Bitwy w przeglądzie graficznym

  • Rozpoczynający wątek jokermen
  • Data rozpoczęcia

dobry jest ten pomysł??

  • Tak,jestem za

    Głosy: 229 50,2%
  • Nie,jestem na nie

    Głosy: 168 36,8%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 40 8,8%
  • Nie obchodzi mnie to

    Głosy: 49 10,7%
  • Trzeba dopracować

    Głosy: 53 11,6%
  • potrafię takie coś zrobić

    Głosy: 26 5,7%

  • W sumie głosujących
    456
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Taki pomysł działa na The West, ale Plemiona to nie The West .
Plemiona mają swój klimat, to nie to samo co pojedynki Western'owe XD

Niestety , na Nie. (uzasadneinie powyżej)

Sory, ale chyba ten koncept tu się nie przyjmie ... ;/


Pozdro.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Eee i po co każda animacja wyglądała by tak samo :p A nawet jeśli nie to to jest tylko obciążanie serwera...
 

DeletedUser

Guest
NIE!!!

Moje zdanie: DEFINITYWNE NIE!!! To dodatkowe zamulanie serwera.
Już pomijam kretyński pomysł generowania walk przez serwer. To by było samobójstwo dla serwera.
Jedynym wyjściem jest zrobienie kilkunastu do kilkudziesięciu animacji odtwarzanych przez odpowiedni skrypt. Tylko pytanie: po co???
Będzie to troszkę mniej monotonne niż pojedynki w The West, gdyż będzie więcej kombinacji, ale i tak po pewnym czasie się znudzi.
To rozwiązanie dla n00bków. Jak wyżej zostało powiedziane, jak chcecie animacje, to pograjcie w HOMM'a, Age of Empires albo WarCrafta, ew. inne strategie.
 

DeletedUser

Guest
Pomysł nawet fajny ale nie pasuje zbytnio do klimatów tej gry.

Jestem na NIE
 

DeletedUser

Guest
heh

lepiej by było gdyby od razu możnaby było kierować swoimi wojskami, bo głupie jest gdy szlachcic pada na murku... ale jak na razie to ten pomysł wystarczy- jestem na tak.
 

DeletedUser120555

Guest
Nie potrzebne .
I najważniejsze - IG nie zgodzi sie na to za NIC
 

DeletedUser120632

Guest
Nie potrzebny bajer, takie filmiki za bardzo obciążały by serwer. Wątpię żeby takie coś wprowadzili do gry, za dużo roboty.
 

DeletedUser120509

Guest
Bez sensu, bo musieliby wymyslec jak wyglada armia zlozona z LK, Toporow i Taranow jak atakujesz jak to wyglada (jak armia ulozona). To samo w obronczej.
 

DeletedUser

Guest
Ehh pomysł iby moze być ale pomyślcie raz ogladamy bitwe drugi 3 to samo (znajac zycie to beda 2 filmiki raz jak zgraja obroncow rozwala twoje wojsko i nasi uciekają i wszyscy wiwatują w wiosce i są happpy a drugi ze nasi zabijaja obronców itp zapewne niic by nie było o obroncach wioski, bo filmików byłoby góra na 2 na bitwe przegrana i tyle na bitwe wygraną)ale ogladasz raz super ale fajnie ale za 5 razem to wydaje ci sie głupie i nudne....
 

DeletedUser

Guest
HM W PRZYPADKU 5K topa widziałbym jak każdy umiera osobno animacja za animacją czy hurtem po 100 czy odrazu dostają zarąbiście długim mieczem i przebijam podbipięte bo już nie 3 a 5 tysięcy głów od jednego cięcia niema:):):):):)
 

DeletedUser111985

Guest
Sir Długoręka

Tak to dobry pomysł i żeby można było nimi ruszać np. łucznicy itd./p.
 

DeletedUser111985

Guest
Dobry pomysł

To jest dobry pomysł bo nie można zrobić odwrotu pod czas bitwy w trudnej sytuacji np. można też będzie robić bitwy tzn. wybierać "bitwa w polu, oblężenie" itd. Będzie można ich ustawiać. Armia w bitwie w polu składająca się z mieczy, toporów lekką i ciężką jazdę łuczników konnych i pieszych pikinierów. Piki są dobrze w walce z kawalerią to ich tak można będzie ustawiać przeciwko nich. Ale jeśli przeciwnik będzie atakował konnymi łucznikami w piki to oni nie mają szans. Ja do bitw w polu bym używał całe wojsko czyli 4.200 pik i mieczy topory łuki ciężka jazda i rycerz. Np. ktoś dostaje mieczem po nerkach i toporem w żołądek i 2 strzały. Kot wygrał jak walczyli itd./p. W oblężeniu osobiście używam czasami (z wioski offowej) jedna z armii to 15.000 toporów 1.300 ciężkiej jazdy 1.800 konnych łuczników (jeśli po skanie widać że wróg ma przewagę łuczników) 200 tar. fajnie by bitwa wyglądała. Różnie krwawo by było:( moja najlepsza wioska główna (tam gdzie jest off i deff) to 4.200 pik i mieczy 3.200 toporów 1.520 ciężkiej jazdy katapulta rycerz no i 1.410 łuczników. Bitwa w polu by fajnie wyglądała. Oblężenia też.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser111985

Guest
pomysł

W sumie mi to się podoba. Np. metoda zabicia jest taka: dwie strzały w plecy i miecz przez nerki, dwie strzały w klatę, rana cięta w brzuch, przebicie żołądka i uderzenia mieczem, atak z góry drugi miecznik robi unik i robi ranę ciętą i przebija brzuch, poderżnięcie gardła i tak dale i tak dalej...krwawa jatka. Ale fajne będą walki!
 
Status
Zamknięty.
Do góry