster

Łucznik
Wynik reakcji
569
Moim zdaniem obecnie jedyną alternatywą jest pozostawienie przedmiotu do przeniesienia. Jeżeli mechanizm jego usunięcia jest wadliwy (nie spełnia swojego założenia braku grupowania niezrzeszonych graczy), powinien zostać wycofany do czasu znalezienia rozwiązania.



Nie zgodzę się. Jest to dość interesująca mechanika i co jak co, ale do takiego świata pasuje idealnie. Kwestia współczynnika do wynegocjowania.


interesujaca do momentu kiedy 2 x większe plemię wlatuje burzakami po zagrodach, juz obrona takich wioch grajac w mniejszosci na normalnych ustawieniach jest bardzo trudna, chodz jesli by zostala odpowiednio zwiekszona żeby zezwalala na bunkry ale uniemozliwiala obrone wioch ze zburzana zagroda to super swiat by wyszedl ;)
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962

Sir .BluE.

Miecznik
Wynik reakcji
241
No skoro musi... :rolleyes:



Potrzymaj mi piwo ;>

Parę klików i mam wrażenie, że Twój fakt nie do końca pokrywa się z moim faktem :cool:

To jeszcze wsparcie tylko dla członków plemienia i reguła zagrody na poziomie przynajmniej 1800 per lvl (z racji paczek ciężej będzie bronić się/odbijać) i wtedy to chyba będą najlepsze ustawienia od paru lat z bez farmą :cool:
 

Brodowe

Chłop
Wynik reakcji
10
Jak dla mnie fajnie by było gdyby zmienić na takie ustawienia lub coś z tego :
-Brak milisekund,
-brak limitu fake,
-więcej wiosek barbarzyńskich na gracza, aby świat był większy (na "starych "światach było o wiele więcej graczy i światy były większe co za tym była ciekawa rozgrywka większej ilości plemion, a przy prędkości 2 myslę, że aż takiej dużej monotoni by nie było jak np. na światach gdzie było setki tysięcy wiosek z prędkością 1),
-przywrócenie możliwości zaproszenia przyjaciela obok siebie, bo nie każdy startuje od razu(można to włączyć po jakimś czasie),
-ujednolicenie bonusu nocnego, wg. mnie najlepiej 23-7,
-większy max dystans szlachcica.

Poza tym można by było techy zmienić na proste lub na 15 technologii max w wiosce i zostawić nieograniczone wsparcie wojskowe.

Pozdrawiam
 

Nieno

Chłop
Wynik reakcji
3
ruchomy bonus to fajna rzecz...gra istnieje juz tak dlugo ze nie wszyscy tu maja po 14 lat i chodza do gimbazy tylko pracuja (na nocki jak ja np.) i taka opcja pozwoli mi sie wkoncu wyspac i pograc i miec takie same szanse jak kazdy inny bo kazdy moze sobie pod siebie ustalic ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry