Circuit Breaker w websockecie

Bonnie i Clyde

Łucznik
Wynik reakcji
267
Problem:
Jako gracz Plemion na świecie 158 z włączonym czatem mam aktualnie spore problemy z wydajnością interfejsu gry
(nie podświetlają się linki, utrudniona, a momentami nawet niemożliwa jest nawigacja pomiędzy elementami gry).
Powodem jest to, że gra stara się czekać na aktualnie bardzo niestabilny websocket obsługujący chat pomiędzy graczami.

Rozwiązanie tymczasowe:
Dodanie do reguły blokowania AdBlock:
lub wyłączenie chatu w ustawieniach gry.

Propozycja zmiany:
Zaimplementowanie wzorca Circuit Breaker w JSowym silniku gry.
Taki wzorzec umie samodzielnie wykryć, że socket.io obsługujące chat gry jest aktualnie niestabilne
i zablokować czasowo próby korzystania z niego (w efekcie odciążając interfejs użytkownika).

Circuit Breaker umie samodzielnie stwierdzić, że chat ponownie zaczął być stabilny i wtedy przywróci
tę funkcjonalność.

EDIT: Inna sprawa, że wypadałoby przenieść XMLHttpRequest poza główny wątek Gry.
 
Ostatnia edycja:

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
58
Jak klikniesz 'Wylogowanie' na stronie głównej to powinno unieważnić dane ciastko; póki co twoje ciastka są bezpieczne w moim słoiczku
Hmm, a gdyby je tak sprzedać na czarnym rynku Plemion, cenna wywołacza 1337 PP*

Proszę traktować to jako żart. Ciastka mam, ale sumiennie nie pozwala mi ich sprzedać. Oddam za darmo...
 
Do góry