Arkadia XXX nowe oblicze gry

Które nazwy są trafniejsze


  • W sumie głosujących
    5
  • Głosowanie zakończone .

Morbital

Chłop
Wynik reakcji
0
Na Arkadię przenoszą się różni gracze. Stare wygi jaki nowicjusze skuszeni gwarancją ochrony wioski startowej. Dotyczy to w szczególności ilości posiadanych flag jak i inwentarza.


LIGA
W celu uatrakcyjnienia gry i wyrównania szans graczy z różnych poziomów doświadczenia proponuję stworzyć Arkadię XXX (może nawet najbliższą) podzieloną na trzy oddzielne światy.
Roboczo niech będzie nazwane "liga" - nazewnictwo do ustalenia

liga III (nowicjusz, amatorska ) przeznaczona obligatoryjnie dla graczy o minimalnej (<x) ilości flag; Przenoszenie rzeczy z Inwentarza - NIE (opcjonalnie: za wyjątkiem rycerskich). Możliwość wybory gry w II lidze po uprzedzeniu o wyraźnych dysproporcjach. Każdy z przenoszonych graczy rozpoczyna grę z jednakowej wielkości wioską.

liga II (zaawansowana, zawodowa) przeznaczona dla graczy o ilości flag >x i <y; przy przenoszeniu ew. możliwość wyboru gry w I lidze. brak możliwości gry w III lidze. Przenoszenie rzeczy z Inwentarza - tak. Opcjonalnie - mrożenie na określony czas od początku świata wszystkich tych rzeczy.

liga I (ekspert, mistrzowska) przeznaczona dla graczy o ilości flag >y; obligatoryjne przenoszenie; brak możliwości wyboru ligi III i II.

PLEMIONA
Obecnie w większości przypadków składy plemion są zabetonowane jeśli chodzi o podział blaszek. Miejsca dla nowych są, lecz szansa na wywalczenie blaszki b.małe.

Proponuję wprowadzić do ligowej Arkadii (opcjonalnie):
- brak możliwości przeniesienia,
- plemiona 30 osobowe, (do czas zebrania się odpowiedniej ilości, gracz gra jako bezplemienny)
- brak możliwości tworzenia przez gracza plemienia = narzucony przez grę przydział do plemienia (z uwzględnieniem położenia na mapie),
- brak możliwości zmiany plemienia (wygraj albo giń),
- brak możliwości uzupełniania składu plemienia,
- wioska startowa gracza, który porzuca grę (z różnych powodów) dalej pozostaje w tym plemieniu, nowego właściciela wskazuje wódz plemienny, pozostałe wioski - do ustalenia,

Powyższe propozycje na pierwszy rzut oka wydają się absurdalne. Jednak po zastanowieniu się nad każdą z propozycji osobo, można dostrzec sens powiewu świeżości do gry.
 

Morbital

Chłop
Wynik reakcji
0
Na Arkadię przenoszą się różni gracze. Stare wygi jaki nowicjusze skuszeni gwarancją ochrony wioski startowej. Dotyczy to w szczególności ilości posiadanych flag jak i inwentarza.


LIGA
W celu uatrakcyjnienia gry i wyrównania szans graczy z różnych poziomów doświadczenia proponuję stworzyć Arkadię XXX (może nawet najbliższą) podzieloną na trzy oddzielne światy.
Roboczo niech będzie nazwane "liga" - nazewnictwo do ustalenia

liga III (nowicjusz, amatorska ) przeznaczona obligatoryjnie dla graczy o minimalnej (<x) ilości flag; Przenoszenie rzeczy z Inwentarza - NIE (opcjonalnie: za wyjątkiem rycerskich). Możliwość wybory gry w II lidze po uprzedzeniu o wyraźnych dysproporcjach. Każdy z przenoszonych graczy rozpoczyna grę z jednakowej wielkości wioską.

liga II (zaawansowana, zawodowa) przeznaczona dla graczy o ilości flag >x i <y; przy przenoszeniu ew. możliwość wyboru gry w I lidze. brak możliwości gry w III lidze. Przenoszenie rzeczy z Inwentarza - tak. Opcjonalnie - mrożenie na określony czas od początku świata wszystkich tych rzeczy.

liga I (ekspert, mistrzowska) przeznaczona dla graczy o ilości flag >y; obligatoryjne przenoszenie; brak możliwości wyboru ligi III i II.

PLEMIONA
Obecnie w większości przypadków składy plemion są zabetonowane jeśli chodzi o podział blaszek. Miejsca dla nowych są, lecz szansa na wywalczenie blaszki b.małe.

Proponuję wprowadzić do ligowej Arkadii (opcjonalnie):
- brak możliwości przeniesienia,
- plemiona 30 osobowe, (do czas zebrania się odpowiedniej ilości, gracz gra jako bezplemienny)
- brak możliwości tworzenia przez gracza plemienia = narzucony przez grę przydział do plemienia (z uwzględnieniem położenia na mapie),
- brak możliwości zmiany plemienia (wygraj albo giń),
- brak możliwości uzupełniania składu plemienia,
- wioska startowa gracza, który porzuca grę (z różnych powodów) dalej pozostaje w tym plemieniu, nowego właściciela wskazuje wódz plemienny, pozostałe wioski - do ustalenia,

Powyższe propozycje na pierwszy rzut oka wydają się absurdalne. Jednak po zastanowieniu się nad każdą z propozycji osobo, można dostrzec sens powiewu świeżości do gry.
 

bartezFCB

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.414
Niby spoko, tylko ilość graczy w tej grze nie pozwoli jeszcze na rozdzielenie trzech podgrup.

Światy po 100osób? Lubię to!
 
Do góry