awaria

  • Rozpoczynający wątek farto
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser20939

Guest
Mówicie że płacicie i wymagacie.

Zapewnie sam jak za jakiś towar/usługe płacisz to wymagasz zeby była dobrze zrobiona lub towar w pełni sprawny wiec nie wypisuj głupot

Ja na miejscu administracji odpowiadałbym tak : "Chcesz, kupuj konto premium. Nie chcesz, nie kupuj. Proste. Bez twoich 10-15 zł IN świetnie sobie poradzi. "

Administracja nie odpowie tak jak piszesz ponieważ jest to szkodliwe działanie na rzecz firmy za co mogłoby zapewnie IG wyciągnąć jakieś konsekwencje .....
oraz nie miał byś tylu serwerów (światów) do wyboru gdyby nie gracze którzy wykupuja KP bo jak myślisz z czego utrzymuja serwery .....
Zastanów sie dwa razy zanim nastepnym razem napiszesz takie głupoty
(oblicz sobie jaka kasa wpłyneła np od 1 gracza który gra od dwóch lat )
 

DeletedUser

Guest
"Bezpośredni link do Akt gracza oraz plemienia

Statystyki zewnętrzne (dotyczące przebiegu punktów graczy) są bezpośrednio dostępne z gry. Dokładnie tak samo można poprzez pojedynczy klik przejść do zewnętrznej strony akt plemiennych."

Jest to jeden z bardzo wielu elementów KP, ale jeśli jest, to rozumiem zdenerwowanie i sfrustrowanie graczy, którzy oczekują od suportu rzetelnych odpowiedzi.
Jeśli TW+ jest dostępny dla graczy nieposiadających KP to eliminuje go z zalet Premium. Sam bezpośredni link to małe ułatwienie.
Jeśli suport miałby dawać PP to za brak dostępu 26 06 2009r. od godz. 06:00 d0 06:30, również musiałby wypłacić rekompensatę :p


Marcin - jest napisane 'bezpośredni link' - ja nie rozstrzygam, czy mam łatwiej od kogoś, kto ma KP wykupione czy nie. Bezpośredni link to ułatwienie, ale także GWARANCJA, że jest coś takiego jak TW dla mnie, klienta, który płaci za tę usługę. To po pierwsze.

Po drugie, ja przecierpię, że tego TW nie ma - licząc, że w końcu będzie, bo za nie zapłaciłem - ale wkurzają mnie Ci ignoranci z supportu, którzy olewają ten wątek na forum, zbywają poprzez formularz kontaktowy, jakby im się we łbach poprzewracało i zapomnieli, że to ONI są dla nas, a nie odwrotnie. Bo gdyby nie było graczy, to nie byłoby supportu. Proste. Ale szarogęsi się tutaj towarzystwo i ma wszystko w głębokim poważaniu, bo właściciele tego interesu siedzą w Niemczech, więc z założenia są daleko od problemu. Co mnie obchodzi informacja, że jest awaria? Proszę tez o podanie w jaki sposób firma zamierza zrekompensować brak TW i kiedy problem zostanie rozwiązany.

Jeśli mnie pamięć nie myli to TW nie działa już osiem dni. Przypomnę:

3 Punkty Premium - 14 dni, 10,98 PLN

czyli siedem dni to 5,5 zł, razy kilka tysięcy graczy (co najmniej), więc łatwo sobie policzyć....
 

DeletedUser100256

Guest
Widze ze swietny z ciebie biznesmen ,z taka glowa do biznesu powinienes co najmmniej miec stragan z gaciami kolo Pazdziocha z Kiepskich.

I tak jak kolega wyzej napisal siedz cicho gosciu bo MY placimy za twoja gre.
Jak przestaniemy placic to i ty sobie nie pograsz.

Powiem ci tak : Gram na s4 prawie od początku i kupuje KP już bardzo długo więc pragnę Cię poinformować że zgodnie z waszymi postami to gdyby nie tacy jak ja, was by tu nie było i nie mielibyście na co narzekać.

Dojrzejcie trochę emocjonalnie bo to już się nudne staje. Przecież administracja nie zrobiła tego specjalnie po to aby był powód do narzekania.

P.S. Skoroście tacy chętni do pomocy w funkcjonowaniu plemion to czemu nie jesteście ani w Teamie ani w Kurierze Plemion?
Byłybym zapomniał. 18 lat co poniektorzy jeszcze nie skończyli.
 

DeletedUser36580

Guest
Marcin - jest napisane 'bezpośredni link' - ja nie rozstrzygam, czy mam łatwiej od kogoś, kto ma KP wykupione czy nie. Bezpośredni link to ułatwienie, ale także GWARANCJA, że jest coś takiego jak TW dla mnie, klienta, który płaci za tę usługę. To po pierwsze.

Po drugie, ja przecierpię, że tego TW nie ma - licząc, że w końcu będzie, bo za nie zapłaciłem - ale wkurzają mnie Ci ignoranci z supportu, którzy olewają ten wątek na forum, zbywają poprzez formularz kontaktowy, jakby im się we łbach poprzewracało i zapomnieli, że to ONI są dla nas, a nie odwrotnie. Bo gdyby nie było graczy, to nie byłoby supportu. Proste. Ale szarogęsi się tutaj towarzystwo i ma wszystko w głębokim poważaniu, bo właściciele tego interesu siedzą w Niemczech, więc z założenia są daleko od problemu. Co mnie obchodzi informacja, że jest awaria? Proszę tez o podanie w jaki sposób firma zamierza zrekompensować brak TW i kiedy problem zostanie rozwiązany.

Jeśli mnie pamięć nie myli to TW nie działa już osiem dni. Przypomnę:

3 Punkty Premium - 14 dni, 10,98 PLN

czyli siedem dni to 5,5 zł, razy kilka tysięcy graczy (co najmniej), więc łatwo sobie policzyć....


jesli uwazasz ze nalezy Ci sie zwrot (pieniedzy lub pkt. premium) to tego nie skomentuje... link do TW jest jedną z najmniej znaczących zalet KP. wystarczy w miejscu adresu strony wpisac 'tw plus' i wchodzi Ci strona (to znaczy od jakiegos czasu nie wchodzi). uszczerbek ktory odniosles jest nieznaczny i taki sam w porownaniu z tysiacami graczy korzystajacymi z TW bez KP. jesli żądalbys rekompensaty to tak jakbys np. poszedl do sklepu po darmowe nowe lampy do calego domu bo w jednej zarowka zuzyla sie przedwczesnie. a tak poza tym to awaria TW nie jest winą supportu
nie pisze do Ciebie osobiscie bo wiem ze osob takich jak Ty (milosnikow hasla 'ja placilem to wszyscy mają mnie nosic na rekach, nawet ludzie pozbawieni rak - co mnie to obchodzi - ja zaplacilem' itp.) i tak nie przekonam, ale mam nadzieje ze zrozumieją to inni sledzący i dyskutujący w tym temacie. Pozdrawiam
 

DeletedUser100256

Guest
Wreszcie znalazł się ktoś o podobnym zdaniu do mojego.

Dobrze to ujałeś i myślę że to powinno dać do zrozumienia co niektórym, chociaż pewnie rdzenni krytycy zaraz ci lub mi coś wytkną.
 

DeletedUser30083

Guest
W Tw-stats ostatnia aktualizacja wczoraj o 07:15:03. Miało być lepiej a aktualizacje raz na dzień to chyba nie za dobrze?
 

DeletedUser

Guest
Może ktoś łaskawie z admienistracji powiedział i wyjaśnił graczą jaka to awarnia...
Dlaczego jest tak długo nie naprawiona.
I kiedy wreszcie ją naprawicie!?
 

DeletedUser

Guest
Dzisiaj juz dzia;a na 23 swiecie,zdaje sie ze trzeba bylo wszystko robic od nowa bo inaczej teraz wszystko wyglada ,ale teraz dzialaja nawet statystyki wojenne.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Tak tak.... ale się nawet ZALOGOWAĆ nie można (bo zrzuca na główny serwer www.twplus.org/account/login) i znowu - tym razem inny błąd 500 Ping timeout.... Ś7 dalej nie działa mimo wszystko (i moje synchro na wrogiego gracza i funkcje akt w menu kontekstowym (skrypt) licho wzięło)....
 

DeletedUser103205

Guest
Już wszystko działa na 23.
Ja kupuje kp i nie płakałem że nie działało :)

z tego co widać światy do 14(włącznie) nie działają chyba
 

DeletedUser

Guest
najpierw powinny byś robione prace nad starszymi światami jak s6 ponieważ rozgrywka tam jest już na poziomie globalnym i trzeba sie orientować
 

DeletedUser100256

Guest
Zgadzam się z tobą lecz admini obrali inny kierunek tj. przywracają do sprawności nowe światy zapewne, dlatego że są one najbardziej oblegane
 

DeletedUser111381

Guest
Widze ze faktycznie wszystko od poczatku bylo robione, stare statystyki (np przebieg pkt) skasowane.
Dziwi mnie tylko ze przy wyswietleniu nobolitacji plemienia wyswietlaja sie jako stracone wszystkie barbarki jakie przejely inne plemiona...mimo ze nie mamy z nimi nic wspolnego..
Poza tym zmienily sie linki, wiec nie starajcie sie wykorzystywac starych bo nie zadzialaja.

A co do kolejnosci usuwania to moze jest to kwestia tego, ze nowe swiaty maja mniej statystyk wiec i naprawa/konwertowanie idzie szybciej?
 

DeletedUser114717

Guest
A mi jak nie działa tak nie działa dalej :D (wchodzę przez linki na forum i Google :/)
 

DeletedUser

Guest
Wymagacie tych TW+, ale nie tylko wy ich nie macie, więc nie tracicie nic na tym, że powiedzmy ktoś inny może, a tylko wy nie możecie... Takimi protestami nic nie zdziałacie...
 

DeletedUser79519

Guest
kiedy s4 ?? :/ $#!!@#$ :/ ruszy ?? ;/

co mnie inne s obchodzi
 
Do góry